Mector Restaurang AB

4.1

7 omdömen om Mector Restaurang AB

Eva E
Skrev om Mector Restaurang AB

Mysigt och prisvärt ställe oavsett om man kommer dit för middag eller en drink. Familjär känsla och god kundservice!

Peter H
Skrev om Mector Restaurang AB

På Helt Enkelt blir alla gäster bemötta på ett vänligt sätt. Jag skulle säga att de ligger i topp i Gävle när det gäller kundservice. God mat med bra priser men som sagt, det jag tänker på först är servicen.

JOHAN H
Skrev om Mector Restaurang AB

Vi var ett gäng på väg från Sundsvall hem till Stockholm och stannade i Gävle för middag. När vi frågade en kvinna på stan om ett shysst middagställe rekomenderade hon det här. Vi gick dit och alla blev nöjda! God mat till överkomligt pris, trevligt personal och mysiga lokaler.

Daniel P
Skrev om Mector Restaurang AB

Ett mycket bra ställe. Perfekt om man ska börja kvällen med middag och senare ge sig på baren:) Alltid mycket folk och bra stämning. God hamburgertallrik.

Madeleine N
Skrev om Mector Restaurang AB

Ett riktigt trevligt stället. Toppen och lagom meny och mat. Riktigt trevlig personal och mysig miljö. Trevlig ställe att äta på liksom att bara ta sig en drink!

Erika H
Skrev om Mector Restaurang AB

God mat med en bra meny och serviceinriktad personal, jag blri alltid nöjd här.

Anna H
Skrev om Mector Restaurang AB

Har ätit Robbans heta fräsare och till det potatisgratäng och det var hur gott som helst. Väldigt trevlig personal som tog sig tid att prata med gästerna. Fräscha lokaler som känns väldigt mysiga. Efterrätten var helt underbar, panacotta med lakritssås, den bästa panavcottan jag ätit!