Hägerstens Glasmästeri AB

3.2

5 omdömen om Hägerstens Glasmästeri AB

Manus Gerard O
Skrev om Hägerstens Glasmästeri AB

proffsiga, flexibla och med vänligt bemötande & bra utfört och prisvärt arbete

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 481 omdömen 4.4 av 481 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

Sten P
Skrev om Hägerstens Glasmästeri AB

Tyvärr, kan inte bli något bra betyg. Trevliga gubbar som var på plats för att byta trasig ruta men man måste göra ett åtminstone halvbra jobb också. När fakturan sen är rejält saltad blir man lite uppgiven. Fogningen av fönsterglaset var så pass fult att det inte kan finnas mycket till yrkesstolthet hos hantverkarna! Skrattretande fult men går ju trots allt att göra om relativt enkelt. Fakturan var på 2 m2 glas för 2 st 35x35 cm rutor. Vidare 1 timmes etablering och 2 timmars arbete. Villan ligger fem minuters bilåkning...

Malou F
Skrev om Hägerstens Glasmästeri AB

Hägerstensglasmästeri har vi anlitat flertalet gånger i företaget .Alltid punktliga , trevliga och professionella. Finns ingen att anmärka på 5av 5

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Tor C
Skrev om Hägerstens Glasmästeri AB

Trevliga killar som jobbar där och gör jobbet. Tyvärr ingen som helt känsla för kundservice bland de som styr på företaget. Bad om några dagars förlängd kredit efter att det visat sig att jag och inte min BRF skulle betala. Fick då svaret "det är inte vårat problem." Nej, det är inte erat problem. Men aspirerar ni att få fler kunder i framtiden kanske ni svarar på ett trevligare sätt - och erbjuder någon dags extra kredittid?

M
Skrev om Hägerstens Glasmästeri AB

Här är ett företag som jag verkligen kan rekommendera! Snabba svar på mail, bra service, killen kom till kontoret och fixade vårt trasiga fönster på plats, tog ca 10 min, och var verkligen inte dyrt.