Groupon

Groupon

3.9

Groupon är ett enkelt sätt att få bra rabatter samtidigt som du upptäcker roliga aktiviteter i din stad. Bland våra dagliga deals hittas restauranger, spa, hotell, massage, produkter, saker att göra och mycket mer. Du finner Groupon i hundratals städer över hela världen.

53 omdömen om Groupon

D
Skrev om Groupon

Har handlat en del hos Groupon fram tills nu och har aldrig fått kvitto på voucherna jag köper. Vid det senaste köpet har de sträckt sig till att jag "kanske" ska få ett kvitto. De säger kvitto ska jag få hos de som utför tjänsten, men skatteverket tyckte det var underligt eftersom mina pengar betalas till Groupon, och varför ska jag behöva bråka med deras partner om att få kvitto, men det som drar ner betyget är deras kundtjänst som är tveklöst det sämsta jag varit med om. Man kan inte ge noll i betyg så ettan är i överkant..

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Gert A
Skrev om Groupon

Oftast nöjd. Massage med blandat resultat. Rabatt på nordic wellness är kanon. Fisk och skaldjur, bra Biltvätt, bra

Svar från Groupon

Hej Gert! Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du oftast är nöjd. Har du feedback på något vi kan göra bättre så få du gärna maila till oss direkt på kontakt@groupon.se. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Linnea R
Skrev om Groupon

Jag har bara använt mig av den en gång. Funkade jätte bra, bra erbjudande som passade mig.

Svar från Groupon

Hej Linnea! Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att det fungerat så bra för dig och att du hittat ett härligt erbjudande. Hoppas du hittar fler i vårt breda utbud. Ha en härlig dag! Med vänliga hälningar, Groupon-teamet

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Töive K
Skrev om Groupon

Defekt produkt levererades på grund av datafel då produkten beställdes. Svårt nå någon att tala med och få rättelse. Man hänvisade till leverantören i Spanien och där var ingen varken anträffbar eller intresserad av att hjälpa till. Det löstes inte utan jag fick ta hela smällen.

Svar från Groupon

Hej Töive. Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att du har fått denna upplevelse i samband med ditt köp. Vi vill alltid göra allt vi kan för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt och det är tråkigt att det blev såhär i ditt ärende. Hoppas ändå att du hittar nya deals så att du kan få nya bättre upplevelser. Önskar dig en fin dag, Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Gustav J

Bra bemötande Nordic Wellness årskort

Svar från Groupon

Hej Gustav! Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med bemötandet du har fått. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Catharina J

Årskort på Nordic Wellness köpes på Groupon med finess!

Svar från Groupon

Hej Catharina! Vad roligt att höra att du uppskattade denna deal. Ha nu en bra dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Henrik S
Skrev om Groupon

Enkelt och smidigt att använda. Tydliga villkor vilket är bra. Är mycket nöjd.

Svar från Groupon

Hej Henrik! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att höra att du är så nöjd. Önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Lill A
Skrev om Groupon

Bra deals! Inland håller inte varorna så hög kvalitet. Tjänsterna har jag för det mesta varit nöjd med.

Svar från Groupon

Hej Lill! Tack för ditt omdöme och roligt att höra att du mest varit nöjd. Du får gärna kontakta vår kundservice direkt om det är något du känner inte uppfyller dina förväntningar på kontakt@groupon.se så kommer vi göra vårt bästa för att hjälpa dig med en lösning. Ha en fin och solig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Isabelle B
Skrev om Groupon

Mestadels enkelt och smidigt, men mobilsajten funkar inte optimalt, det gick exempelvis inte att betala från den.

Svar från Groupon

Hej Isabelle! Tack för ditt omdöme. Du får jättegärna kontakta vår kundservice direkt om du skulle uppleva problem med att betala från vår app igen så kommer vi att göra allt vi kan för att hjälpa dig. Du når oss på 010 706 07 00 eller på kontakt@groupon.se, öppettider är mån-fre 09.00 - 17.00. Önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Timothy O
Skrev om Groupon

Groupon ger mig jättebra erbjudanden som man inte kan tacka nej till! Tack Groupon!

Svar från Groupon

Hej Timothy! Tack för dina fina ord, vad kul att höra att du uppskattar våra deals. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Kerstin M
Skrev om Groupon

Bra. Har köpt flera olika produkter, typ restaurangbesök, IPL-behandling, diverse saker.

Svar från Groupon

Hej Kerstin! Vad kul att höra att du tagit del av så många olika sorters deals. Hoppas du har varit mer än nöjd. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Tobias T
Skrev om Groupon

Har använt groupon 1 gång. Jag köpte biljetter till Oktoberfest på Gärdet, Stockholm. Har inget att klaga på varken när det gäller produkten jag köpte, till vilket pris eller på själva evenemanget. Dock efter det köpet känner jag mest att de spammar ut mail om typ allt (vilket jag idag stängde av...)

Svar från Groupon

Hej Tobias! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att du är nöjd med din köpta deal och upplevelsen. Vi vill alltid att våra kunder ska vara uppdaterade om våra senaste deals men tackar så mycket för feedbacken. Den hjälper oss bara att bli bättre. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsningar, Groupon-teamet

Anders A
Skrev om Groupon

Att köpa på Groupon var enkelt. Men jag köpte en deal på Nordicwellnes. På plats löste jag ut mitt tränings-guldkort. Men Groupon har ännu inte lyckats få igång appen så jag måste åka till resp. träningslokal för att boka. Där kan man inte heller boka till nästa dag utan man får vara ute i extra god tid för träning. Det var inte så här jag tänkt mig att smidigt kunna träna. mvh Anders Andersson

Svar från Groupon

Hej Anders! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du upplevde enkelt att handla hos oss. När du köper denna deal så löser du in din voucher från oss hos din närmaste Nordic Wellness-anläggning. Du får då ett träningskort från dem och sedan sköter du bokningar mm genom dem. Du får gärna kontakta oss på kontakt@groupon.se så att du kan utveckla om det är något hos oss på Groupon som inte har fungerat. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Ingrid E
Skrev om Groupon

Har varit nöjd med allt jag beställt, främst träningsrabatter och hushållsartiklar.

Svar från Groupon

Hej Ingrid! Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att höra att du varit så nöjd med dina deals. Ha nu en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Jessica B
Skrev om Groupon

Bra delas bra sätt att hitta på roliga saker o njuta av livet till rätt priser

Svar från Groupon

Hej Jessica! Tack för dina fina ord. Vad roligt att du är så nöjd med våra deals. Hoppas du får en solig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Marianne J
Skrev om Groupon

Allt har fungerat bra vid kontakt med Groupon.

Svar från Groupon

Hej Marianne! Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd med kontakten du har haft med oss på Groupon. Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Marie B
Skrev om Groupon

Mycket bra och varierande erbjudanden

Svar från Groupon

Hej Marie! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att du uppskattar vårt utbud av deals. Vi strävar alltid mot att ha ett så brett utbud som möjligt. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Susanna M
Skrev om Groupon

Jag har beställt produkter, resor, bilvård, hårvård och mat. Samtliga företag jag varit i kontakt med har verkligen varit proffsiga. Några företag använder jag fortfarande. När det strulat till sig att jag inte kunnat använda köpet så har det gått tillbaka. Det är en liten krydda i vardagen när man kan hitta något roligt att göra eller köpa. Rekommenderar Groupon!

Svar från Groupon

Hej Susanna! Tack för dina fina ord. Det glädjer oss verkligen att höra att du är så nöjd och att vi har hjälpt dig att upptäcka nya företag. Vi tackar ödmjukast för rekommendationen. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Carina E
Skrev om Groupon

Hej det var första gången jag kom i kontakt med Groupon. Jag köpte ett träningskort från Nordic Wellnes. Jag fick ett bra bemötande när jag beställde det gick fort och jag är mycket nöjd'

Svar från Groupon

Hej Carina! Vad roligt att höra att du köpt denna deal, vi hoppas att du kommer att få mycket nöje med ditt träningskort. Hoppas även att du hittar andra härliga deals på vår hemsida. Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Katarina M
Skrev om Groupon

Jättebra på alla punkter. Köpt Nordic wellnes träningskort.

Svar från Groupon

Hej Katarina! Vi tackar för ditt fina omdöme och hoppas att du får mycket nöje med ditt träningskort hos Nordic Wellness. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Maja R

Väldigt bra! Mycket bra deal med Nordic wellness

Svar från Groupon

Hej Maja! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att du uppskattar denna deal. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Niklas J
Skrev om Groupon

The deal was half price for a years memebership at Nordic wellness, excellent.

Svar från Groupon

Hi Niklas! Glad to hear that you're happy with this deal. I hope you enjoy it. Have a nice day! Kind regards, The Groupon team

Sofie L
Skrev om Groupon

Kul grejer! Bra priser! Snabba leveranser! Testa!

Svar från Groupon

Hej Sofie! Tack för dina fina ord och härligt att höra att du är så nöjd med Groupon. Ha nu en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Lena E
Skrev om Groupon

Köpt träningskort, bra bemött av trevlig personal.

Svar från Groupon

Hej Lena! Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är så nöjd med din deal och bemötandet. Ha nu en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Helen M
Skrev om Groupon

Groupon fungerar alldeles utmärkt. Jag köpte Nordic Wellnes sist och det kändes prisvärt och jag fick ett bra bemötande på gymmet. Bara topp.

Svar från Groupon

Hej Helen! Tack för att du tog dig ditt att lämna detta fina omdöme! Jätteroligt att höra att du är så nöjd med oss och med denna deal. Hoppas du får en fortsatt solig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Cyril C
Skrev om Groupon

Köpte online och det var 12 månaders träning på Nordic Wellness. Enkelt, smidigt och billigt. PERFEKT!

Svar från Groupon

Hej Cyril! Tack för ditt fina omdöme. Vad kul att upplever Groupon precis så som vi vill upplevas. Ha nu en fortsatt härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Thomas L
Skrev om Groupon

Jag köpte årskort på Nordic Wellness, då mitt nuvarande var på väg att gå ut. Riktigt bra erbjudande, mer än halva priset! Och pushnotisen i mobilen gjorde att jag inte missade erbjudandet. Mycket smidig tjänst och förmånligt.

Svar från Groupon

Hej Thomas! Tack för dina härliga ord. Det glädjer oss verkligen att du är så nöjd med detta erbjudande och med oss. Hoppas du har mycket nöje med ditt årskort. Ha nu en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Jenny A
Skrev om Groupon

Fungerar bra och ett roligt sätt att testa nya saker och ställen! Har köpt flera olika och aldrig haft problem. Hade önskat flera lokala deals runt Helsingborg dock, detta var bättre tidigare.

Svar från Groupon

Hej Jenny! Tack för ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med de deals du köpt. Vi kommer att ta vidare din feedback gällande önskemål om fler lokala deals nära/i Helsingborg. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Fredrik A

Gymkort - Ej hämtat ut än så vet inte

Svar från Groupon

Hej Fredrik! Vad roligt att du har köpt ett gymkort, hoppas att du får mycket glädje utav det. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Eva S
Skrev om Groupon

Jag har köpt olika evenemangsbiljetter, och också produkter vid några tillfällen. Evenemangen har känts korrekt beskrivna och har stämt med upplevelsen sen, produkterna har varierat i kvalitet. Självklart varierar produkter i kvalitet, det är ju lite så att man får det man betalar för, men vid ett par tillfällen har jag känt att produkterna varit otillräckligt beskrivna och därigenom inte motsvarat mina förväntningar. Ger betyg 4 här nedan men tycker egentligen att det borde vara 3,5.

Svar från Groupon

Hej Eva! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra att du har varit nöjd med våra evenemangsdeals men tråkigt att produkterna du köpt inte alltid uppfyllt dina förväntningar. Skulle det mot förmodan upprepa sig så kan du alltid kontakta oss på kontakt@groupon.se så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig med en lösning, eller bara för att ta emot feedback, det uppskattas alltid. Ha nu en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Carl-johan N

Köpte träningskort (1 år) på Nordic Wellness. Enkelt och prisvärt.

Svar från Groupon

Hej Carl-Johan! Tack för ditt omdöme och vad roligt att höra att du är nöjd med denna deal. Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Bengt H
Skrev om Groupon

Kanot vid Långholmen. Paddlade runt ön . Trevlig, tillmötesgående personal.

Svar från Groupon

Hej Bengt! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att denna deal uppfyllde dina förväntningar och att du är nöjd. Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Amelie R
Skrev om Groupon

Mobilplånbok. Mycket bra service då jag fick fel storlek. Handlar regelbundet och det är snabb leverans och bra info om mitt köp

Svar från Groupon

Hej Amelie! Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Härligt att höra att du är en ständigt återkommande och nöjd kund och att du fått så bra service vid felaktigt levererad storlek. Hoppas du får en fin och solig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Elisabeth J

Snabb support när varan tyvärr uteblev med sin leverans och snabb återbetalning. Mycket vänligt och bra bemötande alltid när jag varit i kontakt med Groupon.

Svar från Groupon

Hej Elisabeth! Tack för ditt fina omdöme! Vad tråkigt att höra att din produkt inte dök upp men härligt att höra att det löste sig snabb och med ett fint bemötande. Ha nu en bra dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Charlotta K

Bra bemötande, dock svårt att komma i kontakt med. Bra deals för mig.

Svar från Groupon

Hej Charlotta! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet av kundservice och våra deals men tråkigt att höra att du haft upplevelsen att det har varit svårt att komma i kontakt med oss. Vi har tidigare haft lite längre svarstider men vi strävar alltid efter att svara på mail inom 24 timmar och på samtal inom en minut och gällande dessa mål har vi legat väldigt bra till den senaste tiden. Så om du kontaktar oss igen så hoppas jag att du finner det lättare att nå oss. Ha nu en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Alisa H
Skrev om Groupon

Med Groupon upptäcker man nya favoriter

Svar från Groupon

Hej Alisa! Tack för ditt härliga omdöme och vad roligt att du upptäcker nya favoriter genom oss. Ha nu en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Imad M
Skrev om Groupon

Hej jag har varit kund hos groupon många månader och jag har inte haft någon problem med någon beställning och allt kom på tiden som har planerat för mig tack groupon

Svar från Groupon

Hej Imad! Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att höra att du är så nöjd med din upplevelse. Ha nu en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Amer K
Skrev om Groupon

Bra bemötande, snabba leveranser och tydlighet i kommunikationen.

Svar från Groupon

Hej Amer! Tack för dina fina ord och att du har fått ett bra bemötande vid kontakt med vår kundservice, det värmer verkligen. Vi önskar dig en bra dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Kaca S
Skrev om Groupon

Super bra priser. Fantastiska erbjudande. Och de varor och tjänster som jag har köpt uppfyller alla krav och va över förväntan.

Svar från Groupon

Hej Kaca! Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme. Det glädjer oss att du är så nöjd. Hoppas du får en fin och solig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Martin D
Skrev om Groupon

beställde träningskort hos Nordicwellness och det var inte några problem med det. allt har fungerat som det ska. Nöjd kund.

Svar från Groupon

Hej Martin! Tack för dina fina ord och vad härligt att höra att du är en så nöjd kund. Vi önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Peter H
Skrev om Groupon

Jag har för andra gången på två år köpt ett 12 månaders träningskort på Nordic Wellness via Groupon. Otroligt prisvärt då det är mer än hälften av ordinarie pris. Första gången var jag faktiskt lite skeptisk, men efter jag fick mitt nya träningskort i handen så byttes skepsis ut mot lycka! Jag fick precis det jag ville.

Svar från Groupon

Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Kul att du blev så nöjd med din deal att du återkom till oss igen. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Johanna O
Skrev om Groupon

Jag har inte haft något problem med Groupon eller det jag köpt, så har inte behövt vara i kontakt med kundservice. Jag har köpt bussbiljetter och restaurangdeals. Allt levde upp till förväntan!

Svar från Groupon

Hej Johanna! Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du har varit nöjd med de deals du har köpt. Hoppas du får en solig dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Karolina O
Skrev om Groupon

Superbra & smidigt. Roligt utbud på deals. Bra service om man behöver komma i kontakt med kundtjänst.

Svar från Groupon

Hej Karolina! Tack för dina fina ord. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med våra deals och vår kundtjänst. Vi önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

My L
Skrev om Groupon

Jättebra deals, bra och snabbt bemötande om något krånglar.

Svar från Groupon

Hej My! Tack för ditt härliga omdöme och kul att höra att du är så nöjd. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Groupon-teamet

Matthew S
Skrev om Groupon

I was very happy with Groupons experience. I am a rare case and wanting language support for english in the Swedish version of the their application.

Svar från Groupon

Hi Matthew! Thank you for taking the time to leave a review. Great to hear that you're happy with your Groupon experience. I will definitely take on your feedback about translating our app. Kind regards, The Groupon team

Björn Rikard T

Har ätit många riktigt bra middagar till hutlöst låga priser. Tack Groupon!

Anette N
Skrev om Groupon

Varit kunder hos Groupon ända sedan de startade. Det har blivit många, många dealar genom åren. Vi har sparat massor av pengar och haft mycket roligt. Dessutom har vi upptäckt ställen vi inte ens visste att de fanns.

Cathrine
Skrev om Groupon

Fanns tyvärr inget lägre omdöme annars hade Groupon fått det!! Sämsta företaget någonsin!! kommer aldrig att handla där igen, se upp om du tänker köpa ngt som kostar mycket pengar, du lär aldrig få upprättelse om dom inte lever upp till beskrivningen. spelar ingen roll om dom har fel eller rätt, dom vill inte ta på sig ansvaret. Hoppas inte att fler blir lurade. Har slösat massa värdefull tid på en reklamation (ca 4månader) och till slut kom svaret, vänd dig till ARN! Fy!! Säger jag bara. är du rädd om dina pengar och...

Tomas N
Skrev om Groupon

Groupon är tar lång tid på sig att svara på mail och är svåra tt få tag på i telefon. Tar inte sitt ansvar som avtalspart gentemot kunder. Försökte göra ett återköp på en telefon. Ringde Groupon men fick meddelande att skicka ett mail. Mailade då och p.g.a. att de inte läste mailet på 4 arbetsdagar hann företagets som levererar telefonen skicka den. Groupon hänvisar då återköpte till det italienska företagets som knappt kan engelska. Enligt konsumentvägledaren är Groupon en avtalspart. Skärpning Groupon. Aldrig mera Groupon.

Cathrine gillar detta
Lisa E
Skrev om Groupon

Köp inte ansiktsbehandlingar, fransförlängningar, nagelbehandlingar eller andra skönhetsbehandlingar genom Groupon.. OCH GÅ ABSOLUT INGEN KURS GENOM GROUPON FÖR ATT FÅ ETT YRKE SOM FRANSSTYLIST, BARTENDER, NAGELTENOLOG M.M! Om man gör någon av dessa behandlingar som jag skrev ovan hos groupon kan man räkna med att behandlingen blir snabbt & slarvigt gjort! Jag vet folk som gick till t.e.x Dark Side Ink som fick sin fransförlängning på 25minuter och resultatet blev jättefula fransar som satt ihopklistrade och som satt...

Cathrine gillar detta