Tomas Nilsson

Tomas Nilsson är mäklare på Idealhem

Tomas Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Tomas Nilsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Tomas Nilsson

Sedan starten hos Reco 2014
Caisa T
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

En seriös mäklare med personligt engagemang och lång erfarenhet! Har anlitat Tomas två gånger vid försäljning av mina lägenheter och har känt mig mycket trygg i hela processen. Han särskiljer sig från många andra mäklare på marknaden eftersom han har så gedigen erfarenhet och kunskap!

Maria N
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Tillmötesgående, trevlig, effektiv och professionell! Fick hjälp och rekommendationer utöver mina förväntningar - både vad det gällde försäljning och köp av ny bostad! Denna man besitter stor kunskap som han gärna delar med sig av. Enda som drar ner betyget till en 4:a är känslan av att bli lämnad vind för våg efter att kontrakten var skriva. Hade behövt lite mer uppbackning då nya köparen krånglade med småsaker.

Per-olof P
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Sålt hus genom Idealhem Professionellt från början till slut. Tomas är en strukturerad och affärsmässig person som tar hand om hela affären med kundbearbetning, uppföljning & avslut. Hela affären kändes trygg då Tomas även kunde rekommendera vilken kund som skulle kunna fullfölja affären. Tomas är dessutom en kunnig fotograf som verkligen kan få huset att framstå extra attraktivt. Rekommenderas varmt!

Lolo E
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Jag har vid ett par tillfällen haft förmånen att ha Tomas som mäklare både vid köp och försäljning av bostad. Både han och företaget lever upp till de förväntningar man kan ha, både som köpare och säljare. Tomas är dessutom mycket trevlig och naturlig! Som kund har jag varit mycket nöjd och ångrat de gånger jag inte använt honom som mäklare, så om jag skulle bo i Malmöregionen igen finns det inget annat val än Tomas och Idealhem.

Mustafa D
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Jag är mer än nöjd... Högsta betyg till Tomas som mäklare.

Dan K
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Alltid hög tillgänglighet och professionellt bemötande.

Maria K
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Man känner sig trygg med Tomas Nilsson och företaget IdealHem. Man kan lugnt förlita sig på att detta företag arbetar för kundens och köparens bästa.

Lillebjörn G
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Tomas på Idealhelm är väldigt professionell. Han framstår som att han varit i branschen väldigt länge och har mycket erfarenhet. Han är saklig och tydlig med allt man ska tänka på vid bostadsaffär. Det var vårt första köp av bostadsrätt och vi hade således mycket frågor och funderingar som vi under hela processen fick ypperlig och snabb hjälp med av Tomas.

Anna E
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Tomas är trevlig och kompetent, han strävar efter att skapa en bra affär för både säljare och köpare och hanterar alla delar i affären snabbt och effektivt. Jag känner mig trygg med Tomas.

Christopher T
Skrev om Tomas Nilsson en del av Idealhem

Mycket kunnig personal som levererar mycket bra & trovärdig information hela vägen! Rekommenderas varmt & använder dem gärna igen!