Highway Ljud & Ljus

3.8

5 omdömen om Highway Ljud & Ljus

Elias N
Skrev om Highway Ljud & Ljus

Highway är super! Aldrig haft några problem. Väl kunniga och hög kvalité på utrustningen! 10/10!!

Nicolai S
Skrev om Highway Ljud & Ljus

Mycket god service och enormt kunnig personal. Verkligen ett företag med framåtanda i kundservice! Ett mycket brett sortiment vilket underlättade för oss enormt nu när nya tider kräver både ny teknik och service av gammal. Öppettiderna är underbara och möjligheterna för snabba lösningar enastående. Planeringstiden vi hade var effektiv och bra vilket gjorde att när väl utrustningen kom visste vi att vi hade allt som krävdes för en enastående show! Många års samarbete med detta företag har verkligen avlönats bra för vår del! 10/10 verkligen!

Markus M
Skrev om Highway Ljud & Ljus

Meddelande från Highway. Vi har fortfarande inte fått något livstecken från Anna S och börjar undra om hon verkligen finns. Vi utlovar därför en hittelön på 1000kr i fri hyra för den som kan bevisa hennes existens. :-) Om det visar sig att hon finns är vi mer än villiga att kompensera och hjälpa henne, och om hon inte finns så hoppas vi på att reco.se ser över omdömet och agerar korrekt efter detta. Vi ger oss själv en 3a i omdöme för att inte påverka statistiken alltför mycket. :-)

Mikael N
Skrev om Highway Ljud & Ljus

Vi har samarbetat med Highway väldigt länge och har alltid varit helnöjda. Den personliga servicen är oslagbar. Mikael - Stadionbaren

Anna S
Skrev om Highway Ljud & Ljus

Tvivlar ni alltid på era kunders existens om de inte är nöjda? Jag har inte hört av mig till er eftersom jag inte vill ha kontakt med er igen! Annars hade jag väl hört av mig till er istället för att skriva här.