feedback company

Recos
Ring företaget
Innerstadsgynekologen

Polhemsgatan 29 112 30 Stockholm

Innerstadsgynekologen finns på Polhemsgatan 29 i Stockholm och är sökbara på bl.a. Gynekolog och Gynekolog

innerstadsgynekologen.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Innerstadsgynekologen

Läs vad Recos användare tycker om Innerstadsgynekologen

skrev om Innerstadsgynekologen:
    Rekommenderar INTE Carin. Det värsta läkarbesöket någonsin. Rent av vidrigt, kallt och elakt bemötande. Dessutom kändes hela lokalen ohygienisk och stökig. Olika verktyg, lampor och datorer bara låg på golvet. Som svar på frågor får man fnysningar och suckar - ibland även närmast en utskällning då jag inte kunde ge ett exakt datum för när mina besvär började. Besöket slutar med att Carin säger att ingenting är fel på mig men med tanke på att jag har lite ont bör jag direkt påbörja flera antibiotikakurer. Hon skriver ut två olika och säger att vi ses om några månader?! NEJ TACK.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Jag var hos Dr Carin och hon hjälpte mig på ett bra sätt och hade ett bra bemötande. Jag rekommenderar henne.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Om bemötande och engagemang är viktigt så avråder jag besök hos innerstadsgynekologen. Hon ger ett väldigt kallt och oengagerat intryck. Visste inte vad mitt problem berodde på och hade inga vidare förslag på vidare utredning. Finns betydligt bättre och mer engagerade gynekologer att boka tid hos! Dock är det enkelt att få en snabb tid.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    I flera år gick jag och blödde med min hormonspiral. På denna gynmottagning blev jag till sist hjälpt. Man konstaterade att jag hade en polyp, den togs bort och nu är jag blödningsfri.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Jag skulle inte rekomendera innerstadsgynekologen! Hela stället ger en dåliga vibbar. Inget varmt bemötande och inte speciellt trevlig.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Kvinnan är mycket underlig, verkar förvirrad och delar ut medicin utan att hitta fel. Tyvärr kan jag inte rekommendera henne. Är hon verkligen doktor? Ger inget seriöst intryck? Sök annan läkare.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Carin tar så väl hand om mig. Med ett sådant bemötande ger jag henne de bästa rekommendationer!
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Jag avråder alla att gå till Dr Carin gillberg!!! Hemskt bemötande på alla sätt! oproffsig, otrevlig och rent av dum i huvudet..
  • Status: 2
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Äntligen en gynekolog som tar sig tid och är mån om att hjälpa mig med mina åkommor. I 2 år fick jag kämpa hos andra gynekologer att ta prover för sjukdomar jag misstänkte att jag hade som i ett senare skede visade sig vara sant. Carin valde att ta samtliga prover på eget initiativ utan att jag ens behövde be om det. Bara det var en enorm lättnad och jag blev tagen på allvar beträffande mina smärtor vilket varit en enorm problematik tidigare. Haft det otroligt jobbigt då jag konstant blivit slussad mellan akutmottagningar och vårdcentralerer som resulterat i att jag under en längre tid givit upp både hopp och sexliv. Vidare så verkar jag innehava urologiska besvär varav Carin ansåg att en remiss bör utfärdas till urolog. Jag har flertalet ggr försökt få vårdcentraleren att utfärda remiss t urolog vilket de ej ansåg var nödvändigt trots problematik med trängningar, svårt att hålla tätt samt extrema smärtor som jag personligen tror beror på bl a infektion i urinrör utifrån de efterforskningar jag gjort. Nu är jag på väg till jobbet och känner en otrolig lättnad i hoppet om att dessa smärtor kanske går att få ett svar på och förhoppningsvis göra någonting åt. Ett kanske är ett stort framsteg med tanke på den extrema smärta jag fått uppleva under de 3 år som fortlöpt.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Jag har varit hos Carin Gillberg en gång och avråder alla att gå till henne. Hon är oempatisk, kall och otrevlig och hela besöket hos henne kändes mer som att man var till besvär än att jag som patient skulle få ett bra bemötande och en trygg behandling. Carin är ingen gynekolog jag någonsin kommer besöka igen.
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Jag har också varit hos Carin ett par gånger men bara för lindriga besvär. Det har gått snabbt att få en tid och undersökning & bemötande har varit OK.
    Sanity S gillar detta.
    Det positiva är precis som du nämner att man har möjlighet att erhålla en tid med kort varsel. bokningsfunktionen är kanoners! "
    06-26 18:58
    skrev om Innerstadsgynekologen:
    Var på mitt första besök hos Carin idag och har aldrig varit hos en så okänslig doktor förut. Väldigt kall i sitt sätt att ta emot och under vårt samtal kring mina problem innan själva undersökningen började. Under detta samtal nämnde jag också att jag har haft problem med vestibulit (samlagsmärtor) tidigare. När undersökningen väl ska börja och jag sitter i gynstolen så börjar hon bara med att trycka in plastgrejen för att öppna upp, jag fick jätteont och skrek till av smärta och började gråta. Hon försökte direkt igen, jag skrek till igen och fortsatte gråta. Hon frågade om vi inte skulle göra undersökningen, jag sa ja men att hon behövde vara mer försiktig och inte trycka så, hon sade att hon var tvungen att göra så. Tillslut var grejen iaf inne. Hon fortsatte att ta prover och sedan frågade hon om jag gjort ett ultraljud förut, jag sa ja och trodde att hon menade det man gör på magen, plötsligt stack hon upp en ultraljudsgrej i mig utan förvarning. Obehagligt som alltid vid undersökningar när någon petar runt på ett så privat ställe, men framförallt kändes det som ett intrång på grund av den dåliga lyhördheten totala bristen på empati. Hela tiden grät jag. Efteråt så skrev hon remisser och lät mig betala. Frågade kort hur jag kände mig, jag kunde inte prata på grund av gråten men visade med händerna. Hon lät mig betala och sa hej då, utan att ta i hand, utan att be om ursäkt. På det stora hela ett mycket okänsligt bemötande och utan empati. Jag tycker att som gynekolog bör man vara medveten om problematiken kring vestibulit och att det kräver extra stor försiktighet vid undersökningar, men framförallt så borde hon ha förstått då jag vid hennes första försök skrek till började gråta och sa "sluta det gör ont". Jag rekommenderar verkligen inte denna gynekolog för de som vill och behöver ett mer känsligt bemötande, kan dock inte säga något om hennes kunskaper eller övriga färdigheter som läkare.
    x gillar detta.
    x :"
    Garanterat en av de mest otrevliga och ointresserade läkare jag mött, otroligt nonchalant och virrig, usch!! "
    03-29 19:03
    håller fullkomligt med. Besöket hos henne var riktigt obehagligt, och jag kände mig riktigt arg när jag gick därifrån. "
    06-13 21:06

0 bilder från Innerstadsgynekologen