Gastroni.se AB

Gastroni.se AB

Ring 08-25 70 20 www.gastroni.se

gastroni.se är en webbaserad foodcourt där restauranger och andra typer av företag kan ansluta sig för att erbjuda leveranser av sina produkter. gastroni.se är en kreativ och flexibel tjänst som anpassas efter kundens behov. Det kan vara dagliga leveranser av luncher till anställda på företag eller enstaka beställningar till...

8 omdömen om Gastroni.se AB

Anna Caroline H
Skrev om Gastroni.se AB

Vi är återkommande kund sedan några år tillbaka då vi ofta beställer presentkorgar till våra egna kunder. Snabb service, bra bemötande och kundservice, framförallt från Abbe som vi haft mycket kontakt med.

Matkomfort
4.5/5 i betyg av 1371 omdömen 4.5 av 1371 omdömen

Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.

MARCUS H
Skrev om Gastroni.se AB

Punktlig och trevligt bemötande, väldigt nöjd kund.

GIDEON H
Skrev om Gastroni.se AB

har beställt frukost lunch middag, varit en jobbig kund med speciela önskemål, m.m . trots detta har jag aldrig varit missnöjd. Deras leveranser är exeptionella

Pascal A
Skrev om Gastroni.se AB

Beställt allt från kvällsmat till kontoret till lussebullar och glögg, alltid punkltig leverans och trevligt bemötande!

Thomas L

Kanon service!!! Kan verkligen rekomenderas

Johan L
Skrev om Gastroni.se AB

Vi fick julkorgar levererade till oss från en leverantör via gastroni.se . Dom va fina så jag beställde direkt korgar till våra kunder dom blev också jätte nöjda kan verkligen rekomendera dom. / Johan L

lisa l
Skrev om Gastroni.se AB

Mycket snabb och bra service trots att vi va sent ute att betälla mat. / Erika på C

Lars O
Skrev om Gastroni.se AB

Vi beställer vår företags lunch via gastroni.se flera gånger i veckan. Högklassig lunch catering och hemkörning med snabba och punktliga leveranser.