H.Expert Måleri AB

H.Expert Måleri AB

Vi har gedigen erfarenhet och god utbildning. Hör av dig för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er med måleriarbeten.

8 omdömen om H.Expert Måleri AB

Mikael S
Skrev om H.Expert Måleri AB

Vi anlitade H.expert Måleri för ommålning av fasaden på vårt kedjehus. Arbetet startade på utlovat datum och slutfördes på offererad tid inklusive efterbeställda tilläggsarbeten. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Dan U
Skrev om H.Expert Måleri AB

Bra företag! Lämnar hög kvalitet på jobben

Tobias T
Skrev om H.Expert Måleri AB

Vi har anlitat H.Expert Måleri vid väldigt många tillfällen. Och vi kan varmt rekommendera dom. Väldigt noggranna, pålitliga och trevliga! /Tobias L-A Måleri AB

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Thomas W
Skrev om H.Expert Måleri AB

Har anlitat H. Expert Måleri ett flertal gånger. Mycket kunnig och seriös målare. Det bästa är att dom är mycket kunniga när det gäller att måla med linoljefärger. Kan starkt rekommendera detta företag.

Ronny H
Skrev om H.Expert Måleri AB

H Expert Måleri målade om mitt hus 2010 och de gjorde ett utmärkt arbete. Tidplan och kostnad hölls enligt offert och de var smidiga och lyhörda för mina önskemål. Det blir högsta betyg från mig.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Björn R
Skrev om H.Expert Måleri AB

Vi har tagit hjälp av H Expert Måleri vid tre tillfällen, bl.a för ommålning utvändigt av vårt hus, samt invändigt tak & väggar. Vi är jättenöjda med detta seriösa och duktiga företag! Björn Rilegård

Niklas S

Seriösa och noggranna, rekommenderas

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Johan C
Skrev om H.Expert Måleri AB

Haisam är duktig och noggrann slutresultatet blir på topp på de jobb han gör själv. En av Haisams anställda var dock inte lika bra när jag klagade rättades felen till. Slutresultatet blev väldigt bra den anställde var provanställd och fick sparken.