feedback company

Checkins
Ring företaget
HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Mörbyvägen 32 186 32 VALLENTUNA

HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård finns på Mörbyvägen 32 i VALLENTUNA och är sökbara på bl.a. Frisör och Frisörsalong

Mer funktioner

Vad tycker du om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Läs vad Recos användare tycker om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

• Status: 3
    skrev om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård:
    Klippverkstan, närmare bestämt Pia, är den absolut både bästa o trevligaste frisörskan jag provat! Har klippt mig hos henne i flera år, o det blir alltid jättebra vare sig man klipper, gör slingor eller annat. Plus att att hon är förbaskat sympatisk som person. Så det är definitivt värt restiden dit (ca 1,5 timme).

Företag nära HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna Torg 2-4, Vallentuna

Läs mer om Fastighetsbyrån Vallentuna

Jaime Alejandro Barrios C

Jaime Alejandro Barrios C tycker:

"Mycket bra, Jag mycket nöjd. Mäklaren är kunnig och vägledande. "

Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Tuna Torg 1, VALLENTUNA

Läs mer om Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Christer L

Christer L tycker:

"Är väldigt nöjd med Anna-Carins insats när hon sålde min lägenhet i Vallentuna. Bra förberedelser, mycket bra på kommunikation till mig som oerfaren s ... "

Peli Bygg AB

HÖSTVÄGEN 2, VALLENTUNA

Läs mer om Peli Bygg AB

Bertil E

Bertil E tycker:

"Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårfrisörska, ... "

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Allévägen 8, VALLENTUNA

Läs mer om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Margot T

Margot T tycker:

"Saklig och förtroendeingivande. Lätt att få kontakt med och i stort sett trevligt bemötande. "

0 bilder från HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Taggar för HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård