Hagabergs Måleri

Hagabergs Måleri

4.5

Här finner du ett måleri med en stor erfarenhet och kunskap om måleri! Professionella och noggranna målare som i samråd med kunden gör allt för att finna de bästa lösningarna på måleriuppdraget.

15 omdömen om Hagabergs Måleri

Johannes S
Skrev om Hagabergs Måleri

Fungerade mycket bra, professionellt och kunnigt utfört arbete.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Johan R
Skrev om Hagabergs Måleri

Använde Johan för målning/sprutlackning av köksstommar hösten 2014. Jobbet var gjort snabbt och bra! Väldigt nöjd med hans jobb! Otroligt trevlig kille den där Johan. 5 av 5..

Linda K
Skrev om Hagabergs Måleri

Jättebra! Snabba och bra att ha att göra med. Rekommenderas!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Sara B
Skrev om Hagabergs Måleri

Vi är mycket nöjda med Hagabergs Måleri. De kommer när de säger att de skall komma, informerar löpande om någonting händer och är alltid trevliga. Jobbet de utförde är vi mycket nöjda med. Vi rekommenderar dem varmt.

Ulf B
Skrev om Hagabergs Måleri

Jag är jättenöjd med Johan och Hagabergs Måleri. Färgen i mitt tak hade spruckit, någon hade målat med ny färg på gammal limfärg och allt hade bara släppt. Ganska knepigt och jobbigt, eftersom det inte bara var att måla på ny färg. Jag pratade med flera målare och jag fick bäst intryck av Johan. Johan kunde detaljerat förklara vad som skulle göras och varför, vilket jag tyckte var mycket bra och professionellt. Sedan blev allt gjort på utsatt tid, jag kunde alltid nå Johan, det var aldrig "nästa vecka" eller så. Tacket blev...

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Nasser J
Skrev om Hagabergs Måleri

Använde Johan för målning av min lägenhet 2013. Jobbet var gjort snabbt och bra! Väldigt nöjd med hans jobb! Bra pris också!

M
Skrev om Hagabergs Måleri

Anlitade Hagabergs måleri i augusti för exteriör ommålning av tvåplansvilla. Väl utfört och inget att anmärka på. Rekommenderas!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Per W
Skrev om Hagabergs Måleri

Kan varmt rekommendera Johan Rörstad på Hagabergs måleri. Tveklöst den bästa målare jag har anlitat. Håller utsatt tidsplan, är noggrann och kan verkligen sitt jobb. 100 % ärlig rakt igenom - precis som man vill att en hantverkare ska vara.

Jocke B
Skrev om Hagabergs Måleri

professionella och gjorde ett riktigt bra jobb i vår lgh.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Lars N
Skrev om Hagabergs Måleri

Vi anlitade Hagabergs Måleri för att tapetsera i vårat trapphus. Arbetet utfördes både noggrant,proffsigt med trevligt bemötande,skulle gärna anlita dem igen.

H
Skrev om Hagabergs Måleri

Vi anlitade Hagabergs måleri för att måla om vår lägenhet inför en försäljning. De både erbjöd det bästa priset och var de enda som utan att knota var villiga att utföra arbetet i tre etapper så att vi kunde bo kvar i lägenheten medan de jobbade. Vi är väldigt nöjda och skulle definitivt anlita dem igen.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Monika O
Skrev om Hagabergs Måleri

Vi är mycket nöjda. Snabbt, snyggt och proffsigt jobb.

Håkan T
Skrev om Hagabergs Måleri

Ett utomordentligt utfört arbete, bra och trevligt bemötande samt väl utförd administration.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Kerstin K
Skrev om Hagabergs Måleri

Trevligt bemötande, proffsigt och noggrant utfört arbete och jag anlitar dem gärna igen.

Ulrika M
Skrev om Hagabergs Måleri

Jag kom i kontakt med Hagabergs Måleri via Dorunner och använde dem för att måla om hela min lägenhet på 3 rok (borttagning av gammal tapet, spackling, målning av väggar, garderober, tak, dörrfoder etc). De var superproffsiga från start till mål och höll överenskommen tidsplan. Kan varmt rekommenderas!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen