Jansäter Kommunikation AB

Jansäter Kommunikation AB

Ring 040-97 07 80 www.jansater.se
4.5

Jansäter kommunikation hjälper er att på ett effektivt sätt bli synliga och i och med det skapa en kostnadseffektiv kommunikation.

15 omdömen om Jansäter Kommunikation AB

Lukas B
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Jansäter kommunikation hjälpte oss med utformningen av offert/säjmaterial. Vi fick ett mycket personligt bemötande och vi kände oss som en prioriterad kund. Vi var mycket nöjda med resultatet av de tjänster vi köpte.

Camilla K
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Vi har haft en genomgång med företagets krisgrupp. Vi har deltagit på enstaka aktiviteter. Positivt, lokalt arrangerat kommunikationsaktiviteter som har varit upplyftande.

Anna-karin Å
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Mycket lyhörda, d v s lyssnar på företagets behov. Förstår om det finns en begränsad budget och anpassar sina förslag därefter. Stor kompetens både strategiskt och grafiskt. Fått hjälp med att göra om en befintlig logga, fräscha upp befintlig profilering samt att avsluta pågående informationsbroschyrer. Har stort förtroende för dem!

Suzanne Å
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

En bra kommunikationsbyrå med "hjärtat" på rätt ställe. Ställer alltid upp när man ber om det och hjälper verkligen till. De har tagit emot flera av våra praktikanter, studiebesök mm. De är alltid på "hugget" om man säger så. Är inte rädda för att ta i.

Tom S
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Mycket bra bemötande i och under framtagandet av två tidningar Säkert SÖRF. Sammafattningsvis har jag enbart goda erfarenheter av Jansäters.

Anette V
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Jag anlitade Jansäter Kommunikation för pressreleaser. De har stor erfarenhet inom kommunikation och PR, starkt engagemang och är väldigt trevliga att jobba med. Dessutom är de generösa med bra innehåll i sociala medier och bjuder ofta in till seminarier. Värdefullt!

Anette A
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Företagets affärsidé och div möten inför detta. Jag tyckte att vi hade en bra kommunikation, att Pia gav en del råd som jag tagit till mig i bemötande med kunder.

Ann-cathrine B
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Trevliga men känns lite rörigt ibland.

Klas-göran N
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Hej Vi fick hjälp med vår kriskommunikation på jobb.

Anna-lena B
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Har alltid fått bra information och inbjudningar från jansäter

Hans-göran K
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Entusiastiskt och engagerande, med starkt kundfokus och stark vilja att lösa problem.

Nada N
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Kan varmt rekommenderas. Ger dem högsta betyg beträffande proffesionalitet och engagemang.

Ewa Marie R
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Har deltagit på frukostmöte. Inspirerande möte med mingel och en intressant/aktuell föreläsning

Ola M
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Gott bemötande. Lite rörigt vid det seminarium jag deltog vid.

Torbjörn L
Skrev om Jansäter Kommunikation AB

Jag har anlitat företaget för medieträning och deltagit i seminarie om kriskommunikation. Jag vill framhålla företagets professionalitet.