HomeMaid i Stockholm

HomeMaid i Stockholm

4.4

Välkommen till HomeMaid i Stockholm! Vi är en städfirma med över 15 års erfarenhet av städning och med Stockholms bästa städpersonal ser vi till att göra ditt hem skinande rent. Vi är belägna i Sundbyberg men hjälper dig med städning i allt från Solna, Nacka, Huddinge, Danderyd och hela Stockholms län. Tjänster: Storstädning,...

281 omdömen om HomeMaid i Stockholm

Robin Rudolf N
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Hade bokat storstädning för 5990 kr de städade endast min ugn och dammade av ovanpå köket. Det hade egentligen inte varit något större problem med de drog endast av en timme och deras serviceavgift på fakturan.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Lisa Margareta H
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag är jättenöjd med Home Maid som hjälpt mig både med städning innan visning och flyttstäd. Bra utfört och väldigt flexibla och lösningsorienterade.

Frida L
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Anlitade företaget för flyttstäd. Tyvärr mycket undermåligt städat, golven var inte moppade, listerna var inte dammade och lådorna var inte urtorkade ordentligt. Återkopplade detta till städföretaget. När de skulle åtgärda allt som var missat var de i lägenheten en mycket kort stund men lyckades lämna både bilnyckel och diverse polska mynt i lägenheten. Golven blev aldrig moppade och jag spenderade ca 4h med att städa själv. Fick dessutom lägga tid på att ordna så att de kunde få sin bilnyckel. Tyvärr mycket otrevligt bemötande...

Svar från HomeMaid i Stockholm

Hejsan, tack för din återkoppling. Vi beklagar så hemskt mycket att du inte är nöjd med oss på Homemaid. Vi hoppas att vi kan ge dig en ny chans framöver, önskar en fin dag!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Sara N
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Det är proffsigt utfört och med detaljer som känns omtänksamma. Vi är supernöjda!

Krister L
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Pålitliga, håller vad de lovar. Bra bemötande, snabb återkoppling vid frågor.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Anne-Meit F
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Är mycket nöjd med hjälpen jag har av företaget. Har hjälp med städning av vår villa varannan onsdags eftermiddag. Trevlig personal både i administrationen och bland städarna. Med vänlig hälsning Anne-Meit

Mikaela B
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi är nöjda med både städning och kontakt med kontoret.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Lena A
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Mycket proffsigt bemötande med god service. Oftast samma duktiga medarbetare som kommer till oss. Hon genomför sitt uppdrag perfekt👏🙏 Hjälpen kommer till oss 4h varannan vecka.

Annette F
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Är väldigt nöjd med ordinarie städerska, kanske inte lika nöjd med vikarierna. Jag har städning var 4:e vecka och det fungerar bra.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Camilla Marie M
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Flyttstädade i äldre sommarstuga - blev som ny. Super fint och noggrant!

Markku P
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag har blivit väl bemött. Företaget har levt upp till mina förväntningar. Jag har ett städabonnemang och är mycket nöjd med det.

Malin H
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi har haft samma städare i många år nu, i tre olika boenden. Han är noggrann, supertrevlig och toppen på alla sätt. Alltid snabb kontakt med de på kontoret och information i god tid om något ändras. Har anlitat Homemaid för fönstertvätt och flyttstäd vid flera tillfällen, alltid lika bra.

Kristina H
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi är alltid väldigt nöjda och har ingenting att anmärka på

Christian M
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Väldigt bra medarbetare och enkelt att ha kontakt med företaget

Helena T
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag är mycket nöjd med mina två ordinarie städerskor, de städar väldigt bra och är trevliga att ha att göra med.

Harald N
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Proffsig. Snabb, effektiv, kommunikativ vid ändringar, punktlighet, alltid något extra, Smidighet, Bra jobbat.

Mats R
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Noggrant och punktligt! Trevligt bemötande!

Bosse G
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Trogen kund sedan 20 år. Nöjd med bemötande, flexibilitet och utförande av uppdraget.

Ewa H

Duktiga assistenter...........................

Daniel A
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Extremt nöjda med HomeMaid, håller vad de lovar och svarar snabbt och bra vid kontakt med dem. Kvaliteten på utfört arbete kan inte bli bättre. Känns tryggt och kan verkligen rekommendera HomeMaid. Problemfri tjänst hitills. Om det kommer ersättare så kommuniceras det alltid INNAN tjänsten utförs. Mycket bra!

Dackenberg J
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Bra städservice, trevligt bemötande.

Frans J
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag tycker städningen är riktigt bra och hon är väldigt trevlig som städar!! Däremot saknar jag fortfarande städning "under" soffan där det ligger massor av dammråttor. Det går att komma åt med dammsugaren om man tar bort munstycket längst ner och använder sig av sugslangen :-) Går det att ordna? Annars super! Bästa Frans

Pernilla S
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Fick tips av vänner som anlitar HomeMaid och är nöjda och på så vis ville vi oxå testa. Vi är nöjda. Så härligt att komma hem till nystädat! Det är alltid trevligt bemötande både med de som städar och så även städledarna om något händer!

Karin H
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Det känns tryggt att anlita HomeMaid. De är en seriös aktör som jag anlitat i över 10 år.

Kerstin M
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag har varit kund i 10+ år och är väldigt nöjd med det mycket professionella utförandet av den aktuella städtjänsten samt det lika professionella bemötandet i kundtjänsten.

Nils K
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Hej Jag blev mycket bra och trevligt bemött av Homemaid. Våra förvän tningar var framför allt att vår städning ska fungera väl och att vi kunde nyttja timbanken så att vår dotter fick julstädning. Homemaid levde fullt ut upptill våra förväntningar. Nils

Robert S
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Städningen utförs kanonbra. Men det som sänker betyget är att vår städrrska inte kunde svenska vilket försvårar dialogen. Om man avbokar och sparar timmar i sin timbank så måste man ta ut dom innevarande år. Annars jättebra.

Svar från HomeMaid i Stockholm

Tack för din återkoppling och kul att ni är nöjda med städningen. :)

Åsa H
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Bra bemötande, fin kundservice som lyssnar och lättatt få kontaktmed. Har nu en väldigt bra städerska.

Alex F
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Alltid snabb återkoppling fr kontoret. Jättebra städning! Vi köper hemstäd.

Peter A
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag har varit kund i många år och är väldigt nöjd med Homemaid. När jag påtalade att det stundtals varit många vikarier, blev jag genast kontaktad och fick förslag på en konstruktiv lösning. Bra gjort!

Lisbeth V
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Städning bra . Personal trevlig. Men börjar bli dyra. Lite för ofta vik.

Tönu N
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Min tid med Home Made och GABRIELA har varit godast tänkbar. Gabriela jobbar proffsigt är initiativrik och trevlig Hälsningar Tönu

Agnes P
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi har regelbunden städning med HomeMaid och vi är väldigt nöjda med tjänsten, och kundtjänst är alltid tillgängliga och trevliga när man behöver hjälp med något extra!

Maria Ö
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Hej, jag är alltid nöjd med kvaliteten och bemötande av den som städar hos oss. Hon är en riktig pärla och gör alltid det lilla extra. Känns skönt att det alltid är just hon som kommer, men tycker också ersättare har varit bra då det behövt. Alltid snabba svar och fint bemötande av all kontorspersonal, så jag är väldigt nöjd på alla sätt både med kontor, städning och fönsterputs. mvh Maria Öhrström

Cecilia T
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Trivs väldigt bra med den städaren vi har och jag tycker om att det alltid är samma person som kommer. Vår städare har väldigt hög nivå och vi blir alltid nöjda.

Kemvall J

Bra bemötande Bra jobb. Rent och snyggt

Lars S
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi har regelbunden städning i hemmet. Viktigast av allt; det blir rent. Homemaids städpersonal och lokalkontor är lyhörda. Alltid snabb och korrekt respons vid kontakt.

Eva S
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag trivs med vår städerska och det blir rent och fräscht

Gabriella Kjerstin Maria Edwardsdotter H

Det ät ovärdeligt att inte behöva lägga tid på grundstädning.

Katarina H
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Mycket bra tjänst, enkelt och alltid bra leverans. Bra kundtjänst när något behöver ändras.

Anniken J
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Var fjärde vecka städar HomeMaids bästa anställda hemma hos oss. Hon har gjort det i över 8år och vi är supernöjda. Proffsigt och trevligt och alltid det lilla extra. Rekommenderas!

Caroline W
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vår hemstädning fungerar väldigt bra. Både utförd tjänst och kontakt med kontoret har varit till belåtenhet.

Jonas Å
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi är väldigt nöjda med både städning i huset samt dialog med kontoret på Homemaid

Maria B
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Att komma hem till ett rent hem är en absolut fröjd.

Lennart E
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Effektiv städning som vi har överens om.

Samira M
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Jag är nöjd med HomeMaid, deras professionella service och effektiva kommunikation har gjort hela upplevelsen mycket positiv.

Elle K
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Vi har en och samma person som kommer, hon har lärt sig våra rutiner och vårt hus. Vi känner oss trygga med att alltid komma hem till rent o fint hus.

Maria K
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Har många års erfarenhet av Homemaid och är mycket nöjd.

Johan U

Karin S
Skrev om HomeMaid i Stockholm

Pålitliga och gör ett bra jobb. Kan också göra till läggs tjänster.