Jacklin Michell

Jacklin Michell

Varmt välkomna till vår frisörsalong på Upplandsgatan i centrala Stockholm! Vi tar väl hand om dig och ditt hår.

25 omdömen om Jacklin Michell

Fanny Louise Charlotte L

Hon är bäst! Jag vågade inte gå till frisörer förut. Nu älskar jag att gå till henne! Det blir alltid lika fint + värdeldens underbaraste. Hela min familj har gått hos Jacklin i flera år nu

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Jacqueline P
Skrev om Jacklin Michell

Super duktig och väldigt mån om att man är nöjd! Jag märkte efter min klippning när jag kom hem att det var lite för tjockt på ena sidan, så jag ringde henne och berättade. Fick en tid två dagar efter och hon fixade till det helt perfekt utan att behöva betala extra. Där har vi en frisör som verkligen är mån om att kunden är nöjd! Kommer absolut fortsätta gå till henne!

Nathalie A
Skrev om Jacklin Michell

Inte enbart gav denna enastående tjej mig precis den frisyr och hårfärg jag ville ha - hon var dessutom en alldeles utmärkt lyssnare som tålmodigt lät mig lätta mitt hjärta. Jacklin är inte bara en fantastiskt kompetent frisör, hon är dessutom superhärlig som person - med andra ord den ultimata kombon. Jag rekommenderar Jacklin Michell alla dagar i veckan :)

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Frida J
Skrev om Jacklin Michell

Blir alltid glad och supernöjd efter en klippning eller färgning hos Jacklin. Rekommenderas starkt!

Oscar J
Skrev om Jacklin Michell

Supertrevlig proffsig personal bra pris, rekommenderas varmt!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Ylva E
Skrev om Jacklin Michell

Otroligt nöjd med både bemötande och resultat. Jag bad om att bli klippt ytterst lite, trots ett egentligen ganska slitet hår, och Jacklin respekterade det utan att ifrågasätta mina önskemål över huvud taget, och klippte precis så lite som jag önskade. Efteråt gick jag ifrån salongen fin i håret, och glad i hågen :)??

Erika R
Skrev om Jacklin Michell

Superbra ställe! Jacklin är väldigt proffsig och piffade ut mig ur min comfort zone, resultatet blev en riktigt snygg klippning som jag trivs mycket bättre i!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

William W
Skrev om Jacklin Michell

Fin salong och duktig frisörska!

Kim K
Skrev om Jacklin Michell

Kort väntetid och jättefin lokal! Otroligt nöjd med klippningen och billigt :)

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Emilia K
Skrev om Jacklin Michell

Sjukt duktig frisör som både lyssnar på kunden men även kommer med egna förslag. Väldigt nöjd med klippningen, atmosfären i salongen samt trevliga och duktiga Jacklin! Kommer definitivt att gå tillbaka när det är dags för nästa klippning.

Anton R
Skrev om Jacklin Michell

Fantastiskt! En av de bättre upplevelserna jag haft på en frisörsalong!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Anders W

Klarade min gubbhjässa galant. Bästa klippningen på minst tio år. Anders W

Dick N
Skrev om Jacklin Michell

Jätte fräscht,modern och snyggt salong. Blev jätte nöjd med bemötandet och klippningen. Kommer garanterat återkomma.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1049 omdömen 4.8 av 1049 omdömen

Diana
Skrev om Jacklin Michell

I'am impressed! Sa för mig en okänd kvinna när hon tittade på min håruppsättning som Jacklin ordnat. Härlig miljö mitt i City och ett varmt mottagande med mysig atmosfär Diana

Emma J
Skrev om Jacklin Michell

Jätteduktig frisör och superfin salong. Tummen upp!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Jessica D
Skrev om Jacklin Michell

Grym och mycket bra service. Bra personal som kommer med egna idéer när man är en ganska velig person som jag. Lyxig lokal och man känner sig alltid väldig välkommen hit. Bra läge också - mitt i city!

Isabella A
Skrev om Jacklin Michell

Härlig personal som tog sig an mitt hår som tidigare färgats i regnbågens alla färger (av mig med mindre lyckat resultat) toppen nöjd med färgen och klippningen av mina toppar! Fräsch lokal med en härlig känsla av öppenhet pga högt i tak och stora fönster.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Husse S
Skrev om Jacklin Michell

Jag har klippt mig vid 2 tillfällen i salongen och är supernöjd med resultatet. Trevlig peraonal pch jätte mysig lokal. Verkligen avkopplande och högt till tak är så uppskattat när man skall unna sig med en klippning. Rekommenderar denna salong start.

Tommy
Skrev om Jacklin Michell

Trevlig, proffsig och mkt duktig frisör. Mkt duktig att klippa både stora och små. Jag och min 4-åriga dotter är så nöjda.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Christina
Skrev om Jacklin Michell

Absolut toppklass i varje detalj, från början till slut - från första bemötande när man kommer till salongen tills man är så nöjd när klippningen är klar. Mycket serviceminded, professionell och ambitiös med stort hjärta för sina kunder!

Sirpa N
Skrev om Jacklin Michell

Ett ovanligt bra kundmottagande.Rekomenderas:Du är i skickliga händer.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Rebecca
Skrev om Jacklin Michell

Bästa salongen i stan! Superbra service och är alltid 100% nöjd med mitt hår.

Janet S
Skrev om Jacklin Michell

Supergullig tjej som verkligen är lyhörd och väldigt väldigt duktig frisör! Hur nöjd som helst! Kan varmt rekommendera henne!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Huseyin S
Skrev om Jacklin Michell

Mycket bra service och en bra frisör! Har varit där 2 gånger nu och gått därifrån som en glad snygg kille! Gillar salongen som har högt till tak och fräsch inredning.Rekommederar salongen starkt.

Marianne Ö
Skrev om Jacklin Michell

Bättre än så här blir det inte! Mysig salong med trevligt bemötande och superduktig frisör! Extra plus för hårtvätt med massagefunktion i stolen. Tur att mitt hår växer fort så att jag måste komma ofta??. Prisvärt!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen