Klingas Bygg AB

Klingas Bygg AB

Ring 070-680 11 80 www.klingasbygg.se

Klingas Byggtjänst erbjuder er olika byggtjänster, såsom trapprenoveringar och köksrenoveringar. Det är vår hederssak att alltid höra av oss om det blir några ändringar på det vi har kommit överens om.

17 omdömen om Klingas Bygg AB

Niklas A
Skrev om Klingas Bygg AB

Trapprenoveringen i vårat radhus blev fantastiskt bra. Vi är jättenöjda. Göran kom som avtalat och löste hela renoveringen på utsatt tid. Varmaste rekommendationer

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Hans H
Skrev om Klingas Bygg AB

Plikttrogen, noggrann och lätt att ha att göra med. Rivning av vägg och bygga vägg och dörr.

Stina M
Skrev om Klingas Bygg AB

Det var väldigt enkelt att komma till en överenskommelse om arbete och pris och resultatet blev väldigt fint.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Ann H
Skrev om Klingas Bygg AB

Seriös, nogrann o proffsig. Dessutom trevlig ;)

Mattias W
Skrev om Klingas Bygg AB

Bra jobb - blev snyggt. Var noggrann och städade efter dig. Rekommenderas varmt!!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Klas T
Skrev om Klingas Bygg AB

Hej. Jag kan verkligen rekommendera Klingas Bygg AB pga att arbeten utförs proffsigt /snyggt, inom överekommen tid och till bra pris. Klingas Bygg AB (GÖRAN) är också en väldigt trevlig person. MVH Klas Törnberg

Astrid T
Skrev om Klingas Bygg AB

Fick ett mycket positivt och proffsigt bemötande. Lyssnade och gav kloka råd. Leveransen var bättre än förväntat. Det blev jätte bra.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Marie F
Skrev om Klingas Bygg AB

Trevligt bemötande. Snabb på plats för råd och offert. Mycket pålitlig när det gäller tid, och sedan ett mycket bra resultat med vår innetrappa.

Andreas H
Skrev om Klingas Bygg AB

Renoverade min trappa. Mycket nöjd med arbetet som höll högsta kvalitet och Göran dessutom mycket trevlig som person.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Lars W
Skrev om Klingas Bygg AB

Jag är jätte nöjd med renoveringen av min trappa som Klingas Byggtjänst gjorde. Jobbet är bra gjort, det gick fort och till ett bra pris. Jag fick ett bra bemötande och en hantverkare som var i tid, vilket inte händer så ofta utifrån mina erfarenheter. Kan varmt rekommenderas.

Krister L
Skrev om Klingas Bygg AB

Bra utfört arbete snabbt och på utlovad tid. Tvekade inte heller att skriva på dokument som innaber att jag som beställare hade rätt att ta in en oberoende besiktningsman om jag inte ansåg att arbetet var korrekt utfört och innehålla betalninggen tills frågan om ersättning och fackmannmäsigt utförande var utklarat. Bara positiva omdömmen !

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Bengt L
Skrev om Klingas Bygg AB

En mycket noggrann, duktig och trevlig person.

Ute R
Skrev om Klingas Bygg AB

Mina erfarenheter av Klingas Byggtjänst är alltigenom positiva. Göran var punktlig, snabb, tillförlitlig och mycket trevlig i sitt sätt, han förklarade utförligt och relevant när jag ställde frågor. Göran bytte ytterpanel på mitt förråd och senare renoverade han min trappa inomhus med målning och parkettsteg. Jag är mycket nöjd med båda arbeten. Med vänliga hälsningar, Ute Resch

Cecilia J
Skrev om Klingas Bygg AB

Vi anlitade Klingas Byggtjänst när vi behövde hjälp med en grind och andra snickeriarbeten bl.a ett nytt golv. Vi tycker att vi har fått god service och trevligt bemötande!

Åke D
Skrev om Klingas Bygg AB

Jag är mycket nöjd med företaget. Jobbet gällde läggning av trappsteg i en innetrappa och utfördes snabbt, snyggt och med ingen nedskräpning. Arbetet planerades enligt överenskommen tidtabell. Företaget kommunicerar dessutom väl med e-mail och hör av sig för avstämningar, etc. M a o ett föredömligt bemötande!

Björn A
Skrev om Klingas Bygg AB

Mycket bra bemötande, håller avtalade tider och ett mycket bra utfört arbete (renovering av en inomhustrappa).

Stefan P
Skrev om Klingas Bygg AB

Mkt nöjd med Klingas Byggtjänst.