Lars Thelin AB

2.9

10 omdömen om Lars Thelin AB

Daniel F
Skrev om Lars Thelin AB

Klockren butik, bra utbud och bra öppettider. Charken och salladsbaren får inte missas.

Nisse H
Skrev om Lars Thelin AB

Helt otroligt hur många platt-TV man kan klämma in i en butik. Känner mig helt hjärntvättad av den där förbannade reklamen som körs i dessa och som man tvingas gå runt och höra hela tiden. Det skulle vara bra om Matpressen fokuserade på att bara sälja livsmedel, just nu går jag endast dit för att det inte finns något bättre i närheten.

ANDREAS I
Skrev om Lars Thelin AB

En bra butik som har väldigt brett utbud, jag gillar den helt enkelt. Och en extra bra grej är att det nästan aldrig är långa köer till kassorna.

Bitte S
Skrev om Lars Thelin AB

Vi-Matpressen varnades för PRO-patrullens priskontroll. De anställda sprang ut i affären och sänkte priserna. –?Vi vill ju inte framstå som dyra, säger butikschefen Christopher Grace på Vi Matpressen. Uppg från Aftonbladet 22/10-09. Skandal!

Art V
Skrev om Lars Thelin AB

Helt ok butik, eftersom jag handlar där dagligen så blir man less på småsaker som mögliga grönsaker, kassörskor som "råkar" slå in varor man inte ens handlat. Halva priset lappar som inte slås in. Det är jobbigt att man inte kan välja någon annan butik, men den här duger antar jag. Bitter kommentar, I know ;)

Emil S
Skrev om Lars Thelin AB

En fräsh butik med stor charkdisk. Räkna dock med att din matkasse blir lite dyrare.

Frans M
Skrev om Lars Thelin AB

Ok, men brödavdelningen är ett stort skämt. Brödsorterna ligger inte under de rätta skyltarna vilket är extremt irriterande. Är det avsiktligt så att man inte ska veta vad brödet kostar?

Jeanette B
Skrev om Lars Thelin AB

Min lokala matbutik som dessutom håller bra priser. Trevlig personal och god service.

Linn K
Skrev om Lars Thelin AB

En mataffär som fortfarande håller på att hitta sitt koncept efter ombyggnaden för några år sedan. De vanliga avdelningarna funkar (mejeri, fryst etc) men affären känns ändå ofta rörig. Till viss del beror det nog på att de tryckt in massa inredningsskräp som ingen är ett dugg intresserad av. Plastblommor någon? Eller en härligt tunn och rivig badhandduk? Det tar bara plats och ser skräpigt ut. Många extrapallar och trasiga kartonger med specialerbjudanden gör också att det ser rörigt ut. Har absolut fräschat till sin...

Johanna T
Skrev om Lars Thelin AB

Jag minns när vi matpressen var en liten pluttmataffär. Efter ombyggnaden behöver du nästan aldrig åka nån annanstans då det mesta finns. Det är fräscht och bra utbud nästan alltid. De har ett stort laktos- och glutenfritt sortiment men affären saknar den personliga touchen som den förut hade, det är lite tråkigt. Kan ändå rekommendera den!