feedback company

Checkins
Ring företaget
HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Mörbyvägen 32 186 32 VALLENTUNA

HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård finns på Mörbyvägen 32 i VALLENTUNA och är sökbara på bl.a. Frisör och Frisörsalong

Mer funktioner

Vad tycker du om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Läs vad Recos användare tycker om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

• Status: 3
    skrev om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård:
    Klippverkstan, närmare bestämt Pia, är den absolut både bästa o trevligaste frisörskan jag provat! Har klippt mig hos henne i flera år, o det blir alltid jättebra vare sig man klipper, gör slingor eller annat. Plus att att hon är förbaskat sympatisk som person. Så det är definitivt värt restiden dit (ca 1,5 timme).
  • Status: 1
    skrev om HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård:
    Pia Båvegård är bäst! Efter en timme hos henne är man inte bara snygg i håret utan dessutom väldigt glad efter att fått prata ett tag med denna kalastrevliga tjej!

Företag nära HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna Torg 2-4, Vallentuna

Läs mer om Fastighetsbyrån Vallentuna

Pouria F

Pouria F tycker:

"Han var mycket trvlig person och jag fick bra service ifrån honnom Så är jag nöjd med alt "

Svenska Mäklarhuset - Vallentuna

Tuna Torg 1, VALLENTUNA

Läs mer om Svenska Mäklarhuset - Vallentuna

Hans P

Hans P tycker:

"Proffsigt och bra bemött. lyssnade på mina önskemål, kom med bra tips utan att ta över. "

Tobias Fastighet

Teknikvägen 3A, VALLENTUNA

Läs mer om Tobias Fastighet

Daniel H

Daniel H tycker:

"Mycket kompetent personal, har lämnat in bilen här i många år och har alltid varit mycket nöjd med arbetet. Fantastiskt prisvärt! "

Husläkarmottagningen Bennedich & Björk HB

Centrumpassagen 10 2tr, VALLENTUNA

Läs mer om Husläkarmottagningen Bennedich & Björk HB

Carina H

Carina H tycker:

"Har alltid blivit bemött på bästa sätt av all personal. Trevligt, lugn miljö och kompetent personal. "

0 bilder från HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård

Taggar för HB Vallentuna Klippverkstad Johansson-Båvegård