feedback company

Ring företaget
IKEA Linköping

Svedengatan 7 582 73 LINKÖPING

www.ikea.se

IKEA möbler, inredning, sovrum, vardagsrum, kök, sängar, heminredning

Mer funktioner

Vad tycker du om IKEA Linköping

Läs vad Recos användare tycker om IKEA Linköping

Billig och bra.
  • Status: 4
    skrev om IKEA Linköping:
    TYGAVDELNINGEN Var på tygavdelningen och träffade den suraste tanten någonsin. Ikea skulle stänga om 10 min så jag var lite stressad och ville ha hjälp att hitta ett tyg och frågade henne om hjälp men hon bara snäste av mig och sa att de snart stängde... Hon får ju inte gå hem snabbare om jag yrar omkring efter ett tyg som tar henne 2 sec att visa mig.
  • Status: 1
    Jo ikea är bra de.

De bemöter kunderna bra. Har gott om plats på parkeringen och är allmänt outstanding.
  • Status: 85
    skrev om IKEA Linköping:
    Typisk Ikea men har lite mindre produkter i butiken än Ikea Kalmar. Möblerna har marginellt sämre kvalitet som Mio och andra dyrare möbelhandlare, men priset är klart lägre. En liten del felfabrikerat kan finnas. Ikea byter detta bara man säger till.

Vidare har en del av personalen den snork-sura Linköpingsattityden (som större delen av befolkningen i staden) men de flesta är bra. Rekomenderar resturangen som har bra mat till bra pris.
    skrev om IKEA Linköping:
    Liksom alla andra Ikea-butiker en butik med låga priser, trevlig personal och underbar korv! Värt att åka dit bara för att titta, även om det är omöjligt att åka därifrån utan att köpa med sig något...
    skrev om IKEA Linköping:
    Förstår fan ibte varför IKEA har blivit så populärt? De flesta drar till med att de är så billiga, men va fan det är ju bara skräp som de säljer! Man kan lätt tro att det är billigt men jämför man pris mot kvalité så är de förbannat dyra. Handen på hjärtat, finns det någon som köpt nåt där som hållt måttet? Jag sparar hellre ihop till nåt med bra kvalité till ett högre pris än köper nåt billigt skit som jag ej blir nöjd med och som går sönder allt för fort. Miljötänk någon? (Och att sen att de samlar ihop pengar till välgörande ändamål är bara äckligt i.o.m att de utnyttjar både vuxna och barn världen över. "Greenwashing" kallas det, kolla upp betydelsen på nätet gott folk! Alla med empati, miljömedvetande och kvalitetsmedvetande bojkottar detta företag...
    skrev om IKEA Linköping:
    Personalen i Linköping håller inte alls en bra servicenivå om man jämför med Ikeas andra butiker, oproffsig personal med ett väldigt dåligt kundöga och bemötande, håller naturligtvis en väldigt låg prisnivå men å andra sidan går du knappast hem med möbler som håller ett helt liv.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ibland vandrar jag omkring ute på (?) Tornby. När hungern slår till har jag en gång vänt mig till IKEA, de hade billiga köttbullar och gott potatismos. På vägen ut gick via deras glasavdelning och köpte ett antal snygga vinglas för en billig peng och vid kassan var personalen hjälpsam.
    skrev om IKEA Linköping:
    Vad kan man säga, IKEA är IKEA, men denna butik är riktigt bra, trots att den är välbesökt, så känns det inte som om det är trångt. Trevlig personal, bra priser och god mat!
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA är med lätthet bästa familjeaffären någonsin, här finns något för alla, stor som lite. väl tillmötesgående personal billiga produkter och ruskigt god mat
  • Status: 15
    skrev om IKEA Linköping:
    Jag älskar IKEA! Trevlig personal, vettiga priser, god och billig mat - vad mer kan man önska sig?
  • Status: 15
    skrev om IKEA Linköping:
    Ingvar är en man av sitt ord. Underbara furumöbler som man får plocka ihop själv, med massa små skruvar och träplugg! Ett papper med instruktioner för var enskilt möblemang medföljer så man inte gör en cykel när man egentligen ville ha ett nattduksbord. Det skulle ju se för knasigt ut!
    skrev om IKEA Linköping:
    Butiken är bra men jag har haft problem med leveranser. Till exempel ville chauffören att jag själv skulle bära in det jag köpt. Jag klagade dock på detta och då fick jag transportkostnaden tillbaka.
