feedback company

Checkins
Ring företaget
HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Mörbyvägen 32 186 32 VALLENTUNA

HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård finns på Mörbyvägen 32 i VALLENTUNA och är sökbara på bl.a. Frisör och Frisörsalong

Mer funktioner

Vad tycker du om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Läs vad Recos användare tycker om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

• Status: 3
    skrev om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård:
    Klippverkstan, närmare bestämt Pia, är den absolut både bästa o trevligaste frisörskan jag provat! Har klippt mig hos henne i flera år, o det blir alltid jättebra vare sig man klipper, gör slingor eller annat. Plus att att hon är förbaskat sympatisk som person. Så det är definitivt värt restiden dit (ca 1,5 timme).
  • Status: 1
    skrev om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård:
    Pia Båvegård är bäst! Efter en timme hos henne är man inte bara snygg i håret utan dessutom väldigt glad efter att fått prata ett tag med denna kalastrevliga tjej!

Företag nära HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna Torg 2-4, Vallentuna

Läs mer om Fastighetsbyrån Vallentuna

Safah A

Safah A tycker:

"Jag var mycket nöjd med Erik Lagger som sålde min bostad för då han hanterade hela försäljingen från annonsering till visning och slutsåld. Han var ... "

Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1, VALLENTUNA

Läs mer om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Gunnar K

Gunnar K tycker:

"Vi är väldigt nöjda med Rickards hantering av försäljningen av vår villa, allt från första kontakt till försäljningen hanterades på ett fantastiskt sä ... "

Peli Bygg AB

HÖSTVÄGEN 2, VALLENTUNA

Läs mer om Peli Bygg AB

Bertil E

Bertil E tycker:

"Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårfrisörska, ... "

Tobias Fastighet

Teknikvägen 3A, VALLENTUNA

Läs mer om Tobias Fastighet

Daniel H

Daniel H tycker:

"Mycket kompetent personal, har lämnat in bilen här i många år och har alltid varit mycket nöjd med arbetet. Fantastiskt prisvärt! "

0 bilder från HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Taggar för HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård