feedback company

Checkins
Ring företaget
Hjalmarsson Rör AB

Förrådsgatan 45 542 35 MARIESTAD

Hjalmarsson Rör AB finns på Förrådsgatan 45 i MARIESTAD och är sökbara på bl.a. Rörarbeten och Vvs-installatör

Mer funktioner

Vad tycker du om Hjalmarsson Rör AB

Läs vad Recos användare tycker om Hjalmarsson Rör AB

• Status: 1
    skrev om Hjalmarsson Rör AB:
    Ett härligt företag som ställer upp i ur och skur med vårat problem hus till avlopp. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet (nästan) de kommer alltid snabbt ut och hjälper en. Snabba och Mycket kunniga. Varit trogen kund hos se länge och kommer vara det MÅNGA år till.
  • Status: 20
    skrev om Hjalmarsson Rör AB:
    Arbetsledningen är ju direkt otrevlig, och det smittar av sig på personalen. Gör säkert bra jobb när de är hos kund, tänker inte prova...
  • Status: 6
    skrev om Hjalmarsson Rör AB:
    Trevlig personal , men usel arbetsledning, hoppar från jobb till jobb bara för att "visa sig".

Företag nära Hjalmarsson Rör AB

Länsförsäkringar Skaraborg

Esplanaden 5, MARIESTAD

Läs mer om Länsförsäkringar Skaraborg

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Hjalmarsson Rör AB