feedback company

Checkins
Ring företaget
Human It-Consulting Syd AB

Baltzarsgatan 20 211 36 MALMÖ

Human It-Consulting Syd AB finns på Baltzarsgatan 20 i MALMÖ och är sökbara på bl.a. Dataprogrammeringsföretag och Programvaruutvecklare

Mer funktioner

Vad tycker du om Human It-Consulting Syd AB

Human It-Consulting Syd AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Cajsa J
Cajsa J tycker
"Var hos Maite tidigare idag och fick mina naglar fixade, jag blev jätte nöjd och kommer absolut att återkomma. Maite var trevlig, lugn och noggrann vilket jag uppskattade, priset var helt överkomligt. " Läs mer

Företag nära Human It-Consulting Syd AB

Birgitta Nogeman AB

Stortorget 25, MALMÖ

Läs mer om Birgitta Nogeman AB

Ted E

Ted E tycker:

"Då har jag hittat min tandläkare, mina tänder är väldigt känsliga men hon fixade det utan större problem. Ses nästa år Birgitta. "

Kvarnvideo

Stora Kvarngatan 32, MALMÖ

Läs mer om Kvarnvideo

Qpaqex

Qpaqex tycker:

"Sveriges bästa ställe att köpa film på! Här trivs vi som är filmälskare! Helt otroligt bra utbud och priserna är riktigt bra. Hade de bara tagit Amex ... "

Event Limousine

Baltzarsgatan 14 C, Malmö

Läs mer om Event Limousine

Sven-Erik P

Sven-Erik P tycker:

"Perfekt service. Bra chaufför och fantastisk limousine. "

In-Italia

, Malmö

Läs mer om In-Italia

Lena L

Lena L tycker:

"Vi har fått bra hjälp från In-Italia vid våra resor till Italien. Det som drar ner betyget är hemsidan som jag önskar hade fungerat bättre. I övrigt g ... "

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Studentgatan 6, MALMÖ

Läs mer om Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Ilona K

Ilona K tycker:

"Jag är jätte nöjd med min mäklare Niklas , väldigt professionelt och realistiskt. "