Inred.se

Inred.se

2.9

Inreds affärsidé är att erbjuda möbler till de absolut bästa villkoren för våra kunder. Kombinationen av priser, garantier och kvalité skall överträffa våra kunders förväntan. För att uppfylla dessa löften till våra kunder arbetar vår inköpsorganisation alltid direkt med tillverkarna/fabrikerna. Detta medför att vi alltid...

103 omdömen om Inred.se

AnnCatrin Kia N

Beställde två sängar på olika order. Lev.tid enl hemsidan 5-10 dagar. Ringde efter 14 dag och kollade om leverans. Blev då efter mycket om och men informerad om att den säng som beställts och betalats var slut! Fick erbjudande om an annan vara samt kompensatio, på min begäran, I form av sängkläder. När sängen väl kom saknades nackkuddarna. Säng nummer två är fortfarande, 7 vkr efter beställning, ej levererad. Har varit i kontakt med företaget flera gånger. Första gången fick jag besked att "jag ska genast gå ut på lagret...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Kristin N
Skrev om Inred.se

Köpte ett diskställ.. Produkten tog lång tid på sig att komma, den är inte ens samma som bilden på hemsidan eller bilden på förpackningen, visserligen snarlik men inte densamma. Produkten är "klen", ranglig och skev. Det saknades skruvar så man får göra ett litet "hemmabygge" för att kunna få ihop den!

Ingela L
Skrev om Inred.se

Superbra service, snabb leverans och mycket enkelt.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Liz A
Skrev om Inred.se

Trevligt bemötande. Dåligt att lagerstatusen var fel så har ingen vara.

Johanna L
Skrev om Inred.se

Jättebesviken, fortfarande inte fått min byrå efter fyra veckors arga mail med handläggare. Men byrån är säkert fin när den väl kommer.

Thomas R
Skrev om Inred.se

Obefintlig kommunikation när varan var flera veckor försenad. Omöjligt komma fram på telefon.

Julia B
Skrev om Inred.se

Ni har glömt min beställning och jag har fått ringa och efterlysa min leverans

Lisa P
Skrev om Inred.se

Fick en annan vara än den jag beställt och har fortfarande (över en vecka senare) inte fått svar på mitt reklamations-mejl. Inte nöjd!

Therese L
Skrev om Inred.se

Kan inte rekommendera, krångel med leverans och smutsig madrass skickades med. Ingen feedback på klagomål.

Kent J
Skrev om Inred.se

Bra inga problem över huvudtaget ,mycket lätt att beställa .lev.helt godkänd.

Per-Åke E
Skrev om Inred.se

köpt en säng. Bemötandet från Inred.se var helt okej. Däremot var posten väldigt otrevliga när de ringde och meddelade att de skulle köra ut varan. Inte ett försök att boka tid utan de propsade på att leverera som det passade dem...

Carola E
Skrev om Inred.se

Trevlig service men dock felaktig information i flera led. Vi är inte nöjda med hemleveransen och vi har ännu inte fått samtliga delar av vårt köp. Ska man behöva ta ledigt flera dagar för att kunna ta emot flera hemleveranser istället för en samlad leverans? Vid första leveransen fick jag sms samma dag om att leverans sker före kl 16 innevarande dag. När jag ringde inred för att kolla om detta verkligen kunde stämma fick jag information om att posten inte levererar något före dess att de först ringt upp och avtalat...

Lennart M
Skrev om Inred.se

Extremt slö och nonchalant kundservice. Betala inte i förväg.

Therese H
Skrev om Inred.se

Ingen återkoppling från kundtjänst, autosvar säger återkoppling inom 24 timmar. fick aldrig återkoppling, ringde och fick svar och hjälp samt att dem skulle maila en bekräftelse på vad vi kommit överens om, inget mail kom.

Sara K
Skrev om Inred.se

Ingen speciell upplevelse. Beställde min vara för ca 5 veckor sedan har inte hört någonting från er, ingen status uppdatering

Malin M
Skrev om Inred.se

Köpte en Kontinentalsäng Brizley silver edition 180. kom efter ca tre veckor. kanonfin säng. nöjd :) kanonpris!

