ICA Kvantum Toppen

3.5

4 omdömen om ICA Kvantum Toppen

Kristin Anna A
Skrev om ICA Kvantum Toppen

Sjukt tråkigt att den här butiken verkar bry sig mer om söka igenom sina kunders väskor när man står vid kassan för att betala än vilken upplevelse man får när man handlar här. Två ggr nu på två dagar har jag varit inne i den här affären för att KÖPA mat. Båda ggr har jag blivit ombedd att öppna min ryggsäck för att visa upp mina personliga saker. Förnedrande att behöva göra det vid 46 års ålder när man handlat här i så många år. Den enda ICA butiken som någonsin har bett mig göra det. Skärpning!

Jenny A
Skrev om ICA Kvantum Toppen

På ICA Toppen finns allt och lite till. Det är en perfekt butik i ett semesterlandskap som väljer sortiment efter årstid och "tryck från turister". En stor butik i halvstort format.

Jonathan K
Skrev om ICA Kvantum Toppen

Riktigt bra butik med väldigt kunnig personal. Väldigt stor affär med stor frukt och gröntavdelning, stor och välfylld delikatess enormt utbud med ca 28 000 artiklar. här finns allt helt enkelt.

Ami H
Skrev om ICA Kvantum Toppen

Detta är en ICA affär med ett stort utbud och en välfylld delikatessdisk. Affären är överskådlig och lätt att ta sig runt i. Det är fräscht och snyggt. Här huserar också en fiskaffär i affären med ett stort och bra sortiment. Mest uppskattar jag dock den generösa och välsorterade grönsaksavdelningen med färska grönsaker. Uppskattar att jag slipper stå och plocka bland mosiga tomater eller halvruttna apelsiner. Det är stundtals mycket folk här och köerna känns emellanåt milslånga. Det har hänt mer än en gång att jag lagt mina varor och helt enkelt gått min väg.