Guson Däck

Guson Däck

Ring 08-560 326 10 www.guson.se
2.6

I över 30 år har vi sålt tusentals fälgar och däck till nöjda privatpersoner och företag. I början främst för amerikanska bilar men idag för alla bilar.

9 omdömen om Guson Däck

Åsa R
Skrev om Guson Däck

Köpte 4 nya däck på Guson Bromma. Började med att jag fick betala 100:- mer per däck än vad som var avtalat. När jag sen kommer ut på motorvägen märker jag att det är en extrem obalans. Tyvärr skulle jag då köra långresa som blev väldigt tråkig och obekväm. Åter på verkstaden, de påstår sig åtgärdat obalansen men det kvarstår. Åter igen efter att ha testat själv att montera däcken däck för däck på en annan bil. Konstaterade att det var något av backdäcken som är felaktigt. Först skulle de då byta ut däcken men sen fick...

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2269 omdömen 4.7 av 2269 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anders M
Skrev om Guson Däck

Jag har också besökt guson i bromma, jag kommer aldrig mer komma tillbaka, dåliga priser, dålig service.. Han som är chef på stället verkar vara ett riktigt stolpskott, extremt otrevlig och själva stället är nog den äckligaste arbetsplats jag besökt.. pratade med en anställd som berätta att ingen hade fått anställningsavtal ingen ob (fast dom jobbar upp till 12 timmar under säsong) Dom fick gå runt i trasiga arbetskläder och några hade inte ens fått skyddsskor.. Bojkottar guson däck i bromma totalt.

mikael w
Skrev om Guson Däck

bästa grabbar alltid bra service

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 890 omdömen 4.8 av 890 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Göran K
Skrev om Guson Däck

Vid däckbyte förstördes en bult. Oprofessionellt.

Nisse H
Skrev om Guson Däck

Beställde 2 nya däck via tfn till Bromma-verkstan. När jag sedan åkte dit upptäckte jag att däcken var gamla (4-5 år). Dessutom repade de ena alu-fälgen vid däckskiftet. Oseriöst lurendrejeri.

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 806 omdömen 4.5 av 806 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Anton F
Skrev om Guson Däck

Var idag och skiftade mina däck på Guson i Bromma där jag varit nöjd kund i många år, är otroligt nöjd med killarna där. Tråkigt att läsa Susanne F´s kritik mot Guson men vill då påpeka att det endast är Guson på Ekerö som har nätförsäljning! Rekommenderar Guson i Bromma, kanon killar

Susanne F
Skrev om Guson Däck

Beställde däck via nätet. Betalade och sen ringer de dagen efter och säger att de inte har däcken men ska ge oss likvärdiga. Allt frid och fröjd ända tills vi åker får däcken monterade ute på vischan på Ekerö... Visar sig att de är 6 år gamla!!! Ringde de som satt på kontoret för att kunna få en bra lösning på detta, men de är helt ovilliga och vägrar inse att de gjort något fel. Slutade med att jag köpt däck på annan seriös firma, lämnade tillbaka deras skitdäck, fick pengarna tillbaka efter tjafs, men det de håller på...

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1063 omdömen 4.7 av 1063 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Martin H
Skrev om Guson Däck

Köpte fälgar inklusive montering av däck på dessa. Trevligt bemötande och bra jobb.

Mats S
Skrev om Guson Däck

Trevligt bemötande, snabb service och låga priser. Hit skall jag komma tillbaka.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K