La Grenouille AB

3.4

8 omdömen om La Grenouille AB

Björn W
Skrev om La Grenouille AB

Bra mat, alltid trevligt bemötande, riktigt fina lokaler och grymt bra läge. Prismässigt ändå helt ok med tanke på ovanstående

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sebastian B
Skrev om La Grenouille AB

Otroligt god och vällagad mat i rustika och trevliga miljöer. Lövbiffen är ett måste om man besöker Grodan, för bättre mat är svår att få för den pengen. Kan hålla med om att servicen inte alltid är på topp, men till lunch spelar detta mindre roll i min mening. God mat är det viktiga och det har man.

Manou S
Skrev om La Grenouille AB

La grenouille..så där ställe! Matportionerna är lite för små enligt min tycke och med tanke på vad man betalar. Personalen kunde vara lite trevligare. Bra uteställe annars och fin interiör.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Sofie N
Skrev om La Grenouille AB

Jag gillar Grodan, tycker dock att barpersonalen har lite tråkig attityd ibland...

Amanda E
Skrev om La Grenouille AB

Grodan har en bra mix av allt! God mat i restaurangen, trevliga lokaler mitt i city nära Stureplan, trevlig personal och service, goda drinkar och bra dansgolv. Perfekt ställe att gå och äta med tillsammans med pojkvännen, eller för att ta ett par drinkar och dansa lite med tjejgänget. Trevligt, och värt ett besök!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Joakim B
Skrev om La Grenouille AB

Jag gillar Grodan! En av mina bästa utekvällar i stan var en helkväll på Grodan. Middag först, maten var okej, lokalerna tycker jag är härliga. Efter middagen gick vi ner i källaren där det blev drinkar och dansgolv. Jag vet inte om det var min egen form eller om det verkligen var så, men det kändes som om den där källaren var inhyste en alldeles (för Stureplan) unik känsla och stämning. Det var liksom... skitkul helt enkelt. Avslappnade människor som alla partade på bra.

Leon
Skrev om La Grenouille AB

(Detta gäller Grodan Sergel) Grodan Sergel kallas för IT-Grodan och är en av få ställen runt Hötorget som kan servera en hyfsad affärslunch. Raggmunken är bra, likaså entrecôten, men servicen är dålig. Personalen har varit långsam och ouppmärksam båda gångerna jag varit där. Klientelet är vid lunchtid övervägande trista businesstyper.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
Lena C
Skrev om La Grenouille AB

Grodan är vad den alltid har varit, förutom att servicen kanske inte lever upp till vad man borde kunna förvänta sig vilket är synd då miljön i sig är otroligt trevlig. Yngre servitriser som kanske inte helt brinner för uppgiften. Menyn består annars av diverse goda val, med deras "alltid på Grodan" som lövbiff, raggmunk och fisksoppa som smakar riktigt gott oavsett när man går dit.