  • Status: 1
    skrev om IKEA Linköping:
    Jag blev väldigt bra bemött på IKEA Linköping, då jag sitter i rullstol har jag svårt att titta ordentligt men det var en trevlig tjej som jobbade där som hjälpte mig under mina två timmar i varuhuset. Sen var den unga killen från Östgötsbudet som kom hem till mig med mina varor väldigt snäll och trevlig. Världsklass på bemötande från både personal och chaufför
    skrev om IKEA Linköping:
    Det spelar inte någon roll var man finner Ikea, de är detsamma var man än vänder sig. Serviceinriktad personal, prisvärda produkter och det är smidigt att handla med självbetjäningssystemet.
    skrev om IKEA Linköping:
    I utkanten av staden Linköping ligger IKEA, perfekt läge då det även ligger ett stort köpcentrum intill. IKEA i Linköping har en väldigt bra struktur på sitt utbud, det är aldrig stökigt eller kaos de har allt under full kontroll, även på lördagar! De har bra personal som gör allt för att kunderna ska bli nöjda med sitt besök hos dem. Priserna är även dem bra, som student är det första stället man besöker när man ska fylla ut sin lägenhet, med allt från säng, bord, skrivbort, hushållsartiklar och nu finns det även datorväskor med mera att inhandla för humana priser! Jag rekommenderar starkt att gör att besök på IKEA i Linköping! Varför är ju detta IKEA så bra? Jag har besökt IKEA ibland annat Örebro och Stockholm, där råder det ständigt kaos, varorna finns inte inne, personalen är otrevlig och det är alltid för några kassor öppna vilket leder till meterlånga köer när man ska betala! Jag och min familj köpte ett kök därifrån för några år sen, då fanns allt material hemma, alla luckor och så vidare, vilket inte är vanligt. Jag har köpt alla mina möbler i Linköping till min egna lägenhet. Slutsats, besök IKEA i Linköping, så får ni se vad jag menar!
    skrev om IKEA Linköping:
    Älskade IKEA! Den mest geniala idén som existerar. Alla handlar på IKEA..de som har mycket pengar el de som har lite mindre. Tycker det är riktigt kul när man får med sig ett paket hem och sen är det bara att sätta igång att skruva! Förr saknades det en och annan skruv lite för ofta men det har verkligen förbättrats. Åker gärna till IKEA!
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA, vad behöver man säga? Här finns allt! Trevlig och hjälpsam personal! Är man hurtig är det ju faktiskt cykelavstånd från stan..
    skrev om IKEA Linköping:
    Ligger bra och har allt man kan tänka sig. Blev bra bemöt av personalen. Inte svårt att hitta vad man vill ha.
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra affär med bra priser och bra varor.
    skrev om IKEA Linköping:
    Det bästa med ikea är den billiga maten, här kan man festa loss för en liten penning och dessutom tjuva till sig en gratis kaffe eller två om man är lite lurig! Jag antar att deras huvudattraktion är alla möbler av olika slag de kränger, och de är ju också helt okej.
  • Status: 6
    skrev om IKEA Linköping:
    Här kan man även som student shoppa loss för att piffa upp lägenheten!
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra att handla möbler där, när man bara har en studentbudget
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är hur bra som helst! Alla möbler finns och korven för en femma är ju aldrig fel. En mellanmeny köttbullar är ett hett tips från mig. Att först gå runt och titta sen sätta sig ner över en matbit och fundera vad det är man verkligen behöver. Det finns inget bättre än detta Personalen är duktig, kunnig och har en vilja att hjälpa till! Det finns bra genvägar i affären också. Annars brukar det ju kunna vara så svårt att ta sig direkt till den avdelning man vill men här är det inget problem.
    skrev om IKEA Linköping:
    Jag älskar IKEA! Detta är den bästa affären som finns, speciellt när man tänker på priserna. Restaurangen är och av bästa kvalité och ligger alltid perfekt när man är hungrig. Atmosfären är helt underbar, man bör komma hit på morgonen och bara mysa runt bland alla hyllor :)
    skrev om IKEA Linköping:
    Jag fattar inte!!! Nä! jag fattar verkligen inte hur alla kan tycka om detta ställe så mycket... EN tyngre helg kan man väl knappast inte ha, än att gå runt på IKEA:s varuhus och titta på allt skit de har. Tur att de har soffor, så man kan få sätta sig å vila lite medans morsan å syrran springer runt ocg gapar, blir trött bara jag tänker på att. Det e väl visserligen hyffsat billigt men vad är det för kvalité??? Ussssch säger jag bara. Nä ska man ha nåt med stil å klass så ska man hålla sig borta därifrån!!!
