Gatukök Pizzeria Golex

4.0

6 omdömen om Gatukök Pizzeria Golex

Kajsa B
Skrev om Gatukök Pizzeria Golex

Goda pizzor eftersom jag är vegeterian är god vegetarisk svår att få tag i de använder mycket färska råvaror god ost. De är mycket service minded när de har tid och är så söta mot barn de får klubbor vilket de gillar även en tv där inne ifall barnen har svårt att sitta still i väntan på pizza men går fortare än de flesta gör

Rebecca R
Skrev om Gatukök Pizzeria Golex

Personalen inte speciellt trevlig, max fem ord utbyttes. Pizzan vi beställde var jättegod (kebab), såsen var något för sig självt. Ett minus för att de inte la på sallad efter ugnen dock.

Dan H
Skrev om Gatukök Pizzeria Golex

Mycket goda pizzor, även kända för deras utsökta kebabrulle. trevlig och serviceminded personal, har utkörning och väldigt bra öppettider. Prova Dan special, den är något utöver de vanliga.

Kristian N
Skrev om Gatukök Pizzeria Golex

helt klart bland de bästa pizzeriorna i eslöv. top 2 tror jag för min del. väldigt stort plus till att de även brukar ha öppet på kvällar och vissa nätter för natthungriga människor som är ute.

Stefan S
Skrev om Gatukök Pizzeria Golex

Kanongott käk, mycket käk och trevlig personal. Rekommenderas

Ellen E
Skrev om Gatukök Pizzeria Golex

pizza är gott! Speciellt med mycket kebabsås. Det brukar de ha. Däremot så kan man kräva lite mer av själva pizza-bottnen, den är alldeles för tunn. Om de gjorde den lite tjockare och sedan la på lite extra kebabkött och fortsätter med den rikliga mängden kababsås skulle de bli perfekt. Sedan e det ju inte fel med lite isbergssallad och pommes på också. Mumma :P