feedback company

Checkins
Ring företaget
Gothia Financial Group AB, Säljkontor

Drottninggatan 82 111 36 STOCKHOLM

Gothia Financial Group AB, Säljkontor finns på Drottninggatan 82 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Finansbolag och Finansbolag

Mer funktioner

Vad tycker du om Gothia Financial Group AB, Säljkontor

Läs vad Recos användare tycker om Gothia Financial Group AB, Säljkontor

skrev om Gothia Financial Group AB, Säljkontor:
    Helt otroligt att sådan avgifter är tillåtna i land - avgifterna är långt bortom ocker gränsen. En räntekostnad som uppstår mellan förfallodagen och de bankdagar som det tar innan bolaget har medlen på sitt konto är enorm. Räntekostnaden var 3 kronor och 26 öre - Företaget skall då ha 240 kronor för att inkassera denna skuld. På medeltiden hade de antagligen halshuggits för ocker. Skam för ett modernt land
    Rövhålsbolag! Bedrägeri och anlitas av andra bedregeribólag som Keycode
  • Status: 4
    skrev om Gothia Financial Group AB, Säljkontor:
    Mycket bra bemötande. De lyssnade på min situation och förklarade väldigt trevligt och tydligt hur jag skulle lösa situationen på bästa vis.
    skrev om Gothia Financial Group AB, Säljkontor:
    Usch ja - oseriöst företag. Trots att jag betalt in - skickar de nu inkassokrav så den urspr bet på 79 kr är nu uppe i 289 ... vad är det för företag???
    skrev om Gothia Financial Group AB, Säljkontor:
    Sitter och skall betala en räkning till ett företag döm om min förvåning när det kommer fram att betalningen går till Gothia Financial Group AB !! Vad är det för sätt, "gömma" sig bakom andra företag ? USCH!!!
    Fruktansvärt sk företag.
    skrev om Gothia Financial Group AB, Säljkontor:
    Skickar fakturor utan förfallodatum och sedan en påminnelse med inkassokostnad 160 kronor + 50 kronor övriga kostnader (vad nu det är?). Gothia luktar bluffbolag så se upp med dem och deras påminnelser/inkassokrav

0 bilder från Gothia Financial Group AB, Säljkontor

Taggar för Gothia Financial Group AB, Säljkontor