feedback company

Checkins
Ring företaget
Jenny Guerrero Smink & Hår

Slussbrovägen 23 184 41 ÅKERSBERGA

Jenny Guerrero Smink & Hår finns på Slussbrovägen 23 i ÅKERSBERGA och är sökbara på bl.a. Hudvård och Spa

Mer funktioner

Vad tycker du om Jenny Guerrero Smink & Hår

Jenny Guerrero Smink & Hår saknar rekommendationer!

Reco tipsar om

Slussbrovägen 8, ÅKERSBERGA

Läs mer om JONAB

Malin J

Malin J tycker:

"Toppenbra bra service, Hasse var otroligt kunnig, noggrann och mån om oss som kund. Har anlitat honom fler gånger och kommer göra det igen! "

AB Byggexpandern i Åkersberga

Slussbrov. 43, ÅKERSBERGA

Läs mer om AB Byggexpandern i Åkersberga

Tom B

Tom B tycker:

"Anlitar dom idag och är riktigt nöjd. Kommer i tid och håller det dom lovar. Kan inte riktigt hålla med tidigare användare "

Brothaus Moberg

Centralvägen 43, ÅKERSBERGA

Läs mer om Brothaus Moberg

Mono M

Mono M tycker:

"Mycket goda Bretzel till företagsfesten och trevlig service på telefon. Bara synd att deras bröd ofta är slut på mataffärer som används för lokal dist ... "

Klawon, Regina

Lillbrostigen 7, ÅKERSBERGA

Läs mer om Klawon, Regina

1 reco

Peter H

Peter H tycker:

"Regina har städat vårat hus ett tag nu och är väldigt tillmötesgående. Fakturering och rutavdrag sköts prickfritt. Städningen är bra men letar man ... "

Naz

Runöbacken 1, ÅKERSBERGA

Läs mer om Naz

1 reco

roger w

roger w tycker:

"Trevlig personal, bra produkter och mycket bra öppentider. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Jenny Guerrero Smink & Hår