Glocalnet AB

1.7

6 omdömen om Glocalnet AB

Anette N
Skrev om Glocalnet AB

Sista betalningsdag är torsd 4:e. Måndag den 8 skickar Glocalnet en betalningspåminnelse och kräver 60 kr i påminnelseavgift.

Jan
Skrev om Glocalnet AB

Har nu varit utan bredband från Globalnet i snart en månad. Ingenting händer. Kundtjänst säger bara att de sms:at reparatören. Glocalnet´s växel säger att det inte finns någon chef för Kundtjänst (förklarar kanske delvis att det inte fungerar). Deras marknadschef Linda Asplund tar inga telefonsamtal från kunder, dvs undviker "marknaden". Företaget är ett skämt ...

Axel S
Skrev om Glocalnet AB

Jag beställde bredband på deras hemsida, leverensen skulle ta ca 5-15 dar. Efter 4 veckor ringer jag kundservice, då säger de att de inte kan hitta min beställning. Och när de skulle göra om den säger dom att jag inte kan få bredband via dom. Jävligt bra med 4 veckor bortkastade.

C
Skrev om Glocalnet AB

Internet försvann och innan det sändes ut tekniker skulle jag byta modem som skulle köpas av Glocal givetvis knöt man upp sig till Glocalnet med det nya modemet i ett år. Och självklart var felet i staionen.

jan b
Skrev om Glocalnet AB

Snabb och kunnig personal i kundservice som gjort sitt yttersta för att lösa mina problem när uppkopplingen krånglat. Har varit väldigt förstående kring att jag som lite äldre inte riktigt hänger med i datorsnacket, vilket jag tycker är skönt! Femma!

Urban A
Skrev om Glocalnet AB

Har mycket luriga telefonsäljare som inte upplyser om avtalsvillkor, utan de får man nå´n månad efter att man har sagt ja till tjänsten. Erbjuder usel bredbandsuppkoppling med dåligt modem som ständigt bryter förbindelsen. Har kundtjänst som inte är värd namnet och som hela tiden skyller på kunden när det inte fungerar (märkligt att det har fungerat felfritt med andra bredbandsleverantörer som jag har haft ...). Vägrar bekräfta en uppsägning om man inte skickar ett rekommnderat brev med mottagningsbevis till VD:n! Kort sagt GLOCALNET SUGER!