  • Status: 6
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA är stället som har allt, och det perfekta varuhuset för en fattig student eller för dig som vill ha snygga möbler och inredning till ett vettigt pris. De har allt från potatisskalare, till förvaringslådor, till stora mjuka soffor.
    skrev om IKEA Linköping:
    Det här är ett bra företag som har en mycket bra affärs ide som är att man ska kunna köpa billigt, snabbt och enkelt och få hyfsad kvalitet. dom tycker att det är viktigt att alla sina anställda kan iden så att dom vet vad dom arbetar för
    skrev om IKEA Linköping:
    Vad ska man säga... det mesta jag har i min lägenhet kommer från detta varuhus. Är det inte jag som köpt det så är det Studentbostäder. Fungerande möbler/porslin/saker/massor till låga priser om man inte är gjord av pengar och vill man ha något finare finns det också. Minus för att jag ofta går vilse på övervåningen innan jag hittar till restaurangen. Just det, de har en helt ok restaurang också!
    skrev om IKEA Linköping:
    IKea i Linköping är som alla andra ikea i världen. Billiga bra möbler. Dessutom kan man äta deras utomordentligt goda korvar eller köttbullar när man handlar möbler. Vill man ta sig tillbaka till barnastadiet finns alltid bollrummet och deras goda mjukglas.
    skrev om IKEA Linköping:
    På IKEA i Linköping finns det alltid trevlig och hjälpsam personal. Servicen är utmärkt och även om det ibland är lång kö brukar det alltid gå fort. Ett stort plus är de nya självhjälps kassorna där man själv ansvarar för betalningen av sina köp. I jämförelse med andra IKEA-affärer tycker jag att IKEA Linköping har ett mycket komplett sortiment och att de allra flesta varorna finns hemma på lagret och behövs inte beställas hem. En annan bra service hos IKEA är deras hemkörning av större varor. Hos IKEA finns även en mycket bra restaurang med god mat till mycket förmånliga priser. Även här kan man alltid förvänta sig snabb service även om det är långa köer. Restaurangen har ett bra koncept där man först plockar på sig det man vill ha gällande mat, dryck, fika osv. för att sedan betala allt på en gång.

skrev om IKEA Linköping:
    Vad kan man säga om sveriges bästa möbel affär :P vi måste ha handlat 80% av våran lägenhet från ikea. Personalen är trevlig och hjälpsam. Lite dåligt med leverans på artiklar som inte är i lager, vi har väntat säkert 5-6 veckor på att en viss stor vi behöver till ett bord ska komma i lager igen.
    skrev om IKEA Linköping:
    Stort utbud, trevlig personal, snygga möbler och framförallt billigt! Två plan med bra planering vilket gör att det blir lätt att hitta det man ska. Restaurangen serverar också god och billig mat.
  • Status: 5
    skrev om IKEA Linköping:
    Billigt, bra och snyggt! Dessutom har de goda pizzor och glassar vid utgången.
  • Status: 40
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är och förblir en nödvändighet till alla studenter och övriga med begränsad inkomst som flyttar hemifrån. Nuförtiden kan de stoltsera med både praktiska och snygga modeller för lösningar på, förutom kök och övriga rum, också hela lägenheter. Billiga köksartiklar och även mat kan fyndas och ätas i varuhuset. Ett måste om inte annat för att väcka idéer.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA i Linköping är i princip som vilket annat IKEA som helst. Det finns hur mycket grejjer som helst, och det finns hur mycket folk som helst. Man kan gå omkring där i flera timmar och ändå hitta nya saker hela tiden. Det bästa med IKEA är deras matställe. Det är bra, god mat som lagas där, det är inte alls dyrt, och så har de bra efterrätt, och möjligheter till att ta sallad och bröd.
    skrev om IKEA Linköping:
    Varuhuset för alla. Ska du flytta bör du ta en sväng till IKEA, dem har allt från möbler till husgeråd för en billig penning.
    skrev om IKEA Linköping:
    Billiga möbler i stor skala. Möbler för alla! Design måste inte kosta pengar. Ikea jobbar för att ha en helhet för hemmet, och att man ska kunna besöka varuhuset och ha en trevlig stund medans man handlar. Ikea erbjuder komplpetta kök och badrum. Ikea har blivir förknippat med Sverige i positiv bemärkelse och kommit att bli väldigt stort utomlands.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är och förblir störst på möbler och heminredning! Just i linköping har personalen härlig sammanhållning och bra laganda. Detta ger bra service och nöjda kunder! Du kan handla allt från en soffa till en smörkniv. Har du inte varit där så är det dags att ta till sig Ikeas sätt att se på möbler! Ikeas mål är... "...att skapa en bättre vardag för många människor"
    skrev om IKEA Linköping:
    Kanske en uppenbar rekommendation, men vem kan ogilla ikea? För en fattig student är en affär som har allt rena himmelriket. Priserna är alltså en huvudanledning till att ikea ligger högt på min lista. Och korven när man har handlat färdigt såklart ;)
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA, ligger ute på det stora tornbyområdet. Bussar från resesentrum passerar området regelbundet, dock är det nog bra att ha bil om större inköp ska göras. Alltid billiga och bra inredningsprodukter. Möblernas kvalite speglas dock i priset. Bra alternativ för dem som vill ha ett snyggt hem för en inte allt för dyr peng.
    skrev om IKEA Linköping:
    Jag vill rekommendera IKEA på grund av deras stora utbud och mycket låga pris. De har möbler och prylar i många olika stilar och de tillfredställer många olika smaker. Ett plus för IKEA i Linköping är deras snabbkassa där man får scanna in sina varor själv. IKEA är ganska stort och tar ett tag att arbeta sig igenom, därför är det extra bra att man kan få en billig korv efteråt.
    skrev om IKEA Linköping:
    Väldigt god korv, värt att börja med en innan man tar sig igenom det slingrande vägarna genom varuhuset. Lagom stort med brett sortiment. Dåligt att man måste hämta en del saker på ett lager längre bort. Åker du buss kan det vara svårt att ta sig dit bort för att hämta saker.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea i linköping är en väldigt bra affär med ett oerhört utbud av möbler och inredingsartiklar. Bra priser och en ändå hyfsad kvalite gör att jag köper mycket av mina möbler och inredningsartiklar på Ikea. Mycket varför man handlar där också är för att dem gör väldigt fint med utstänningshallen på övervåningen där.
    skrev om IKEA Linköping:
    Bästa stormarknad för studenter i Linköping, Ikea har allt till väääldigt låga priser! Älska detta varuhus, man kan gå i timmar och titta på allt och det finns alltid något man behöver!
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är alltid Ikea, det finns ett mycket stort utbud av allt man kan behöva hemma. Ikea har även mycket bra ”förvarings-lösningar” som jag tycker om. Ikea har väl inte de mest kvalitativa varorna men det vägs med råge upp av det billiga priset! Helt perfekt för den första lägenheten!
    skrev om IKEA Linköping:
    Mycket bra IKEA-butik som man finner allt i! Precis som i andra IKEA varuhus är det hyfsat lätt att hitta det man söker, mycket tack vare att planlösningen är såpass bra och att det finns kartor att kolla över så man kan gå direkt till den avdelning man ska till. Deras mat är helt underbar! Speciellt köttbullarna, som säkert många håller med om. har inte hört någon som inte uppskattar ikeas mat. Men det är ju trots allt inte maten man åker dit för, utan snarare möbler och heminredning. (i alla fall jag själv) Och som sagt så finner du allt du söker. Jag lyckades inreda i stort sett hela min lägenhet med saker från IKEA och är mer än nöjd! Snygga tyger att sy gardiner, kuddöverdrag, dukar m.m. av finns det gott om, dock varierar ju det sortimentet som i precis alla andra butiker. Det går att hitta allt för en students plånbok och även lite dyrare för den som vill och har råd att lyxa till det Lite. Men vill man ha riktigt dyra möbler så är nog inte ÌKEA rätt butik. Men personligen tycker jag att IKEA är den bästa butiken att köpa inredningssaker i. Personalen är också mycket hjälpsam och kan sina saker, vilket är ett plus. Så; Åk hit och shoppa för fullt!
