Kampanj

Checkins
Ring företaget
Hushållstjänst i Gävle

Gullregnsgatan 2B 802 82 GÄVLE

Hushållstjänst i Gävle finns på Gullregnsgatan 2B i GÄVLE och är sökbara på bl.a. Lokalvård och Städservice

Mer funktioner

Vad tycker du om Hushållstjänst i Gävle

Läs vad Recos användare tycker om Hushållstjänst i Gävle

• Status: 5
    skrev om Hushållstjänst i Gävle:
    Stor varning för detta företag!! Har anlitat dem både för hemstädning och fönsterputs, och har fått klaga på städningen flera gånger. De påstår att de t.ex. har torkat golven men det är mycket fläckar kvar. De har även klivit in hos oss med nyckel när vi inte hade någon bokad tid, och där stod man nyvaken och oklädd - riktigt oproffsigt när man får förtroendet att ha kundens nyckel! Försvaret var att "jag har inte kollat schemat för dagen"..

Men värst av allt: Vid den senaste fönsterputsen skadade de flera fönster, vi fick flera djupa (kännbara) repor på fönsterrutorna men Hushållstjänst totalvägrar att ens komma hem till oss för att titta på skadorna! Otroligt dåligt kundbemötande, de säger att de inte tar ansvar för den sortens skador och att de kan bevisa att de inte har skadat våra rutor??!! Säger ägaren Suzana som själv befann sig i Spanien när hennes personal utförde fönsterputs hos oss... Vi har inte ens ställt något ekonomiskt krav (ännu) mot företaget, vi vill till att börja med att de ska titta på skadorna, men nu snart 3 veckor senare har de fortfarande inte satt sin fot hos oss. När jag berättade att vi tänkte sprida detta, samt gå till lokaltidningarna och anmäla till ARN blev de "hotade och kränkta". Ok.

Företag nära Hushållstjänst i Gävle

Mekonomen BilLivet Gävle