Johanssons

1.2

5 omdömen om Johanssons

Sofia L
Skrev om Johanssons Skor

Köpte ett par New Balance skor som efter 6 månader gick upp i sömmarna på båda skorna framme vid tårna. Tycker att de borde hålla längre än såhär och besökte butik i Allum där de var väldigt snabba med att hävda att det är slitage och att jag som kund ska lämna in det till skomakare för lagning. Allmänt otrevligt och ej tillmötesgående personal som INTE strävar efter trevligt bemötande till kund! Kommer INTE att handla här igen! Mycket besviken!

Siv Anna-Lena M

Beställde ett par dyra vita Steve Madden. Får en högersko som är smutsig, uttänjd och uppenbart använd/provad. Fotade av dem och skickade mail om ett par nya skor alt. prisavdrag. Tog fem dagar innan de ens svarade. Erbjöd 20%avdrag, jag frågade om utbyte till nya skor?? Var nu tre dagar sedan påmint en gång och fortfarande inget svar. Oerhört oproffsigt!!! Googlade företaget och såg att de gjort likadant tidigare. Nej beställ inte härifrån!!!

Evelina A
Skrev om Johanssons

Skickar ut använda skor och vägrar svara på mail och hantera en reklamation. Verkar som att de tror att vi kunder är blåsta som inte ser att de skickar ut smutsiga använda skor. Ett företag som inte bryr sig alls om sitt rykte eller sina kunder.

Siv Anna-Lena M gillar detta
Lisa J
Skrev om Johanssons

Kass skoaffär och butikschef! Skulle reklamera ED Hardy tygskor 800 kr. Butikschef sa att det var slitage, vilket det inte var utan limmet hade släppt på ena skon. Hon sa att man kunde förvänta sig att tygskor inte höll lika bra och därför gick det inte att reklamera. Garanti????? Ska aldrig sätta min fot i butiken igen!

Bitter B
Skrev om Johanssons

Utbudet är väl bra, men jag har aldrig varit med om en surare expedit! Det här bemötandet var verkligen under all kritik. Får man ha en sån attityd när man arbetar med butiksförsäljning?? http://bitterblondin.se/2009/10/13/sur-expedit-pa-johanssons-skor/