Ola M
Skrev om Inred.se

Erhåll ett mail från bolagets VD, om att det fanns möjlighet att köpa sängar till kraftigt rabatterat pris. Lade order och den gick igenom och betalning drogs Några dagar senare ringer en anställd och talar om att det inte alls fanns några sängar i den storleken kvar i lager och att det blivit något fel. (all heder åt henne som sattes att försvara det inträffade) Jag fick välja på att få en annan, mindre säng än den jag beställt, eller pengarna tillbaks. Jag valde att få pengarna tillbaks men har ännu inte sett dem...

Fadil P
Skrev om Inred.se

Det var ok att beställa,sedan var lite krånglet, på grund av brist om varor i lagret, men tack vare snälla personalen alt gick i ordning,och fick varor i rimlig tid.Sammanlagt, jag är jätte nöjd med handel på inred.se.

Varvara G
Skrev om Inred.se

enkelt och leverans på 10 dgr som utlovat, det enda jag hade önskat är att dom packat det annorlunda. Sängen är kanon

Jimmy A
Skrev om Inred.se

Fick inte sängen vi beställde kunde inte erbjuda oss en lika stor, sämst bemötande

?
Skrev om Inred.se

Snabb beställning, bra pris. Lite längre lev.tid än utlovat men inget som störde. Återkommer med fullständig recension när kuddarna som bytts ut anländer. Och sängen är riktigt skön!

Natalia K
Skrev om Inred.se

Diskställ som affären skickade mig är inte ny. Det var dåligt förpackade .och ser ut som någon använt den. De sade mig att kommer att skicka mig en returfraktsedel. Jag fick inte det.Jag väntar 2 veckor .

Anna-Karin E

En mycket besviken kund beställt en säng som kundtjänst efter ett tag ringer och säger att dom inte har. beställde en halvtimme efter att jag fick mejl om det Tror at det får nog dröja innan jag beställer igen

Mikael L
Skrev om Inred.se

Beställde en kontinental säng. Strulade med leveransen som totalt sett tog ca 4 veckor. Till slut kom sängen efter mycket telefonkontakt med kundtjänst som aldrig riktigt visste statusen men mycket trevlig bemötande. Sängen är väldigt skön och bra kvalitet. Leverans: 1/5 Kundtjänst: 4/5 Säng: 5/5

Nina B
Skrev om Inred.se

När jag ringt och väl kommit fram efter 1 timmes väntan är personalen vänliga i sitt bemötande men tyvärr stoppar allt bra där. Gjorde en beställning och fick ett ordererkännande. Efter 2 veckor fick jag beskedet att sängen inte fanns. Har sedan dess försökt få en annan säng men inte fått svar.

Per W
Skrev om Inred.se

Levererar ej i tid. Man ringer och ringer men trots man skall ringa upp gör man inte det. Köpte en soffa som till slut kom efter otaliga samtal. Sängen jag nu köpte skulle levereras på 5-10 dagar. Nu har det gått 21 dagar. Har ringt säkert 15 gånger, skrivit mail men inget svar. Efter att ha lovat att ringa upp 10-tals gånger gjorde man äntligen det bara för att tala om att varan inte fanns i lager (fanns när orderbekräftelsen skrevs). Bytte då färg på sängen då man hade den i lager. Skulle gå ut idag men har inte hört något och jag tvivlar att så skett. Agerar mkt oseriöst.

Tommy E
Skrev om Inred.se

Allt var bra, men nu tycker jag att leveranstiden är för lång. Jag beställde 27/1

Anders Ö
Skrev om Inred.se

Jag köpte en säng via nätet. Då jag har haft ett par frågor angående leverans och montering har jag fått snabba och korrekta svar. Var helt nöjd med detta.

Lukas Ö
Skrev om Inred.se

Trevligt bemötande men det hjälper inte när dem inte hade varan och ej heller kunde skaffa den som de utannonserade och tog betalt för.

Eva R
Skrev om Inred.se

Tog tid innan varan kom, tyvärr blev det senare retur. Skrev till företaget fick svar snabbt på första mailet men inte de andra. Skickade tillbaka varan och hoppas att det blev rätt. Fick nämligen inget svar där hur jag skulle gå tillväga.

Gunilla J
Skrev om Inred.se

Svårt att ge rekommendera ett företag som inte levererar

Barbara B

Snabbt leverans Bra produkt Snabbt leverans

Peyman R
Skrev om Inred.se

Jättebra Bemötande, mycket hjälpsamma! Köpte en Kont. säng silv. edit. som var 76% rea. Hade förväntat att få info om att kuddarna skickas separat.