    skrev om IKEA Linköping:
    Billigt, billigt. Finns det något IKEA inte har att erbjuda? Världens bästa möbelvaruhus för allt o alla. Dessutom får du ju en praktisk lektion när du ska montera ihop en "Listig" eller kanske "Praktisk". :I Ligger i Tornby så bil är ju ett plus.
    skrev om IKEA Linköping:
    Hur bra som helst när man är nyinflyttad och ska börja studera då nästan allt man behöver finns att få tag på samt att det inte kostar skjortan!
    skrev om IKEA Linköping:
    detta är ett bra ställe att åka till om man ska fytta hemifrån. för IKEA har allt inom inredning, kök, sovrum m.m. det är inte så farligt dyrt. man kan få ganska mycker för en liten slant. därför är det många studenter som åker till IKEA för att köpa möbler till sin lilla lägenhet som de har skaffat. de har även barn möbler, sägar, stolar m.m.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är studentens vän, prisvärda möbler och det mesta annat som behövs till ett hem. Risken är bara att det blir lite för mycket ikea i ens lägenhet. Men det är väl ett bra betyg.
    skrev om IKEA Linköping:
    Klart bra IKEA! Trevlig personal och roligt golv!
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är nog den absolut bästa affärsidéen någonsin, genom att man får sätta ihop sina möbler själv så får de ner kostnaderna till ett någorlunda humant pris, dock tyvärr så är inte utbudet så stort och det vart man än går så ser man att de har varit på ikea och handlat, så det blir inte direkt unika möbler.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA - Allt för hemmet! Redan för tio år sedan tyckte man att IKEA producerade massor med fyndiga möbler och andra förvaringsprylar. Men sedan dess har det bara fortsatt producera bättre och smatare produkter för varje år. Det finns både de nödvändiga produkterna för hushållet och de lite mer roliga och smarta produkterna. Även vid kassan finns nu smarta lösningar, med de nya betala själv kassorna. Mat kan både äta inne i butiken på deras resturang eller precis utanför där det säljs billiga korvar och andra matvaror. Slutligen måste också personalen berömmas, de är många och princip felfria.
    skrev om IKEA Linköping:
    Linköpings IKEA håller tyvärr inte samma klass som många andra IKEA-varuhus. I sann IKEA anda tvingas man springa X antal kilometer bland färdigbyggda kök, sovrum och vardagsrum och förhoppningsvis råka få syn på det man är på jakt efter. Det jag stör mig mest på är layouten på varuhuset. Den är inte logiskt helt enkelt, det finns genvägar hit men man lyckas ändå gå långa omvägar. De har ett lager på andra sidan tornby vilket kanske inte är optimalt. I detta lager finns också många reservdelar vilket gör att man ofta bara slussas vidare efter att ha stått i kö i en timme vid Återköp/reklamations-disken. Fruktansvärt mycket folk vid terminsstarter.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA-varuhuset i Linköping är en stor och trevlig butik som ligger i butiksområdet Tornby, utanför Linköping. Varuhuset innehåller många bra och smarta lösningar för alla typer av hem. Speciellt bra är IKEA för den nyutflugna studenter; här kan både skrivbord, bokhyllor och möbler köpas billigt och lätt monteras i hemmet. Blir man hungrig finns IKEA:s alldeles egna restaurang tillhanda eller flertal andra restauranger på tornbyområdet.
    skrev om IKEA Linköping:
    Snyggt studentrum för en billig peng får man genom ett köp hos IKEA.
    skrev om IKEA Linköping:
    Relativt billiga möbler som även en student kan ha råd med.
    skrev om IKEA Linköping:
    Den bästa Ikea jag har varit på i alla fall :) Jätte trevlig personal som är alltid på plats att hjälpa till. Bra pris på alla möbler och tillbehör. Det finns alltid något som passar alla smaker. Här hittar man alltid ett bra sortiment. Finns nästan för mycket att välja mellan.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA i Linköping sklijer sig inte så mycket från deras andra varuhus. Ett plus är dock att det ligger i anslutning till det stora köpområdet Tornby vilket gör att man kan gå på en massa andra affärer också (om man orkar) när man ändå ska till IKEA. På IKEA så finns allt man kan önska sig till ett hem och lite till. Det finns allt från sängar och soffor till diskställ och blomkrukor. Kvalitén på produkterna är för det mesta helt OK och tänker man på vad man betalar för det är det absolut OK kvalité på det mesta där.

IKEA har även på senare tid infört kassor för kunder som inte har så mycket att köpa där man scannar själv och betalar med kort vilket gör det smidigt om man bara ska in på IKEA och handla lite saker.
    skrev om IKEA Linköping:
    En normalstort ikeabutik som ligger i tornby. Bra läge bland andra stormarknader och större butikskedjor. Lätt att få hjälp av personalen. Blir väldgit fullt vid terminsart på högskolan. Så ett tips är att göra sin ikeainköp innan eller några veckor efter.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA får en stor rekommendation för att de gjort det möjligt för många runt om i världen att möblera sitt hem till skapliga priser. De har nästan allt man kan tänkas behöva i ett hem! Man kan till och med äta på plats om man känner för att spendera en heldag i butiken, vilket säkerligen faller många i smaken.
    skrev om IKEA Linköping:
    Jag slutar aldrig att förundras över IKEA. Det är verkligen en genialisk affärsidé. Packa allt så litet som möjligt, sälj det billigt och låt kunden skruva ihop det själv med ett enkelt litet verktyg som följer med i förpackningen och en instuktion som skulle vara pedagogisk nog för en fem åring. Faktum är att det till och med är lite kul att få packa upp paketen och bygga ihop delarna själv. Man känner sig händig och kan klappa sig för bröstet och säga att det där gjorde jag bra.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA är ofta sig likt var man i landet än besöker det. Linköping är inget undantag med mycket användbart småplock samt möbler att själv sätta ihop. Personalen har varit vänlig och serviceinriktad vid de tillfällen då hjälp har sökts. Restaurangen är ofta välbesökt, vilket kan leda till långa köer och sämre service under vissa dagar och tider, så andra matalternativ kan rekomenderas! I de fall då vissa delar har saknats har detta åtgärdats snabbt och smidigt.
    skrev om IKEA Linköping:
    Mobelaffär nummer ett för studenten i Linköping. Här finns allt som behövs för den nyinflyttade till ett överlägset pris. Stor parkering och god mat i restaurangen. Har hittills inte råkat ut för att nåt jag har hittat på hemsidan inte finns i varuhuset. Gillar betalningssystemet som är "kassörskor-lösa".
    skrev om IKEA Linköping:
    Stort och fint. Det bästa IKEAhuset i Sverige. De har oftast inne det man är ute efter och affärerna runtomkring är jättebra också.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA har allt man behöver och kan tänka sig ha plus mer, bra och billigt för nyinflyttande men är vid en lite dålig plats att komma åt.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA, billiga, snygga möbler som dessutom är lätta att transportera och montera! Att de dessutom har tavlor, hyllor och diverse inredningsprylar är trevligt. Affären har också ett väldigt bra läge i tornby där det finns gott om parkeringsplatser.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea i linköping är en väldigt bra affär med både möbler och inredningsartiklar. Priserna är bra till den kvalite man får. I butiken finns även en billig resturang men husmanskost till bra priser. En mycket bra affär med bra service.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea har ett bra utbud och det mesta håller en helt okay kvalitet i förhållande till priset du betalar. Det som allt som oftast strular är när man kommer hem och fått sin nya möbel i 1000 delar i en kartong och man måste spendera en halv dag för att få ihop möbeln. Just IKEA i Linköping är lagom stort och bra uppstrukturerat.
    skrev om IKEA Linköping:
    Har som alla andra Ikea varuhus i sverige allt som man kan önska till en lägenhet eller villa, om man nu inte är så kräsen och ska ha märkes grejor vill säga. Tycker att det är ett jätte bra planerat Ikea med alla stora saker på övervåningen och de små plocksakerna på nedervåningen, genvägarna är också bra planerade
    skrev om IKEA Linköping:
    Ska du flytta hemifrån för första gången är det på ikea du ska köpa allt. Snygg modern design till ett bra pris. De har allt från startpaket tallriksset till blommor. Billig resturang finns även i varuhuset. Soffor kan du få riktigt billigt, då klippan är den populäraste. Allt finns i massor av färger så man kan fortfarande få sin egen stil i hemmet trots att alla har samma möbler.
