Gina Tricot

3.9

21 omdömen om Gina Tricot

Viktoria
Skrev om Gina Tricot

älskar GINA!! Ska dit idag och kolla in nyheterna :9 är man shoppinggalen så är man, fick hem kläder från stylebystars.com idag och nu ska man bränna ännu mer på Gina, svårt att stå emot !! :)

rebecka e
Skrev om Gina Tricot

Gina har allt man kan tänka sig i modeväg! Priserna är låga och utbudet är bra. Trevlig personal men de behöver verkligen bygga ut då de alltid är sjukligt trångt!!

Teresia T
Skrev om Gina Tricot

En trevlig klädaffär, men på tok för trångt. Annars är priserna bra och trendkänsligheten hög:)

Skrev om Gina Tricot

En butik som jag ofta besöker när det är dags för shopping! Här finns alltid de senaste nyherna om mode! Bra utbud och rimliga priser. Det enda negativa är väl att butiken många gånger upplevs som rörig.

Johanna J
Skrev om Gina Tricot

Gina Tricot är en affär som i stort sett bara består av kläder som liknar de stora designernas kollektioner. Alltså ett bra alternativ till oss studenter. Bra priser. Dock synd att alla sen traskar runt i samma kläder...

Elin J
Skrev om Gina Tricot

Här kan man köpa snygga kläder till priser som fungerar bra till studentplånkan. Tyvärr känns butiken väldigt rörig och trång. Butiken skulle verkligen behövas byggas ut.

Maria M
Skrev om Gina Tricot

Har snygga kläder till bra priser. Ett stort minus är dock butikens utformning. Väldigt trångt och rörigt och på helger är det nästan omöjligt att ta sig runt där.

Sofie G
Skrev om Gina Tricot

Detta är min nya favorit affär helt klart! Jag älskar alla goa basplagg ett större sortiment finns. Detta känns som alla tjejers måste affär i växjö.

Johanna J
Skrev om Gina Tricot

är du intresserad av mode och fina märkeskläder, men studentbudgeten kanske inte riktigt täcker detta så är Gina Tricot ett bra alternativ. Bra budget shopping av kläder som är inspirerade av vad kändisarna bär i Hollywood. Bra priser, trevlig personal och ett ganska bra utbud.

Skrev om Gina Tricot

Är man intresserad av mode, så är denna affären ett bra ställe att gå till när man vill köpa sig något nytt. Varje gång man går dit så har de något nytt att erbjuda. Här skulle jag definitivt vilja jobba. Personalen är trevlig och butiken är snyggt inredd.

Malin A
Skrev om Gina Tricot

Bra affär med snygga kläder till bra priser. Här kan man hitta plagg från senaste modet för en liten peng. De har också många bra basplagg som man kan fylla sin gardrob med. Negativ att butiken är så liten eftersom det alltid brukar vara mycket folk där, speciellt vid rea.

Lina M
Skrev om Gina Tricot

Jag tycker att butiken alltid har mycket snygga kläder och mycket nyheter av det senaste modet. När man kommer in i butiken är den relativt välstädad, men där är alltid mycket folk. Eftersom där är mycket folk så blir väl folk nyfikna på butiken. Jag är själv lite äldre men det brukar vara mest av yngre tjejor där inne och shoppar. Men det är bra och snygga kläder för bra priser.

Julia B
Skrev om Gina Tricot

Gina Tricot har jätte mycket snygga och billiga kläder,man kan alltid hitta en massa fest kläder till ett bra pris,finns även en massa andra snygga grejer också och mycket kunnig personal

sandra j
Skrev om Gina Tricot

Gina Tricot i växjö är en av de större gina tricot butikerna som jag har varit innne i vilket är ett stort plus för dem! Går man in där så vet man att man kommer att komma ut med en kassa i handen med tex en ny fin kjol! Bra priser har de med på deras kläder!

Marie A
Skrev om Gina Tricot

Sämsta gina tricot butiken som jag varit inne i. Om ni ej vill få panik genom att trängas med 100 små tjejer i en alldeles för liten butik så ge er ej in i denna butik!

marthina J
Skrev om Gina Tricot

Bra kläder för min plånbok

Elise S
Skrev om Gina Tricot

Fina kläder för en billig peng. Kanske inte den bästa kvalit'en men de duger åt studenter. Se upp för andra som kan komma med liknande kläder för kläderna här är populära bland ungdomar.

Caroline V
Skrev om Gina Tricot

Bra affär där man kan hitta snygga kläder till billiga priser. De får in nya kläder varje vecka vilket gör att man alltid vet att man kan hitta något nytt. Men det är skillnad på utbud mellan olika städer. Tycker däremot att Gina i Växjö erbjuder mycket av de snygga kläder som kommer in.

Emilia R
Skrev om Gina Tricot

Denna affär har det mesta. Jag har verkligen handlat hur mycket kläder som helst här genom åren. Jag älskar att det är en så utpräglad tjejaffär. Vill du ha en vardagsklänning? Gå in här och fynda! Vill du ha lite tights eller en t-shirt? Köp det här! Kom dock ihåg att det itne bara är din fabvoritaffär, affären blir nämligen fort proppfull, vilket än en gång bevisar att denna affär är ett kapställe med en massa läckra saker :D

lisa o
Skrev om Gina Tricot

för liten affär och för mycket kläder,så det är alltid trångt o "bökigt" men man hittar alltid något att köpa! bra priser men tråkigt för att det finns alltid många som har samma plagg.bra läge och trevlig personal.