feedback company

Checkins
Ring företaget
Götas Bar o Kök / Bonatti AB

Mariagatan 15 414 71 GÖTEBORG

Götas Bar o Kök / Bonatti AB finns på Mariagatan 15 i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Pizzeria och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Götas Bar o Kök / Bonatti AB

Läs vad Recos användare tycker om Götas Bar o Kök / Bonatti AB

• Status: 33
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Götas är den stora samlingsplatsen i Kungsladugård. En bedagad skönhet som tappat stinget men har kvar sin fantastiska värmande stenugn och fortsätter att producera härligt lyxiga pizzor med Mozzarella o parma. Ett bra lite dyrare alternativ men prisvärt för avhämtningspizza. Välblandade gäster från hela Kungsladugård med en del långväga gäster, fixar förutom pizzorna hygglig internationell mat. godkänd som restaurang och uteställe att träffas på.
  • Status: 10
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Jag vet att GÖTAS gjort sig kända för sina pizzor o billiga ölpaket men deras glansdagar som matställe är definitivt över - pizzan funkar fortfarande men resten av maten är verkligen ingen höjdare, kycklingen köper de garanterat förgrillad från leverantören för den smakar plast precis som i bamba med sladdrigt skinn på. Ingen direkt fantasi. Antar att det är ölen de tjänar pengar på.
  • Status: 21
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Fantastiska stenugnsbakade pizzor, tror till och med de fick någon utmärkelse för det för några år sedan. Schysst ställe om man bara vill ta sig några öl också. Gillar att det ligger i Majorna.
  • Status: 1
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Stans bästa pizzor? Trevlig personal!
  • Status: 1
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Populärt ställe, som brukar locka med hyfsat billig öl och stenungsbakade pizzor. Är dock inte helt såld på käket (eller personalens servicenivå). Men att hänga ut en kväll med ett kompisgäng och dricka en öl eller två, det funkar alldeles utmärkt.
  • Status: 10
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Götas är en jättebra restaurang i Majorna med trevlig personal och jättegod mat! Revbensspjällen är enorma! De har även stenugnsbakada pizzor som smakar såååå bra!! De har även en bra sporthörna..
  • Status: 5
    skrev om Götas Bar o Kök / Bonatti AB:
    Mycket trevlig personal. Mycket god mat. Deras spareribs smakar alldeles underbart och det är riktigt mycket. Dessutom är restaurangen delad i en något modernare sportbar och en lite äldre mysig del. De har dessutom stenugnsbakade pizzor som är riktigt goda.