Hudstylisterna i Stockholm HB

3.0

3 omdömen om Hudstylisterna i Stockholm HB

Ellinor N
Skrev om Hudstylisterna i Stockholm HB

Jag var hos Hudstylisterna och gjorde en "klassisk ansiktsbehandling" som inkluderade portömning och MIN HY BLEV HELT FÖRSTÖRD! Jag fick acne och inflammationer i hela ansiktet. Jag gick dit för att visa vad som hade hänt och jag BLEV OTROLIGT DÅLIGT BEMÖTT! Först sa dom att det blir så efter att man gör ansiktsbehandlingar, men sedan skylde de på att de hade med mina hormoner att göra eller att det var på grund av mina ansiktsprodukter som jag använt mig av (vilket inte är rimligt i och med att jag har använt samma produkter...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

mikael k
Skrev om Hudstylisterna i Stockholm HB

supernöjd med min brasilianska vaxning

Paulina M
Skrev om Hudstylisterna i Stockholm HB

Helt OK skönhetssalong som har relativt låga priser och är duktiga på brasiliansk vaxning (de använder varmvax som gör det hela mindre smärtsamt). Trevlig personal och bra läge nära Slussen. Boka 2-3 veckor i förväg om du vill vara säker på att få en bra tid.

mikael k gillar detta
Monas Klippotek