Salong Kristina Karlsson

4.5

4 omdömen om Salong Kristina Karlsson

emma o
Skrev om Salong Kristina Karlsson

Väldigt trevlig salong med en fin lokal och inredning. Personalen är också väldigt trevlig och ser till kundens bästa. Jag rekommenderar starkt denna salong

Headlines Kalmar
4.9/5 i betyg av 734 omdömen 4.9 av 734 omdömen
BadgeThreeYears

Hon var jättetrevlig och bemötte mig jättebra. Hon var väldigt bra på att klippa. Jag tunnade ut mitt hår och det gjorde hon jättebra. Jag b

Talla A
Skrev om Salong Kristina Karlsson

En fin och fräsch salong som sätter fokus på sina kunder. Deras lokal är väldigt fin och har en trendig inredning. Deras personal är väldigt trevlig och väldigt kunniga. Har alltid varit nöjd när jag har klippt mitt hår där. Uppskattar verkligen deras rabatter som dom har när man klipper hos någon av deras praktikanter.

Hilde E
Skrev om Salong Kristina Karlsson

Hur bra som helst! Kia är väldigt bra på att klippa, färga och föna. Hon är kreativ och man kommer mycket bra överens med henne! Hon är mycket bra på att se vilken frisyr som passar till vem och vilka färger man passar bäst i. Jag skulle aldrig byta frisör! Kia kan man lita på!

Josefine J
Skrev om Salong Kristina Karlsson

Salongen som egentligen heter Gozzip kan jag verkligen rekommendera! Fint och modernt inrett och otroligt kunniga frisörer. Finns både frisörer med lång erfarenhet och duktiga elever som klipper till nedsatt pris. Här har jag gjort hårförlängning i flera år och jag är supernöjd varje gång!