Ikea Linköping

Ikea Linköping

Ring 0476-810 00 www.ikea.se
4.0

IKEA möbler, inredning, sovrum, vardagsrum, kök, sängar, heminredning

107 omdömen om Ikea Linköping

Geggo S

Billig och bra.

Emelie W
Skrev om Ikea Linköping

TYGAVDELNINGEN Var på tygavdelningen och träffade den suraste tanten någonsin. Ikea skulle stänga om 10 min så jag var lite stressad och ville ha hjälp att hitta ett tyg och frågade henne om hjälp men hon bara snäste av mig och sa att de snart stängde... Hon får ju inte gå hem snabbare om jag yrar omkring efter ett tyg som tar henne 2 sec att visa mig.

Jesper P
Skrev om Ikea Linköping

Jo ikea är bra de. De bemöter kunderna bra. Har gott om plats på parkeringen och är allmänt outstanding.

Fredrik L
Skrev om Ikea Linköping

Typisk Ikea men har lite mindre produkter i butiken än Ikea Kalmar. Möblerna har marginellt sämre kvalitet som Mio och andra dyrare möbelhandlare, men priset är klart lägre. En liten del felfabrikerat kan finnas. Ikea byter detta bara man säger till. Vidare har en del av personalen den snork-sura Linköpingsattityden (som större delen av befolkningen i staden) men de flesta är bra. Rekomenderar resturangen som har bra mat till bra pris.

Johan B
Skrev om Ikea Linköping

Liksom alla andra Ikea-butiker en butik med låga priser, trevlig personal och underbar korv! Värt att åka dit bara för att titta, även om det är omöjligt att åka därifrån utan att köpa med sig något...

Sura G
Skrev om Ikea Linköping

Förstår fan ibte varför IKEA har blivit så populärt? De flesta drar till med att de är så billiga, men va fan det är ju bara skräp som de säljer! Man kan lätt tro att det är billigt men jämför man pris mot kvalité så är de förbannat dyra. Handen på hjärtat, finns det någon som köpt nåt där som hållt måttet? Jag sparar hellre ihop till nåt med bra kvalité till ett högre pris än köper nåt billigt skit som jag ej blir nöjd med och som går sönder allt för fort. Miljötänk någon? (Och att sen att de samlar ihop pengar till välgörande...

linda o
Skrev om Ikea Linköping

Personalen i Linköping håller inte alls en bra servicenivå om man jämför med Ikeas andra butiker, oproffsig personal med ett väldigt dåligt kundöga och bemötande, håller naturligtvis en väldigt låg prisnivå men å andra sidan går du knappast hem med möbler som håller ett helt liv.

Frans P
Skrev om Ikea Linköping

Ibland vandrar jag omkring ute på (?) Tornby. När hungern slår till har jag en gång vänt mig till IKEA, de hade billiga köttbullar och gott potatismos. På vägen ut gick via deras glasavdelning och köpte ett antal snygga vinglas för en billig peng och vid kassan var personalen hjälpsam.

nils j
Skrev om Ikea Linköping

Vad kan man säga, IKEA är IKEA, men denna butik är riktigt bra, trots att den är välbesökt, så känns det inte som om det är trångt. Trevlig personal, bra priser och god mat!

Dennis H
Skrev om Ikea Linköping

IKEA är med lätthet bästa familjeaffären någonsin, här finns något för alla, stor som lite. väl tillmötesgående personal billiga produkter och ruskigt god mat

Fanny C
Skrev om Ikea Linköping

Jag älskar IKEA! Trevlig personal, vettiga priser, god och billig mat - vad mer kan man önska sig?

Fredrik H
Skrev om Ikea Linköping

Ingvar är en man av sitt ord. Underbara furumöbler som man får plocka ihop själv, med massa små skruvar och träplugg! Ett papper med instruktioner för var enskilt möblemang medföljer så man inte gör en cykel när man egentligen ville ha ett nattduksbord. Det skulle ju se för knasigt ut!

mrs b
Skrev om Ikea Linköping

Butiken är bra men jag har haft problem med leveranser. Till exempel ville chauffören att jag själv skulle bära in det jag köpt. Jag klagade dock på detta och då fick jag transportkostnaden tillbaka.

Johan L
Skrev om Ikea Linköping

Jag blev väldigt bra bemött på IKEA Linköping, då jag sitter i rullstol har jag svårt att titta ordentligt men det var en trevlig tjej som jobbade där som hjälpte mig under mina två timmar i varuhuset. Sen var den unga killen från Östgötsbudet som kom hem till mig med mina varor väldigt snäll och trevlig. Världsklass på bemötande från både personal och chaufför

Veronika A
Skrev om Ikea Linköping

Det spelar inte någon roll var man finner Ikea, de är detsamma var man än vänder sig. Serviceinriktad personal, prisvärda produkter och det är smidigt att handla med självbetjäningssystemet.

Maria C
Skrev om Ikea Linköping

I utkanten av staden Linköping ligger IKEA, perfekt läge då det även ligger ett stort köpcentrum intill. IKEA i Linköping har en väldigt bra struktur på sitt utbud, det är aldrig stökigt eller kaos de har allt under full kontroll, även på lördagar! De har bra personal som gör allt för att kunderna ska bli nöjda med sitt besök hos dem. Priserna är även dem bra, som student är det första stället man besöker när man ska fylla ut sin lägenhet, med allt från säng, bord, skrivbort, hushållsartiklar och nu finns det även datorväskor...

Johanna J
Skrev om Ikea Linköping

Älskade IKEA! Den mest geniala idén som existerar. Alla handlar på IKEA..de som har mycket pengar el de som har lite mindre. Tycker det är riktigt kul när man får med sig ett paket hem och sen är det bara att sätta igång att skruva! Förr saknades det en och annan skruv lite för ofta men det har verkligen förbättrats. Åker gärna till IKEA!

Alexandra L
Skrev om Ikea Linköping

IKEA, vad behöver man säga? Här finns allt! Trevlig och hjälpsam personal! Är man hurtig är det ju faktiskt cykelavstånd från stan..

Marcus D
Skrev om Ikea Linköping

Ligger bra och har allt man kan tänka sig. Blev bra bemöt av personalen. Inte svårt att hitta vad man vill ha.

Michaela J
Skrev om Ikea Linköping

Bra affär med bra priser och bra varor.

Cimo R
Skrev om Ikea Linköping

Det bästa med ikea är den billiga maten, här kan man festa loss för en liten penning och dessutom tjuva till sig en gratis kaffe eller två om man är lite lurig! Jag antar att deras huvudattraktion är alla möbler av olika slag de kränger, och de är ju också helt okej.

Emelie G
Skrev om Ikea Linköping

Här kan man även som student shoppa loss för att piffa upp lägenheten!

Helena F
Skrev om Ikea Linköping

Bra att handla möbler där, när man bara har en studentbudget

Emma G
Skrev om Ikea Linköping

Ikea är hur bra som helst! Alla möbler finns och korven för en femma är ju aldrig fel. En mellanmeny köttbullar är ett hett tips från mig. Att först gå runt och titta sen sätta sig ner över en matbit och fundera vad det är man verkligen behöver. Det finns inget bättre än detta Personalen är duktig, kunnig och har en vilja att hjälpa till! Det finns bra genvägar i affären också. Annars brukar det ju kunna vara så svårt att ta sig direkt till den avdelning man vill men här är det inget problem.

Stefan K
Skrev om Ikea Linköping

Jag älskar IKEA! Detta är den bästa affären som finns, speciellt när man tänker på priserna. Restaurangen är och av bästa kvalité och ligger alltid perfekt när man är hungrig. Atmosfären är helt underbar, man bör komma hit på morgonen och bara mysa runt bland alla hyllor :)

Andres S
Skrev om Ikea Linköping

Jag fattar inte!!! Nä! jag fattar verkligen inte hur alla kan tycka om detta ställe så mycket... EN tyngre helg kan man väl knappast inte ha, än att gå runt på IKEA:s varuhus och titta på allt skit de har. Tur att de har soffor, så man kan få sätta sig å vila lite medans morsan å syrran springer runt ocg gapar, blir trött bara jag tänker på att. Det e väl visserligen hyffsat billigt men vad är det för kvalité??? Ussssch säger jag bara. Nä ska man ha nåt med stil å klass så ska man hålla sig borta därifrån!!!

Regina J
Skrev om Ikea Linköping

IKEA är stället som har allt, och det perfekta varuhuset för en fattig student eller för dig som vill ha snygga möbler och inredning till ett vettigt pris. De har allt från potatisskalare, till förvaringslådor, till stora mjuka soffor.

Johan U
Skrev om Ikea Linköping

Det här är ett bra företag som har en mycket bra affärs ide som är att man ska kunna köpa billigt, snabbt och enkelt och få hyfsad kvalitet. dom tycker att det är viktigt att alla sina anställda kan iden så att dom vet vad dom arbetar för

Daniel K
Skrev om Ikea Linköping

Vad ska man säga... det mesta jag har i min lägenhet kommer från detta varuhus. Är det inte jag som köpt det så är det Studentbostäder. Fungerande möbler/porslin/saker/massor till låga priser om man inte är gjord av pengar och vill man ha något finare finns det också. Minus för att jag ofta går vilse på övervåningen innan jag hittar till restaurangen. Just det, de har en helt ok restaurang också!

Carl W
Skrev om Ikea Linköping

IKea i Linköping är som alla andra ikea i världen. Billiga bra möbler. Dessutom kan man äta deras utomordentligt goda korvar eller köttbullar när man handlar möbler. Vill man ta sig tillbaka till barnastadiet finns alltid bollrummet och deras goda mjukglas.

Martina H
Skrev om Ikea Linköping

På IKEA i Linköping finns det alltid trevlig och hjälpsam personal. Servicen är utmärkt och även om det ibland är lång kö brukar det alltid gå fort. Ett stort plus är de nya självhjälps kassorna där man själv ansvarar för betalningen av sina köp. I jämförelse med andra IKEA-affärer tycker jag att IKEA Linköping har ett mycket komplett sortiment och att de allra flesta varorna finns hemma på lagret och behövs inte beställas hem. En annan bra service hos IKEA är deras hemkörning av större varor. Hos IKEA finns även en mycket...

Lyam K
Skrev om Ikea Linköping

Vad kan man säga om sveriges bästa möbel affär :P vi måste ha handlat 80% av våran lägenhet från ikea. Personalen är trevlig och hjälpsam. Lite dåligt med leverans på artiklar som inte är i lager, vi har väntat säkert 5-6 veckor på att en viss stor vi behöver till ett bord ska komma i lager igen.

Malin S
Skrev om Ikea Linköping

Stort utbud, trevlig personal, snygga möbler och framförallt billigt! Två plan med bra planering vilket gör att det blir lätt att hitta det man ska. Restaurangen serverar också god och billig mat.

Ilda V
Skrev om Ikea Linköping

Billigt, bra och snyggt! Dessutom har de goda pizzor och glassar vid utgången.

Albin J
Skrev om Ikea Linköping

Ikea är och förblir en nödvändighet till alla studenter och övriga med begränsad inkomst som flyttar hemifrån. Nuförtiden kan de stoltsera med både praktiska och snygga modeller för lösningar på, förutom kök och övriga rum, också hela lägenheter. Billiga köksartiklar och även mat kan fyndas och ätas i varuhuset. Ett måste om inte annat för att väcka idéer.

Dennis J
Skrev om Ikea Linköping

IKEA i Linköping är i princip som vilket annat IKEA som helst. Det finns hur mycket grejjer som helst, och det finns hur mycket folk som helst. Man kan gå omkring där i flera timmar och ändå hitta nya saker hela tiden. Det bästa med IKEA är deras matställe. Det är bra, god mat som lagas där, det är inte alls dyrt, och så har de bra efterrätt, och möjligheter till att ta sallad och bröd.

josefine  w
Skrev om Ikea Linköping

Varuhuset för alla. Ska du flytta bör du ta en sväng till IKEA, dem har allt från möbler till husgeråd för en billig penning.

Helena S
Skrev om Ikea Linköping

Billiga möbler i stor skala. Möbler för alla! Design måste inte kosta pengar. Ikea jobbar för att ha en helhet för hemmet, och att man ska kunna besöka varuhuset och ha en trevlig stund medans man handlar. Ikea erbjuder komplpetta kök och badrum. Ikea har blivir förknippat med Sverige i positiv bemärkelse och kommit att bli väldigt stort utomlands.

