Il Conte

Il Conte

Ring 08-661 26 28 www.ilconte.nu
4.3

Il Conte är namnet på en italiensk restaurangkedja som du kan hitta på inte mindre än tre olika ställen i hjärtat av vår svenska huvudstad. Med våra tre restauranger som utgångspunkt vill personalen på restaurang Il Conte bjuda dig som matgäst på ett urval av det allra bästa som Italien har att erbjuda när det handlar om god...

4 omdömen om Il Conte

Anna B
Skrev om Il Conte

Bra pizza. Lunchar här ibland.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Nikola T
Skrev om Il Conte

Bra italiensk kvarterskrog på Östermalm. God vedugnsbakad pizza på bakfickan.

Shabnam G
Skrev om Il Conte

Trevlig miljö och god mat. Det som är trevligt är att man kan abonnera restaurang bakfickan som är kopplat till Il Conte som är super mysig!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
John H
Skrev om Il Conte

Deras pasta, är top notch! Enligt mina referensramar och jag gillar pasta! Beställ en [Angelotti] det är något med tryffelsås. Lägg till ett glas rött och ät lite gott bröd med tapenad innan maten kommer, det är svårt att gå därifrån besviken. Prisbilen är som man kan förvänta sig på en lite bättre restaurang på Öfvre.