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra och billigt för fattiga studenter (eller andra). De hade dock uppe ett visningsexemplar av en produkt som hade utgått ur sortimentet, därav lägre betyg (inte kul att efter en kvarts funderingar beslutat sig för något som inte ens finns).
    skrev om IKEA Linköping:
    Trevlig miljö, många vettiga prylar till den nyinflyttade studenten, lite väl många skrikande småbarnsfamiljer bara.
    skrev om IKEA Linköping:
    Grymt bra företag för den nya studenten i Linköping. Många olika köpalternativ till mycket billiga priser. IKEA har bra service och kunnig personal samt att det är väldigt lätt att hitta vad man söker. En annan fördel är att man kan mätta hungern i IKEA köket. God mat även den till bra pris. Bra alternativ om man har börjat tröttna på McDonalds.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA rekommenderar jag för att det är heltklart det bästa och billgaste sättet att fåtag i värda prylar så som, stekpanna och säng. För en billig peng.

Det är inte bara svenskt och bra, det billigt också. Som student är ju pengar allt (man inte har) så därför är IKEA svårslaget!
  • Status: 13
    skrev om IKEA Linköping:
    Självklara och ohotade favoriten för alla oss hobby-heminredare. Gigantiskt utbud, fina priser. Restaurangen rekomenderas också, där finns det möjligheter att göra riktiga fynd när klockan börjar bli mycket!
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA är alla studenters dröm. De har allt som en ny student behöver för att inreda sin nya lägenhet eller studentrum. De har bra möbler till bra priser. Ett stort plus är att de har en restaurang i varuhuset som har billig mat och man kan även köpa billig korv och pizzaslice vid kassorna.
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA har ett otroligt stort utbud av möbler främst av lite billigare men trots detta med god kvalitet. IKEA-butiken i linköping erbjuder inget speciellt jämfört med andra IKEA-butiker i sverige, restaurang finns precis som vanligt mitt i varuhuset. För en student eller vilken medelklassvensson som helst är dock IKEA en fantastisk butik.
    skrev om IKEA Linköping:
    Detta är ditt average svenska ikea som det finns ett av i varje svensk stad. Likadan utställning, samma varor och samma priser, vilket i sig inte är någonting negativt då alla ovan nämnda saker är bra med företaget. Bra priser på bra och ofta fyndiga möbler. Alltså inget nytt på ikeafronten i linköping, men som vilken ikeabutik i sverige som helst så är den riktigt bra
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA är helt klart överskattat. Är mest en massa fuskbyggen som knappt håller ihop. Men vill man ha billigt skit så visst!
    skrev om IKEA Linköping:
    Ett besök här är givet för den nyblivnade så väl som den erfarne studenten och extra bra när det ligger så nära den största studentstadsdelen att en tur med cykel bara tar några minuter. Lätt att hitta på ta-själv-lagret men var extra noga med att kolla upp vilka delar som kan plockas där och vilka som man måste ta med till kassan från själva varuhuset. (Dålig erfarenhet av saknade sängben vid sängleverans.)
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra grejer till bra priser, speciellt för en nyinflyttad student. Nästan allt på lager och många miljöer där man kan se möblerna i en ordentlig omgivning. Även bra med självbetjäning i kassorna, snabbt och smidigt.
  • Status: 16
    skrev om IKEA Linköping:
    Såå mycket bra grejer till väldigt bra priser. Här kan man spendera en hel dag och få bilen fylld med shoppingbagar och kartonger utan att plånboken ska behöva lida. Grymma köttbullar, trevlig personal och ett väldigt grymt sortiment, där man kan hitta allt från bestick till soffdynor. Här finns allt för hemmet helt enkelt, stilrent och enkelt!
  • Status: 7
    skrev om IKEA Linköping:
    Finns knappast ett bättre alternativ för en nyinflyttad student, eller någon annan men lite halvknaper ekonomi förstås.
    skrev om IKEA Linköping:
    Perfekt för studenten som vill fylla upp nya lägenheten eller bara få sig ett gott mål mat under storshoppingen. Har allt du kan önska dig och lite till. Lägg till trevlig personal och du har fått att göra en hel helg med hela familjen.
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea har prisvärda möbler!
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA Linköping har oftast de grejer man är ute efter och inte som i alla andra IKEA varuhus i sverige som aldrig tycks ha allt inne.
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra affär med en härlig atmosfär. Om du vet vad du vill ha och inte tycker om att gå runt för att titta så behöver du inte gå upp på ovanvåningen. Men då missar man den härliga restaurangen. Personalen är mycket trevlig och nu går det fort i kassorna när man kan scanna sina varor själv! Toppen!
    skrev om IKEA Linköping:
    Lätt att hitta, går snabbt att gå igenom, ligger inte sådär fruktansvärt avsides som Ikea kan ligga ibland, ligger även i anslutning till Ikanohuset, samt nära ICA, så det är smidigt att har en liten shoppingdag där.
    skrev om IKEA Linköping:
    Alltid billiga och kvalitativa grejor. Öppet alla dagar, bra för den impulsive handlaren.
