Janwo Bygg

Janwo Bygg

Janwo har mångårig erfarenhet och utmärkta referenser från både i Polen och i Sverige. Vi utför byggnadsarbeten till ett mycket konkurrenskraftigt pris i Stockholmsregionen. Företaget har en bred kompetens och vi kan erbjuda de flesta tjänster inom byggverksamhet. Prova oss nästa gång du behöver bygghjälp. Ni är välkomma att...

12 omdömen om Janwo Bygg

PETER G
Skrev om Janwo Bygg

Vi har fått hjälp av Cezar + medarbetare med att kakla om vårt kök samt slipning och uppfräschning av träytor. Vi är mycket nöjda med hur arbetet genomfördes och den servicenivå som medföljde. Dessutom ett mycket trevligt bemötande!

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 806 omdömen 4.5 av 806 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Anna G
Skrev om Janwo Bygg

Cezar är trevlig, satte sig snabbt in i mina önskemål och resonerade pedagogiskt kring lösningar, säkerhet och kostnader. Arbetet utfördes väl, även om ett par saker drog ut på tiden. Den verkliga kostnadsbilden stämde överrens med offerten.

Margareta  S
Skrev om Janwo Bygg

Cezar och medarbetare gjorde ett synnerligen bra och kompetent arbete i min bostad under juni 2013. En mellanvägg byggdes, dörr och diskmaskin monterades, väggar och tak målades. Allt har gjorts med ett mycket bra resultat och på ett effektivt sätt. Det var lätt att prata med Cezar och diskutera olika lösningar och att få hjälp med transport vid inköp av material var ett stort plus. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera JanWo Bygg. Mvh Margareta S

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1061 omdömen 4.7 av 1061 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Stefan T
Skrev om Janwo Bygg

Cesar från JanWo Bygg hjälpte oss med ombyggnad av vår klädkammare i lägenheten som blev ett fräscht arbetsrum/sovrum. Cesar utmärkte sig genom att, till skillnad från andra byggare som vi varit i kontakt med, fråga mycket innan bygget startade och lämna en bra och realistisk offert. Han och byggaren Wiezek var flexibla och noga med att tillgodose våra behov. De erbjöd bra service då de stod för inköp, transport och städning. Vi gillade att han brydde sig om detaljerna och var allround med kunskap inom bygg, badrum och elektronik....

A. A
Skrev om Janwo Bygg

Cezary S. Olczak, hantverkare och den som förvandlade mitt ordinära badrum till en drömplats. Samarbetet med honom, med mina annorlunda önskningar, var en smidig historia. Vänligt förklarande han för mig vad som var möjligt och omöjligt.Vi nådde fram till vad jag ville med alla mina önskningar via Cezarys tålamod och yrkesskicklighet. Till detta vill jag säga estetisk kompetens, punktlighet, inga obehagliga överraskningar och ett pris som höll vad det lovade. Vill du göra något av det som jag behövde honom till (kök, bad,...

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2268 omdömen 4.7 av 2268 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Maggie P
Skrev om Janwo Bygg

Vi fick hjälp av Janwo bygg att slipa och olja våra bänkskivor i köket och är mycket nöjda med resultatet. Uppskattade verkligen att de även såg till att lämna köket välstädat och dammfritt.

Claes K
Skrev om Janwo Bygg

Väl utfört arbete.Bra i kontakten.Pålitlig.Koll på kostnaderna.lite längre byggtid än planerat. Kan verkligen rekommenderas.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Sara F
Skrev om Janwo Bygg

Janwo Bygg hjälpte oss att lägga kakel i köket. Duktiga och kunniga hantverkare. Utförde arbetet snabbt och med gott resultat. Vi var i kontakt med arbetsledare Cesar som var proffsig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera er till mina bekanta och vi kommer själva att anlita er igen. Peter & Sara

Thomas B
Skrev om Janwo Bygg

Mycket bra att ha och göra med! Duktiga och engagerade hantverkare som levererar kvalité. Rekommenderas

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 888 omdömen 4.8 av 888 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Jowita N
Skrev om Janwo Bygg

Janwo Bygg erbjuder rellativt billiga tjänster, utför arbeten snabbt och bra, är flexibla och lätta att kommunicera.

Mario M
Skrev om Janwo Bygg

Janwo Bygg har gjort en stor ombyggnad i mitt företag, samt ett flertal större och mindre reparationer på familjens och släktens sommarhus. Vi har genomgående varit nöjda, de har utfört sina uppdrag med god yrkeskicklighet.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4086 omdömen 4.8 av 4086 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Görel S
Skrev om Janwo Bygg

Janwo Bygg har i november 2012renoverat mitt badrum. Snabb offert, bra pris, håller vad de lövar. Perfekt utförande och bra städning efter arbete! Tack grabbar och arbetsledare Cesar! Jag kommer att varm rekomendera er till mina bekanta. Görel S. Bergshamra.