feedback company

Checkins
Ring företaget
HB la Gazelle

Hötorgshallen 40 111 57 STOCKHOLM

HB la Gazelle finns på Hötorgshallen 40 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Chark och Köttaffär

Mer funktioner

Vad tycker du om HB la Gazelle

Läs vad Recos användare tycker om HB la Gazelle

• Status: 6
    skrev om HB la Gazelle:
    Bästa snabbmaten jag någonsin ätit. Otroligt läckra meze med stor variation ger det största vegetariska utbudet i stan. Bemötandet är korrekt och ibland spexigt. 50 kr för en rejäl middag kött eller veggo. Tråkigt bara att Hötorgshallens öppettider är så snåla men vad gör man...

Företag nära HB la Gazelle

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

Charbel H

Charbel H tycker:

"Grym mäklare som gjorde ett strålande arbete och service i världsklass! Otroligt professionella och rekommenderas starkt ;) "

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM

Läs mer om Östermalms House Of Beauty

Johanna K

Johanna K tycker:

"Maria är den bästa på att göra fransförlängning! :) älskar hela salongen. Mysigt inredd och alla är super trevliga! "

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM

Läs mer om Skin Care By Louise Labero

Liza Marie L

Liza Marie L tycker:

"Mycket trevlig upplevelse hos Louise som är en så glad och proffsig tjej med känsla för service och gott omhändertagande. Rekommenderas varmt till Al ... "

Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Kungsgatan 25, STOCKHOLM

Läs mer om Hattori Sushi Devil - Kungsgatan

Joakim I

Joakim I tycker:

"Käkat lunch där en gång. Då var sushin helt OK, bättre än medel. "

C.u.m. Clubwear

Drottninggatan 71D, STOCKHOLM

Läs mer om C.u.m. Clubwear

Sandra E

Sandra E tycker:

"Dominika är supertrevlig! Och man får en underbar känsla att vistas i butiken, bra musik och stort utbud av clubwear kläder :) "