HusmanHagberg Malmö

HusmanHagberg Malmö

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears

Välkommen till HusmanHagberg i Sveriges tredje största stad - Malmö! Här hittar du mäklare med passion för bostadsmarknaden och stor koll på Malmö stad med omnejd. Vi på kontoret här anpassar oss efter dina önskemål som kund och självklart hjälper vi till med banker och försäkringar om du vill. Vi är inte bundna till några...

687 omdömen om HusmanHagberg Malmö

Sedan starten hos Reco 2017

Annika S
Söderkulla

En självklarhet att anlita Henrik! Han sålde min förra lgh och allt gick lika fort denna gången. På en vecka hade jag både visning och skrivit. Uppdatera snabbt och lätt att nå, det känns tryggt.

Malin A
Segevång

Trevligt bemötande. Energisk och delgav oss information om vad som hände/ läget hela tiden. Sandra levde mycket väl upp till våra förväntar

Markus H
Nobeltorget/Annelund

Har anlitat Sandra till två lägenhetsförsäljningar och varit otroligt nöjd med resultatet varje gång. Sandra är mycket professionell, väldigt lyhörd och resultatfokuserad. Fick även bilden att köparna också får ett väldigt gott intryck av Sandra vilket bådar för en bra affär i slutändan för alla parter.

Filippa Helena Curtsdotter J
Västra Hamnen

En mäklare som på ett mycket pålitligt, respektfullt sätt bemöter såväl köpare som säljare. Noggrann, professionell och skicklig.

Fredrik O
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Berglund en del av HusmanHagberg Malmö
Vellinge

Johan har ett proffsigt och mycket vänligt bemötande, ger intryck av enorm kunskap samt är tydlig i sin kommunikation. Förväntningarna vi hade som säljare var att Johan skulle sälja så snabbt som möjligt trots tuffa tider, vilket Johan också gjorde. Kan bara rekommendera Johan som mäklare som har gjort denna process väldigt smärtfri och enkel för oss.

Hanna O
Västra Hamnen

Lätt att få tag på, trevlig, kunnig, rekommenderar!

Marcus Bengt Åke W
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Lindh en del av HusmanHagberg Malmö
Norra Sofielund

Processen var en ytterst smidig upplevelse, och bemötandet från start till slut var proffsigt. Det var tydligt att mäklaren inte enbart utförde sitt ”jobb”, utan att det fanns en genuin uppskattning för huset i fråga. Denna entusiasm märktes inte minst i de många kreativa och smarta idéer som mäklaren presenterade för hur visningen skulle kunna genomföras. Det var uppenbart att mäklaren inte bara sålde ett hus, utan en vision av vad hemmet kunde vara för potentiella köpare.

Magdalena K
Västra Hamnen

Henrik skötte affären på bästa sätt; snabbt och till önskat pris. Alltid trevlig och professionell i varje kontakt. Jag kan varmt rekommendera Henrik Feuk som mäklare!

Monica L
Lindeborg

Sandra Lindh är en mycket kompetent mäklare som verkligen lyssnar och kommer med kompetenta råd i försäljningsprocessen. Otroligt snabb på att återkoppla och informera om vad som händer. Lägger inga personliga åsikter i budgivningen utan kommer med konkreta fakta. Alltid väldigt glad och vänlig. Otroligt trevligt bemötande. Rekommenderar henne varmt.

Eric T
Västra Hamnen

Jag måste säga att Henrik Feuk är en fantastisk mäklare, verkligen en stjärna på att hålla kontakten och följa upp med alla intresserade köpare. Han tar sig också tid att guida genom bankärenden och att få bostaden rätt värderad, vilket verkligen underlättade för mig som säljare. Dessutom är han en sådan trevlig person att arbeta med - han lyssnar verkligen på vad jag har att säga och tog verkligen hänsyn till mina önskemål. Även när marknaden var tuff lyckades han ändå göra ett fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt till alla som behöver en pålitlig och skicklig mäklare!

Vincent E
Lindeborg

Sandra har varit superproffsig. Vi har hållt bra konversation under processen så att jag har kännt mig informerad, hon hjälpte dessutom mig att reda ut oförutsedda hinder i processen. Väldigt kunnig gällande frågor om bostaden och föreningen. Detta är första gången jag haft att göra med en mäklare men jag har svårt att tänka mig att det kan bli mycket bättre än såhär. Supernöjd.

Elina F
Limhamns Sjöstad

Bästa Sandra!! Det var en självklarhet att välja dig för min försäljning. För mig är det viktigt med en mäklare som visa engagemang och som jag klickar med, liksom att ha kunskap och god kommunikation. Du tickade alla boxar! Jag ville ha en relativt snabb försäljning utan att kompromissa med priset. Allt från foto, styling till budgivning och kontrakt gick supersmidigt! Stort tack!

