feedback company

Ring företaget
Hembiobutiken

Ynglingagatan 15 113 47 STOCKHOLM

www.hembiobutiken.se

Komplett utbud för er hemmabio med snabba leveranser och kompetent rådgivning.

Mer funktioner

Vad tycker du om Hembiobutiken

Läs vad Recos användare tycker om Hembiobutiken

• Status: 54
    skrev om Hembiobutiken:
    Var inne spontant och köpte en projektor och duk. De har bra priser och man kan förhandla fram paketpris på sakerna. Blev trevligt bemött men de saknade den där nördiga expert kunskapen som jag vill få när jag köper tekniska saker. Något dåliga rutiner vid leverans när det blivit tillverkningsfel hos leverantören och jag själv som kund behöver ringa flertalet gånger för att få denna info om varför min produkt inte kan levereras. Ger ett minus också för deras öppet tider.

Företag nära Hembiobutiken

Siam Travel

Box 23123, Stockholm

Läs mer om Siam Travel

Tommy C

Tommy C tycker:

"Helt klart bland den bästa servicen som finns inom alla kategorier. Även fast allt går mot internet och automatiska sökningar så är det alltid värt a ... "

Salong Mille

Ynglingagatan 18, STOCKHOLM

Läs mer om Salong Mille

Stuart L

Stuart L tycker:

"Jätte bra frisör och fint lokal! "

STB Gruppen

Vanadisvägen 4, STOCKHOLM

Läs mer om STB Gruppen

Peter D

Peter D tycker:

"Mycket trevlig och kunnig personal som alltid levererar mer-värden. Ser och åtgärdar "missarna" från tidigare bilvård och tar sig alltid tid till disk ... "

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, STOCKHOLM

Läs mer om Jeab Bil & Motor AB

Dragan

Dragan tycker:

"Hasse är en kanon kille.Kompetent och prisvärd, två ord som man sällan förknippar med en bilmekaniker. "

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, STOCKHOLM

Läs mer om Carolas Hemservice

Jeanette W

Jeanette W tycker:

"Mycket väl utförd flyttstädning! Rekommenderas "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Hembiobutiken