Haga Veterinär AB

3.8

9 omdömen om Haga Veterinär AB

Elisabeth H
Skrev om Haga Veterinär AB

Flickan i receptionen får 1i betyg, okänslkig och oprofessionell, kort i tonen, mer intresserad av andra i rummet. Vetetinären var lugn och bra, förstod min sorg. Besök idag 18/10-23

Peter A
Skrev om Haga Veterinär AB

Var idag och vaccinerade två av våra hundar. Fick en underbar veterinär, Paulina, både hundarna och vi är jättenöjda.

Marita B
Skrev om Haga Veterinär AB

Vi ville ha en hälsokontroll och kloklippning på vår vovve. Blir förvånade då veterinären inte ens försöker prata svenska, utan det blir engelska, ganska otydligt, svårt att höra vad hon kom fram till. Vi blir ännu mer förvånade då all undersökning utförs på golvet… den snygga bänken/bordet stod orörd. Tycker det hade väl varit lättare för både vovve o personal att använda bordet än att försöka köra in en termometer i rumpan på en sittande vovve på golvnivå? Klo klippningen urartade till ren tortyr för vovven, då hon...

Madelaine B
Skrev om Haga Veterinär AB

Otroligt proffsiga och ett fantastiskt mottagande samt löpande information då min lilla hund var tvungen att få borttaget 6 tänder. Mycket trevlig och hjälpsam personal samt veterinär. Rekommenderar varmt denna klinik!

CHARLOTTE B
Skrev om Haga Veterinär AB

Otroligt fint bemötande i receptionen av duktig och trevlig personal. Proffessionalitet i veterinär yrket som givit och ger mina katter och hund den bästa vården. Känner mig trygg och nöjd och mina djur likaså!

JOLANTA P
Skrev om Haga Veterinär AB

Har fullt förtroende för er. Bemöter djuren på ett lugnt och trevligt sätt ,man känner sig lugn och trygg. Vår katt Gustava mår supperbra. Tack. Bertil

Robert B
Skrev om Haga Veterinär AB

Personlig och bra till vettiga priser. Rekommnderas

Lilian G
Skrev om Haga Veterinär AB

Jag anlitar alltid Hagaveterinären när jag behöver veterinärvård för mina katter. Lika nöjd varje gång. Att jag första gången vände mig till Hagaveterinären berodde på rekommendationer från många håll, bl.a diverse kattföreningar. Förutom utomordentlig vård och trevligt bemötande är också priserna humana.Hagaveterinären kan varmt rekommenderas.

Sara S
Skrev om Haga Veterinär AB

VARNING! De bryr sig inte om djurens bästa utan pengar går före!!!! När min gamla hund fick ett blodöra sade dem att de inte kommer att förvinna utav sig själv och de enda alternativet är en operation där man syr tvärs igenom hela öronlappen runt 30 stygn!! Operation gör man av rent kosmetiska skäl som även är en oerhört smärtsam och onödig operation! När vi berättade om detta så hade de aldrig hört talas om det! Vi frågade även om de visste någon salva som kunde påskynda läkningen men då svarade de bara att det inte kommer...