Inka Tattoo

Inka Tattoo

Ring 072-299 97 77 www.inkatattoo.se
4.4

Välkommen hem till INKA TATTOO! Här finner du allt ifrån några av marknadens bästa tatueringsartister till utbildad personal inom tatueringsborttagning samt piercing. Vår dörr står alltid öppen hemma på Sleipnervägen 6 i Haninge för att ta emot just Dig och för att göra din vardag lite vackrare. Kom in och känn dig hemma hos INKA familjen! Väl mött!

30 omdömen om Inka Tattoo

Jennifer G
Skrev om Inka Tattoo

Super, så nöjd! Fin lokal och personal. Rekommenderar verkligen!

Martina A
Skrev om Inka Tattoo

Underbar! Väldigt bra upplevelse med ett väldigt fint slutresultat!

Fredrik B
Skrev om Inka Tattoo

Trevlig och duktiga.. Rekommenderas starkt.

Renzo R

Bäääääääääääst iiiiiiiii Sthlmmmmmm!

Jalle H
Skrev om Inka Tattoo

Det enda studion som tatuerar min kropp! Alltid otroligt trevlig personal, skön stämning osv! Världsklass helt enkelt!

Wilma E
Skrev om Inka Tattoo

Jag tyckte det var väldigt bra.

Bozena T
Skrev om Inka Tattoo

Jättebra mailkontakt med ägaren. Blev bokad för konsultation. För att komma till studion tar mig ca 1 timme. Tyvärr väl framme fick jag vänta ett bra tag och personalen hade ingen kommunikation med ägaren så personalen som fanns på plats var förvånade att jag kom. Minus på det. Tatueraren Danne var mycket trevlig och lyssnade. Plus på det. Därefter fortlöp flera veckor utan förslag på bild, tills jag en ursäkt samt en förfrågan via mail om det är ok för mig att byta tatuerare till en mer erfaren på det jag vill ha, som...

Iggy K
Skrev om Inka Tattoo

Riktigt usla. De är bra på att ta betalt däremot.

Caroline A
Skrev om Inka Tattoo

Jag har besökt Inka Tattoo vid tre tillfällen och har varje gång bemötts av trevliga, kunniga, service inriktade och proffsiga tjejer som är duktiga på vad de gör. Rekommenderar Inka till alla som vill vara vara säkra på att få en positiv upplevelse! Mvh Caroline

Yvonne F
Skrev om Inka Tattoo

Jag har tatuerat mig hos en av artisterna som jobbar på Inka Tattoo och jag är verkligen supernöjd. Jag blev mycket bra bemött och man frågade noggrant över mitt val av tatuering och placeringen fin justerades av artisten och det blev till det bättre. De har en bra attityd och miljön är stimulerande för att ligga på en brits ett par timmar.... :-)

Patrik S
Skrev om Inka Tattoo

Trevlig och duktig personal.Blev tatuerad av Linda

Sandra J
Skrev om Inka Tattoo

Trevligt bemötande av allihop. Avslappnad miljö och är supernöjd med tatueringen!

Hanna T
Skrev om Inka Tattoo

Inka tattoo är den bästa studion i Sverige! Linda "Tokan" Morén tatuerade mig och hon är jätteduktig och älskar sitt yrke. I övrigt var lokalen ren och fin och hygienen i toppklass och de andra tatuerare var hur trevliga som helst. Kommer att gå tillbaka flera gånger :)

Marie S
Skrev om Inka Tattoo

Väldigt bra bemötande, känns avslappnat och proffesionellt på samma gång. Jätte nöjd med resultatet på min tatuering och kommer gå dit fler gånger.

Tomas T
Skrev om Inka Tattoo

Mycket bra, nordeuropas bästa tatuerare.

Jovan S
Skrev om Inka Tattoo

jag tycker att jag alltid fått ett vänligt bemötande & att personalen är mycket kompetent.

Caroline A
Skrev om Inka Tattoo

Supertrevliga, proffisonella och duktiga! Rena linjer och fina färger, kan verkligen rekommendera Inka tattoo!

Stina K
Skrev om Inka Tattoo

Inka tattoo har otroligt trevlig personal och mycket kompetenta tatuerare.Man blir alltid trevligt bemött när man kommer dit.Man är alltid nöjd och glad när man går därifrån.Rekommenderar den studion varmt.

Marta V
Skrev om Inka Tattoo

Väldigt duktiga och snälla. Rekommenderas starkt.

Stefan L
Skrev om Inka Tattoo

Ett trevligt och välkomnande bemötande. Jag har köpt en laserblekning av en tatuering.

Niklas S
Skrev om Inka Tattoo

Proffsigt, snabbt och skönt bemötande i både mail, telefon och vid tatuering i studion. Varm rekommendation / Niklas

Ant M
Skrev om Inka Tattoo

Very happy with my tattoos and piercing. great staff. Definitely be back.

Dream Tattoo and Body mod

Fick inte vad jag ville.................................

Sally S
Skrev om Inka Tattoo

Jag är super nöjd med tatueringarna som Linda gjorde. Hon är otroligt begåvad, trevlig och öppen människa. Riktigt nöjd med bemötandet. Härlig och lugn stämning i lokalen. Även evigt tacksam till Janne som gav mig möjligheten ;).. Tack Inka, på återseende garanterat. Much love and showers of blessings. Jaaaaah, rastafari! /Miss Sally Sow

Adam
Skrev om Inka Tattoo

Vilket gäng, vilket ställe! Från att jag tog mitt första steg in i studion försvann all min nervositet och jag vart helt lugn. Gjorde en cover-up vilket började med att jag blekte en dåligt gjord tatuering (gjordes i thailand) för att sen kunna ersätta den med en ny och snygg tatuering. Grymt bemötande av personalen som även tog sig tiden till att få ner det jag hade i huvudet på papper inom några minuter. Tack INKA!

Aida E
Skrev om Inka Tattoo

Väldigt bra bemötande och noga med att informera

Susanne V
Skrev om Inka Tattoo

Trevlig och kunnig personal. Hade bokat tid för tatueríngsborttagning.

Hanna Ö
Skrev om Inka Tattoo

Oengagerad och intresserad personal.

Jenny L
Skrev om Inka Tattoo

Trevlig och lyhörd personal. Personligt bemötande. Laserbehandling, borttag av tatuering

Petra D
Skrev om Inka Tattoo

Trevligt och proffsigt bemötande. Var där för tatueringsborttagning och det känns professionellt utfört.