Göteborgs Massage & Rehab

Göteborgs Massage & Rehab

Ring 073-922 07 24 www.goteborgsmassage.se

Göteborgs Massage & Rehab erbjuder både massage och massageterapeutiska behandlingar, både till företag och privatpersoner. Välj själv om du vill ha en djupgående muskelbehandling eller en mjukare avslappningsmassage. Vi har lokal mitt i Linnéstaden, Göteborg. För bokning direkt via nätet & priser besök: www.goteborgsmassage.se Varmt välkommen!

6 omdömen om Göteborgs Massage & Rehab

Anna J
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Gå hit om du vill ha en riktigt bra massage!

Filippa B
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Inget att klaga på. Beröm ska de jag varit hos ha för att vara så vänliga och tillmötesgående. Jag kom dit utan något speciellt ont men det har hittats ömma punkter ändå som var skönt när det känns hur det släpper---aah!

Elisabeth H
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Testat flera olika massörer och alltid blivit proffsigt bemött. Fått hjälp med ömmande nacke och begynnande musarm. Bra priser och fina nya lokaler. Rekommenderas!

Emil L
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Riktigt fräscht och mysigt massageställe med bra massörer. Kommer definitivt att återkomma! Kan varmt rekommendera Zsolt!

Erika U
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Väldans glatt överraskad över hur skönt det är med en ordentlig massage efter varje besök. Av de massörer jag testat hos dem så har alla varit väldigt bra. Varit i bägge lokalerna och mysigt i båda, kommer snabbt ner i varv..

Vickan E
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Bra massage med tryck och bra pris. Första gången var det lite kallt i rummet jag fick massage i men när jag varit där nu igen så har de fått in element. Gå dit om du vill ha skön massage....