Britta E
Höllviken

Mycket engagerad och kunnig mäklare med ett driv som aldrig tar slut. Alltid positiv, svara snabbt på våra frågor, antingen det är en tisdag förmiddag eller sen söndag kväll! Lätt att få förtroende för henne och jag kände mig trygg att affären skulle gå igenom. Vill bara säga, att Sandra klarade det som två andra (mycket större mäklare) inte klarade av: att sälja vår bostad inom 3 månader! Fantastiskt bra jobbat 👏 👏 Kommer rekommendera dig alla dagar i veckan!

Klara G
Rörsjöstaden

Sandra har under flera månader envist kämpat på med försäljningen av min lägenhet i Malmö. Hon är varm, lyhörd och sätter alltid mig som kund i fokus. Hon sticker ut som mäklare med sin fina personlighet! Rekommenderar henne varmt!

Jacob C
Dalaplan / Södervärn

När jag köpte min nya lägenhet var det Henrik som var mäklare, han gav ett väldigt seriöst och ärligt intryck som jag uppskattade. I köpeprocessen märkte jag hur nöjd säljaren var med honom så när jag strax där efter skulle sälja min gamla kändes det tryggt att välja Henrik. Trots mina redan höga förväntningar blev jag gång på gång påminnd om varför han blev utsedd till malmös populäraste mäklare för några kvartal sedan. Alltid snabba och raka svar, samt en stöttepelare i frågor runt i kring som egentligen inte tillhör...

Najibullah A
Segevång

Hon är en trevlig och kunnig mäklare.

Anette M
Västra Hamnen

Köpte precis min lägenhet i VH av Henrik Feuk. Är så jätteglad och tacksam för det fina, hjälpsamma och professionella bemötande jag fått av Henrik Feuk🤩 Från första visningen till kontraktsskrivningen🏡 Var alltid tillgänglig och snabb på att hjälpa mig vidare med alla mina frågor och funderingar😃 Så lugn, förstående, som fick mig också att bli lugnare i hela processen🙏 Henrik hjälpte verkligen mig att våga ta det sista beslutet, att flytta efter många år på samma plats🤩🙏 Han är en mäklare som vi köpare alltid vill möta när vi går på visning🏡🤩 Är jättenöjd och jätteglad😃 Anette

Gabrielle N
Västra Hamnen

Henrik är erfar, professionell, trevlig i kontakten. En väldigt bra mäklare.

Hans N
Västra Hamnen

Jag hade valt honom, då han sålt ett antal lägenheter i vår Brf. Med höga kvm. Priser och hade bra lämnade omdöme. Han satte ett korrekt utgångspris - hans förutsägelse att vi nog endast skulle behöva 3 visningar, visade sig korrekta. Han såg dessutom till att en delning av vårt ägande av vårt boende före ett överlåtelseavtal blev godkännt innan kontraktsskrivning . Vi är mycket nöjda! Hans och Gabi Nordgren

Karl J
Nobeltorget

Mycket trevlig och proffsigt bemötande

Elis B
Nobeltorget

Sandra har varit en tydlig och schysst hjälpande hand i min första gång på bostadsmarknaden! Väldigt bemötande och trevlig:)

Elin K
Nobeltorget

Sandra har varit positiv och trygg genom hela försäljningsprocessen. Hon har bra människokännedom och lyckades verkligen hitta den perfekta köparen för min lägenhet, trots en seg marknad :)

Petter L
Nobeltorget

Sandra var en fantastisk mäklare, Hon framstod som genuin och brinna för sitt jobb! Hon var snabb och tydlig med förändringar i processen och lyckades alltid vara förberedd på svar som köpare kom med innan jag som säljare behövde vara inblandad. Hon gav mig bra vägledning i hela säljprocessen och var absolut en viktig anledning till att försäljningen gick så bra som den gjorde! Jag skulle utan att tvecka använda Sandra igen i framtida försäljningar.

Oscar N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Bunkeflostrand / Annestad

Toppen mäklare, mycket trevlig och gav bra råd.

Rolf E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Bunkeflostrand / Annestad

Kunnig och trevlig samt snabb.respons!

Monica G
Västra Hamnen

Trevlig, och förtroendeingivande med mycket tålamod med alla mina frågor. Har lugnt och fint lotsat mig igenom alla steg i processen.

Carolin E
Rörsjöstaden

Under en period där jag tittade på många objekt var Henrik den mäklare som jag som potentiell köpare fick bäst bemötande av. När det blev dags för mig att sälja ville jag att mina spekulanter skulle få samma upplevelse, och jag valde Henrik som mäklare. Vi hade utmaningen att sälja i tuffa tider under vintern 2023/2024 och Henrik levererar allt jag förväntade mig och hoppades på. Hans lugn, tålamod och ständigt trevliga och förstående bemötande av både mig som säljare och spekulanterna uppskattade jag särskilt. Dialogen...