  • Status: 16
    skrev om IKEA Linköping:
    En av de bättre IKEA butikerna. Personalen är trevlig och hjälpsam. Det ser oftast snyggt och bra ut i affären. Det är inte svårt att hitta det man söker efter och har man några problem går det lätt att få hjälp. Deras utställningsrum ser ofta trevliga ut och ger en bra inspiration till det egna hemmet.
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra utbud i en affär. Man kan i princip köpa allt (utom data/elektronik prylar) sen har de även ett bra pris på allt de säljer i affären. Och om det är något fel på grejerna så har det aldrig varit något problem att bara byta ut det. De har aldrig tyckt att man ska nöja sig med något som inte är perfekt.
    skrev om IKEA Linköping:
    Bra utbud, bra priser och alltid kul att besöka!
    skrev om IKEA Linköping:
    Perfekt för studenten (och de flesta andra) med sina låga priser. Kan slå vad om att Ikeas varor är en klar majoritet av alla möbler i en studentlya, det är det i alla fall i min :). Vad gör det att man måste skruva ihop möblerna själv? Piece a cake ;)
    skrev om IKEA Linköping:
    Denna IKEA butik inger den där klassiska klaustrofobiska labyrintkänslan som alla andra. Självklart bra och billiga möbler som man förståss inte kan klara sig utan men det är väl ingen som missat. Det bästa med butiken, som alla andra, är utgången fullspäckad med 5-kronors korv!
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA, denna gigant bland inte lika stora giganter tillhandahåller möbler, och övrigt smått och gott till hemmet. Detta görs till som väl känt är, till mycket angenäma priser som faller en student mycket väl i smaken. Att det är snygga produkter skadar inte heller
    Bra och billiga möbler
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är ett av världens största företag. Det visar sig både genom att de har en extremt bra policy gentemot kunder. lokalerna är mycket rymliga, sortimentet är stort och varorna är belagda i logisk ordning vilket underlättar shoppingen. Det är lätt att hitta samt stora och bekväma miljöer att röra sig på. Trots att Ikea Linköping har många besökare är personalen tillmötesgående, därav det höga betyget.
  • Status: 19
    skrev om IKEA Linköping:
    En typisk IKEA-affär, stor och bra med stort utbud. Här kan man hitta alla sorters möbler och prylar till hemmet. Stor och bra parkering och trevlig personal som gärna hjälper en att hitta det man söker i den stora byggnaden. Jag tycker om att man kan fika och äta mat i samma hus också, det är bra om man har en lång inköpslista och blir hungrig innan man är klar...
  • Status: 18
    skrev om IKEA Linköping:
    IKEA är den kompletta möbelaffären. Man kan hitta allt där! Jag tycker speciellt om tygavdelningen där man kan klippa till längder och välja tyger hej vilt. Restaurangen gör att man kan spendera en heldag på IKEA. Parkeringen är stor. Lätt att hitta på lagret.
    skrev om IKEA Linköping:
    Stort ikea med fullt sortiment, personalen är även enligt min erfarenhet väldigt hjälpsam
    skrev om IKEA Linköping:
    Ganska stort IKEA, dock även oftast väldigt mycket folk där. Speciellt på helgerna. Personalen har varit av skiftande kvalitet, en av dom visade oss helt fel när vi bad om hjälp men annars har servicen varit god. Väntetiden på att få hjälp gällande reklamation är dock lång och oftast får man ta en kölapp och sen äta något för att fördriva tiden.
    skrev om IKEA Linköping:
    Även det ett bra extraarbete
    skrev om IKEA Linköping:
    Som alltid är Ikea billigt och har ett stort varierat sortiment. Helt ok lunchrestaurang. Nästan ett måste att ta en 10 kronors korv+läsk (gratis påfyllning) efter en ordentlig ikearunda
    skrev om IKEA Linköping:
    Ikea är bra, billigt och dom har ändå relativt fina grejer oftast. Ikea restaurangen är också att rekommedera, billigt och oftast gott. Gratis påfyllning av dricka =)