Hi-Fi Klubben

Hi-Fi Klubben

Ring 08-22 71 22 www.hifiklubben.se
4.3

Köp hemmabio, stereo, Högtalare och flatskärm hos Hi-Fi Klubben. Med direktimport och DAGSPRIS är du garanterad ett bra köp! Allt inom bild och ljud!

4 omdömen om Hi-Fi Klubben

Anna S
Skrev om Hi-Fi Klubben

Köpte min första stereo här för nästan 15 år sedan, den håller än och låter mkt bra. Alltid kunnig personal och ett rent nöje att gå in hör och handla

Peter R
Skrev om Hi-Fi Klubben

Jag tycker att man får den hjälp man behöver i butiken. Jag vill gärna prova själv, och det får man ju hur mycket man vill. Nöjd med mitt senaste stereoinköp jag gjorde där!

Marvin N
Skrev om Hi-Fi Klubben

It is always nice when the sales person is comfortable speaking english. On top of that I got outstanding service in my choice of speakers. A bit more expensive that I had in mind but the sound of the Dali´s is smashing! Very nice salesperson, never got the name though. 5 stars

Leon
Skrev om Hi-Fi Klubben

Hifiklubben säljer stereo- och hemmabioanläggningar i mid-range-klassen, det vill säga inte i Siba-apparater, men inte heller "high-end". För de allra flesta med normalstor plånbok men med lite teknikfetischism är Hifiklubben ett helt okej alternativ. Här får man både provlyssna ordentligt och låna hem grejer om så behövs, vilket är bra om man orkar bära hem allt och tillbaks. Säljarna är kunniga, men lite väl "säljiga" och inte särskilt lyhörda om man inte specificerar vad det är man söker efter.