Oscar N
Nobeltorget/Annelund

Kanonbra! Rak och tydlig kommunikation och ärlig rådgivning.

Line W
Nobeltorget/Annelund

Vi är supernöjda med valet av mäklare! Sandra var mycket hjälpsam och affären gick väldigt smidigt. Hon skötte det exemplariskt. Rekommenderar starkt!

Maria S
Västra Hamnen

En mkt positiv kunnig lugn och trygg mäklare.Ödmjuk. Mycket lyhörd för mina önskemål.Alltid nåbar och väldigt bra på återkoppling. Av 4:a mäklare som jag har haft de sista 7 åren så är Henrik Feuk den som toppar listan.Med en skärpa som är långt ifrån de andras. Han vet precis när var och hur.

Jan Fredrik J
Nobeltorget/Annelund

Henrik har skött min lägenhets försäljning på ett engagerat och aktivt sätt.

Jacob C
Västra Hamnen

Fick direkt ett gott intyck av Henrik och det höll i sig under hela köpeprocessen. Alltid lugn och stabil vilket var väldigt skönt när jag själv blev stressig. Rekomenderas!

Moa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Johansson en del av HusmanHagberg Malmö
Ribersborg

På alla sätt professionell och duktig mäklare som förstår sig på marknaden.

Regina R
Högaholm

Henrik kändes trygg och förtroende givande. Ville ha en snabb försäljning. Kommer rekommendera honom till andra.

Bengt S
Lindeborg

Är super nöjda med Sandra som överträffade våra förväntningar. Genom sitt professionella, kompetenta och personliga engagemang genom försäljningsprocessen. Kunde inte kännas bättre. .

Olivia S
Heleneholm

Väldigt trevlig och hjälpsam! Jag fick sålt min lägenhet snabbt vilket var det jag ville. Jag kände att han var väldigt genuin och brydde sig om mina åsikter och tankar. Jag hade rekommenderat honom starkt!

Frida E
Slottsstaden

Supersmidigt hela vägen med Sandra! Rekommenderar varmt

Anna J
Västra Hamnen

Trevlig och enkel att ha att göra med

Charlotta O
Davidshall

Väldigt bra bemötande samt kände att Sandra verkligen ansträngde sig för att utgången skulle bli så bra som möjligt.

Fredrik N
Västra Hamnen

Mkt trevlig. Svarar alltid och arbetade riktigt hårt på en tuff marknad vilket gav resultat. Mvh Fredrik

Jonas-günter R
Västra Hamnen / Dockan

Engagerad, driven och mycket duktig samt trevligt, rekommenderar honom till alla som vill göra en god bostadsaffär.

Jesper B
Dammfri

Skulle inte kunna tänka mig en bättre mäklare. Motiverad, kunnig, engagerad, ja det finns många bra ord jag kan beskriva Henrik med men för att hålla det kort så gjorde Henrik allting väldigt smidigt & enkelt & hela processen var endast en positiv upplevelse, något man inte alltid har gällande bostadsaffärer. Inget annat än 10/10 är befogat!

Zefiryna W
Dalaplan / Södervärn

Det var mycket trevlig att trefas Sandra. . Hon var professionell och direkt i samtalet. Vi fick bra bemötande. Hennes arbete känns som professionell.

Johanna L
Nobeltorget/Annelund

Jag kontaktade Sandra för att jag såg att hon sålt flera lägenheter i samma område. Väldigt nöjd med hennes bemötande, hon har genom hela processen känts professionell men personlig och förstående, vilket har gjort att man känt sig trygg genom säljprocessen. Jag rekommenderar verkligen henne som mäklare.

Lusse Mikaela M
Lindeborg

Mycket hängiven, kommunikativ och engagerad. Rekommenderar Sandra för er alla som är intresserade av att sälja sin bostad. Trevlig, hjälpsam och proffesionellt. Tack så mycket Sandra!

Parisa D
Lindeborg

Mycket hjälpsam och professionell mäklare

Tove L
Nobeltorget/Annelund

Sandra har varit jättetrevlig och hjälpsam under hela förloppet, även när jag varit förvirrad och oklar. Hon har gett ett mycket tryggt och professionellt intryck, och också varit glad och rolig att prata med.

Vidar T
Dammfri

Henrik var alltid trevlig och svarade på alla frågor, minsta lilla. Han svarade även snabbt och tydligt på mail och sms. Han är vad en mäklare ska vara, hjälpsam för både säljaren och köparen.

Anfal A
Västra Hamnen / Dockan

Han arbetar hårt, samarbetsvillig, noggrann, och trevlig

Jan Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Feuk en del av HusmanHagberg Malmö
Staffanstorp / Borggård

Väldigt ambitiös mäklare som gör allt för att få oss kunder nöjda.