Kalle H
Skrev om Ikea Linköping

Ikea är och förblir störst på möbler och heminredning! Just i linköping har personalen härlig sammanhållning och bra laganda. Detta ger bra service och nöjda kunder! Du kan handla allt från en soffa till en smörkniv. Har du inte varit där så är det dags att ta till sig Ikeas sätt att se på möbler! Ikeas mål är... "...att skapa en bättre vardag för många människor"

Emelie B
Skrev om Ikea Linköping

Kanske en uppenbar rekommendation, men vem kan ogilla ikea? För en fattig student är en affär som har allt rena himmelriket. Priserna är alltså en huvudanledning till att ikea ligger högt på min lista. Och korven när man har handlat färdigt såklart ;)

Jennie W
Skrev om Ikea Linköping

IKEA, ligger ute på det stora tornbyområdet. Bussar från resesentrum passerar området regelbundet, dock är det nog bra att ha bil om större inköp ska göras. Alltid billiga och bra inredningsprodukter. Möblernas kvalite speglas dock i priset. Bra alternativ för dem som vill ha ett snyggt hem för en inte allt för dyr peng.

Emma C
Skrev om Ikea Linköping

Jag vill rekommendera IKEA på grund av deras stora utbud och mycket låga pris. De har möbler och prylar i många olika stilar och de tillfredställer många olika smaker. Ett plus för IKEA i Linköping är deras snabbkassa där man får scanna in sina varor själv. IKEA är ganska stort och tar ett tag att arbeta sig igenom, därför är det extra bra att man kan få en billig korv efteråt.

Mathilda A
Skrev om Ikea Linköping

Väldigt god korv, värt att börja med en innan man tar sig igenom det slingrande vägarna genom varuhuset. Lagom stort med brett sortiment. Dåligt att man måste hämta en del saker på ett lager längre bort. Åker du buss kan det vara svårt att ta sig dit bort för att hämta saker.

Johan  K
Skrev om Ikea Linköping

Ikea i linköping är en väldigt bra affär med ett oerhört utbud av möbler och inredingsartiklar. Bra priser och en ändå hyfsad kvalite gör att jag köper mycket av mina möbler och inredningsartiklar på Ikea. Mycket varför man handlar där också är för att dem gör väldigt fint med utstänningshallen på övervåningen där.

Micaela C
Skrev om Ikea Linköping

Bästa stormarknad för studenter i Linköping, Ikea har allt till väääldigt låga priser! Älska detta varuhus, man kan gå i timmar och titta på allt och det finns alltid något man behöver!

Per N
Skrev om Ikea Linköping

Ikea är alltid Ikea, det finns ett mycket stort utbud av allt man kan behöva hemma. Ikea har även mycket bra ”förvarings-lösningar” som jag tycker om. Ikea har väl inte de mest kvalitativa varorna men det vägs med råge upp av det billiga priset! Helt perfekt för den första lägenheten!

Pauline Å
Skrev om Ikea Linköping

Mycket bra IKEA-butik som man finner allt i! Precis som i andra IKEA varuhus är det hyfsat lätt att hitta det man söker, mycket tack vare att planlösningen är såpass bra och att det finns kartor att kolla över så man kan gå direkt till den avdelning man ska till. Deras mat är helt underbar! Speciellt köttbullarna, som säkert många håller med om. har inte hört någon som inte uppskattar ikeas mat. Men det är ju trots allt inte maten man åker dit för, utan snarare möbler och heminredning. (i alla fall jag själv) Och som...

Mia  H
Skrev om Ikea Linköping

Billigt, billigt. Finns det något IKEA inte har att erbjuda? Världens bästa möbelvaruhus för allt o alla. Dessutom får du ju en praktisk lektion när du ska montera ihop en "Listig" eller kanske "Praktisk". :I Ligger i Tornby så bil är ju ett plus.

ameli t
Skrev om Ikea Linköping

Hur bra som helst när man är nyinflyttad och ska börja studera då nästan allt man behöver finns att få tag på samt att det inte kostar skjortan!

sophie t
Skrev om Ikea Linköping

detta är ett bra ställe att åka till om man ska fytta hemifrån. för IKEA har allt inom inredning, kök, sovrum m.m. det är inte så farligt dyrt. man kan få ganska mycker för en liten slant. därför är det många studenter som åker till IKEA för att köpa möbler till sin lilla lägenhet som de har skaffat. de har även barn möbler, sägar, stolar m.m.