feedback company

Recos
Ring företaget
Iskanders Städ och Trädgårds Service

Söderberga Allé 27 168 62 BROMMA

Iskanders Städ och Trädgårds Service finns på Söderberga Allé 27 i BROMMA och är sökbara på bl.a. Lokalvård och Städservice

Mer funktioner

Vad tycker du om Iskanders Städ och Trädgårds Service

Läs vad Recos användare tycker om Iskanders Städ och Trädgårds Service

• Status: 1
    skrev om Iskanders Städ och Trädgårds Service:
    Iskanders trädgårdsservice är de sämsta jag någonsin haft att göra med. De kom en timme för sent och skickade en mycket slö person tillsammans med en tonåring och de stod mest och snackade och pratade i telefon. Jag sa till dem flera gånger men då skakade de bara på huvudet. De visste inte ens hur man gör när man krattar och kom i finkläder och såg ut att inte vilja smutsa ned sig. Jag kontaktade företaget efter att de var här för att berätta hur deras personal uppför sig och att de var helt okunniga och jag har inte ens fått ett svar. Fruktansvärt oseriöst!!!
  • Status: 1
    skrev om Iskanders Städ och Trädgårds Service:
    !! VARNING för oseriöst företag !! Jag har beställt en städning från företaget ISTS Service, de gjorde ett riktigt slarvigt och dåligt jobb. Kvinnan gjorde inte ens fönsterna fast det står svart på vitt i beställningen. När jag försökt nå dem och bett dem att komma tillbaka och göra färdigt svarar de inte. (Märkligt nog har de också skickat reklam till mig och tror jag kommer att använda mig av deras tjänster igen.) Nu, över 1 månad senare när jag fick deras faktura, skrev jag till dem (igen) att jag inte tänker betala först de kommer hit och gör färdigt. Då fick jag svaret att de inte tänker makulera min faktura samt hotar med inkasso.

!!! VARNING för Iskanders städ och trädgårds Service, det är INTE ett SERIÖST företag !!!

Företag nära Iskanders Städ och Trädgårds Service

Ann-Christin Pettersson Livs, Ica Nära

Söderberga Allé 3, VÄLLINGBY

Läs mer om Ann-Christin Pettersson Livs, Ica Nära

Peter J

Peter J tycker:

"Trång affär. Bartnvagnsburna kunder får det trångt. Man riskerar alltid att riva ner någon vara. "

Stockholms Handikapp Idrottsförbund

Söderberga Allé 80, BROMMA

Läs mer om Stockholms Handikapp Idrottsförbund

Elina E

Elina E tycker:

"Hit gick jag ofta medan Friskis och Svettis hade sina pass här. Tråkigt att de slutade ha sina pass där, perfekt lokal och trevlig personal i kassan. ... "

Glassell, Joachim

Agatvägen 42, BROMMA

Läs mer om Glassell, Joachim

Daniel W

Daniel W tycker:

"Joachim Glassell rekommenderas å det bestämdaste för alla former av samkväm, diskussioner och - faktiskt - som uppslagsverk. Han är dessutom en utmärk ... "

International Swedish School, Raoul Wallenberg Sko

Beckombergavägen 316, BROMMA

Läs mer om International Swedish School, Raoul Wallenberg Sko

Vetenskaps Elev .

Vetenskaps Elev . tycker:

"Den är den bästa skola,någonsin!Bättre än Karsby int school! Dem är extremt bra,och hygien är perfekt.Maten är god,och älskar klassrummet.Och jag vet ... "

0 bilder från Iskanders Städ och Trädgårds Service

Taggar för Iskanders Städ och Trädgårds Service

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Iskanders Städ och Trädgårds Service