ICA Gärdet Smedsbacksgatan

ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Ring 08-662 43 53 www.ica.se
1.8

Hos oss på ICA Gärdet hittar du ett brett och intressant sortiment för dina dagliga inköp. Vi erbjuder god och personlig service samt ett bra urval av färskvaror.

8 omdömen om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Pete N
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Nu behöver man inte bli förvånad över de höga priserna och det dåliga sortimentet längre, för nu har de installerat en "säkerhetsdörr" som inte öppnar så att man kan komma in! LoL

Charlotte
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Ica Gärdet,Smedbacksgatan En familjär och trivsam butik med stor serviceanda, tillmötesgående och trevlig personal. Förvisso ligger vissa priser lite högt men med tanke på långa öppetider (07-23 alla dagar),postservice och stort sortiment av färskvaror såsom nybakat bröd och grillat, är priserna fullt acceptabla. Var hittar man en Ica butik idag som så självklart ger service som att dela på ett vitkålshuvud eller en gurka och ordnar hemkörning? Icas specialerbjudande råder även här i kombination med egna, har många gånger...

Daniel N

Oj vad dyrt!!!!!

Dan H
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

http://www.matvarupriser.se/matpriser_stockholm.v1.html Dyrt och trångt. Det enda positiva är öppettiderna. Ska sluta handla här, även då det innebär att jag kommer att förlora mycket tid.

John E
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Jag förstår att det inte är ICAs fel att de är den enda matbutiken i området. Tyvärr medför dock detta att trängseln är stor, köerna långa och priserna höga. Sortimentet är dock imponerande för den lilla ytan. Det väl tilltagna pantningsrummet fungerar också smidigt. Dessa fördelar tillsammans med bra öppettider (07-23) räddar ICA Gärdet från betyg 2 och får istället betyg 3. Tyvärr måste jag säga att jag drar mig för att besöka ICA Gärdet. Ett besök på ICA Gärdet blir dyrt och kostar mig många livspoäng i trängsel och köande. Jag går hellre en omväg till Coop på Erik Dahlbergsgatan.

Tobias H och Tobias B gillar detta
Carl-Johan B
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Stockholms dyraste matbutik. Sjukt.

Dwane J
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Kan verkligen inte rekommendera ICA Gärdet. Varken uppe på höjden eller på rökubbsgatan. Priserna är helt obehagligt dyra. Efter ICAs köttskandal har t.ex Handlaren tagit in kött ifrån icas centrallager, men prissättningen kommer verkligen inte därifrån. De senaste dagarna när jag har varit där har dem t.ex tagit 239kr/kg för lövbiff.. Ett fantastiskt prisvärt pris... (ironin flödar) Men man kan väl mer eller mindre ta vilken vara som helst och jämföra den med en annan affär och garanterat få ett bättre pris. Om ni kan och har möjlighet så handla inte där.

David L
Skrev om ICA Gärdet Smedsbacksgatan

Trångt pga överbelamring och häpnadsväckande dyrt!! Finns absolut ingen anledning att handla här om man inte är så gammal att man inte orkar ta sin rullator ned till varken prisxtra eller ica fältöversten. Som jag ser det överlever de bara pga läget: det finns ju ingen annan affär uppe på gärdeshöjden.