Göthes Sanitet AB

Göthes Sanitet AB

Ring 0176-160 50 www.gothes.com
3.9

Göthes Sanitetslager AB har sedan 1969 sålt och installerat VVS-material, till en början som pionjär med VVS-butik en bit utanför Norrtälje centrum och med tiden även installationsverksamhet, främst gällande värmepumpar och avloppsanläggningar. Vi trivs med utsikt mot öppna landskap så vi finns kvar på samma adress sen starten.

7 omdömen om Göthes Sanitet AB

Christer C
Skrev om Göthes Sanitetslager

IVT luftvärmepump var katastrof Jag har varit en trogen kund sedan många år med bergvärmepump och luftvärmepump från Göthes. I april bytte jag ut min luftvärmepump på 4,5 KW som var cirka 12 år gammal till en ny på 6,5 KW, under hösten visade det sej att den inte klarade av att hålla temperaturen inne när det blev kallt. Vi felanmälde och en tekninker kom ut och forserings körde maskinen och sa att den fungerade.Jag var bortrest under julen och såg på appen som var intställd på 10 grader underhålls värme att temperarturen...

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Inger E
Skrev om Göthes Sanitetslager

bra bemötande, vid anläggning av slutet wc-system och bdt- anläggning. Proffsigt utfört.

Michael H
Skrev om Göthes Sanitetslager

Mycket bra och kompetenta på att besvara våra frågor och ge råd innan köp. Ett större VVS - avlopps projekt på en ö som levererades i tid och utan fel/problem. Projektledning av alla iblandade el och markarbete, transporter gick helt utan incidenter. Slutresultatet mycket bra.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Gunnar W
Skrev om Göthes Sanitetslager

Jag har stort förtroende för Göthes Sanitetslager, och rekommenderar dem gärna!

Rune K
Skrev om Göthes Sanitetslager

Vi har anlitat Göthes sanitetslager alltsedan vi flyttade till Norrtälje kommun och, såvitt jag kan bedöma nu, så kommer vi att fortsätta att göra det. Mer än så behöver jag väl inte säga.

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 345 omdömen 4.8 av 345 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Kent G
Skrev om Göthes Sanitetslager

Personligt och professionellt bemötande! Bergvärmeinstallationen gick enligt tidplan och till budgeterad kostnad. Kommer att använda dom igen när nästa jobb ska utföras och jag rekommenderar dom varmt!

Per S
Skrev om Göthes Sanitetslager

Mycket bra - vänligt, sakligt och kompetent. Något dyrare än många konkurrenter men troligen värt pengarna för långsiktiga investeringar som ex. bergvärme. Problem som uppstod efter installation åtgärdades genast.

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till