?
Skrev om Inred.se

Svarar inte på mail, måste jaga dem på telefon. Man får inte kvitto förrän varan är levererad även om man betalt långt tidigare Påstår att varan är en lagervara, visar sig att så inte är fallet utan man måste vänta i 4 veckor på varan, och även på kvittot Riktigt skitföretag, känns nystartat och utan rutiner

Louise S
Skrev om Inred.se

Jag har köpt en mediabänk, Lavello vit/svart, men den har fortfarande inte kommit!!!! Jag kan förstå att köp kan bli försenade av olika anledningar MEN då meddelar man kunden detta. Inred har trots flera kontaktförsök via mail/kontaktformulär på hemsidan inte svarat. Företaget har väldigt fina möbler men måste förbättra sin kundservice avsevärt så just nu blir betyget lägst möjliga. Hoppas på snar leverans av min köpta möbel.

Dilan Ö
Skrev om Inred.se

För lång väntan på varan, besviken.

Joakim B
Skrev om Inred.se

Lätt att beställa på hemsidan. Svårare med att hålla lev.tiden. Svårt att hålla återkopplingen inom 24tim som lovat med mailkontakt. Saknades även manual till vissa delar som ska monteras på sängen.

Joakim J
Skrev om Inred.se

Det var ett superbra erbjudande jag fick. Så är mycket nöjd med varan. Dock dålig service. Inga svar på mail och inte upplysande när jag kunde vänta mig leverans. Tråkigt att det inte finns möjlighet att få hjälp in. Jag klarar mig men tror många äldre inte klarar av att beställa från er då det kommer att hamna ett 100 kg paket med pall vid porten.

Anders K
Skrev om Inred.se

Något virriga leveransbesked till en början, lång väntetid i telefon men de skötte sig till slut och produkten kom o vi är än så länge helt nöjda.

Emma E
Skrev om Inred.se

Jag fick bra. Information när jag ringde och bad om det.

Bo A
Skrev om Inred.se

Jodå om leveransen sker någongång kommer jag säkert att gilla Inred.se, men så länge jag får vänta känns det osäkert om jag kan lita på er! Har väntat i snart tre veckor sedan beställning och jag ligger ute med pengarna!

Lis B
Skrev om Inred.se

Vi köpte en säng som kom med posten inte helt optimalt vifick bära upp sängen själva. Vi hade inte sett att vi kunde boka bähjälp.

Lars G
Skrev om Inred.se

Fungerade bra generellt, hade helst haft möjlighet att se sängen i utställnings hall för att känna på exempelvis hårdhet på madrass. Leveransen var snabb och bra men hade helst fått en preliminär avisering något tidigare, nu fick vi ett mail dagen innan och leveransen kunde komma mellan 8-18, kan vara något struligt att lösa så någon är hemma hela dagen med den framförhållningen. Blev uppringd av Postnord och bra dialog med dem på leveransdagen.

Jeanette I
Skrev om Inred.se

Köpte en Brizleysäng! Skönaste säng jag sovit i! Superservice av tjejen i kundtjänst. Skulle få sängen på torsdagen, hon ringde på onsdag och frågade om allt var ok inför leveransen! Postnord-killen hjälpte till att bära in sängen! Kommer absolut handla på inred igen! Jättenöjda!

Anna-Karin W

Köpte en rel. dyr soffa. Problem i början med att komma fram på telefon och att få tygprov. Leveransen tog längre tid än utlovat. När vi väl lyckades få svar på tfn (efter dagar av försök), blev vi vänligt bemötta och fick all hjälp.

Daniel S
Skrev om Inred.se

snabb leverans till dörren, hoppas att kvalitén är lika bra som priset!

David H
Skrev om Inred.se

Dålig leveransinformation. Visserligen levererar de varan i utsatt tid men jag visste ingenting förrän Posten stod vid ytterdörren. Produkten är dock helt ok men det nedsatta priset känns mer som lurendrejeri än att produkten faktiskt är bra.

Karl Anton T

Jättebra bemötande, mycket trevliga. Dessvärre så svarar dom inte på mina frågor när leveransen ska komma. Har gått 1 månad utan att jag fått mina grejer.

Dhulfiqar I
Skrev om Inred.se

The customer service was very good, the agent was very nice helpful.

Lisa M
Skrev om Inred.se

Tog 4 veckor från beställning till leverans o även 4 (!!) samtal till kundtjänst. Kommer inte beställa från denna sajt igen.