JF Tak & Fastighetsservice AB

JF Tak & Fastighetsservice AB

Ring 08-464 79 25 www.jftak.se
4.5

Vi är ett seriöst och väletablerat företag som har över 30 års samlad erfarenhet av takarbeten. Vi startade som HB 2010 men blev snabbt ett AB.

15 omdömen om JF Tak & Fastighetsservice AB

Gustav V
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Duktiga och pro-aktiva hantverkare med mycket god samarbetsförmåga och en stark vilja att göra ett bra jobb! Företaget utförde komplett takomläggning av tegeltak med nya plåtdetlajer, hängrännor och stuprör. Allt enligt tidplan och kontrakt.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Marie P
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Anlitade företaget i höstas, för omläggning av tak, blev otroligt nöjd. Nu har samma företag bytt panel och målat vårt förråd. Tack för er smidighet och vi är så nöjda med utförandet och bemötandet Marie Palm

Elias T
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Vi anlitade jf tak under mars månad 2015 för takrenovering. Vi hade ett gammalt schingeltak som las om till plåttak, med nytt underlagspapp, vindskivor, häng och stuprännor, samt byte av trä på undertaket. Jag och min fru är väldigt nöjda med den firman. Då jag var föräldrarledig var jag hemma under hela takbytet, vilket tog cirka 1 vecka. Killarna var trevliga och tillmötesgående. Dem var duktiga och kunniga inom yrket. Dem städade efter sig efter varje arbetspass vilket uppskattades då vi har en 5 årig som gillar att springa runt i gården. Denna företag rekommenderas.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Jonas T
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Snabba, trevliga och kunniga! Rekommenderas varmt!

Eva D
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Hej JF Tak! Mitt utlåtande är att det mesta var positivt. Men det var tur att arbetsledaren kom och gjorde jobbet helt klart. Tog en hel dag. Kunde se från marken att det var ofullständigt målat. Det löste sej. De som kom var trevliga och till synes duktiga. Men städningen efteråt var så komplett att fasadmålarna inte hade takfärg att bättra med. Som överenskommet. Fick tjata i 2 veckor innan Jose kom med den. Sen togs byggställningarna bort. Då saknades ca 1/2 kvm som behövde skrapas och målas. Ringde Jose. Själv hade...

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

christer h
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Trevligt bemötande av all personal, bra dialog. Bra utförande av arbetena som var fullständig omläggning av taket med rivning av det gamla undertaket av masonit,nytt undertak av råspont, nya vindskivor och nya betongpannor. Taket har ett par takkupor där nya ränndalar plåtbeslag utfördes fackmannamässigt. Även nya hängrännor och stuprör ingick.

tezha m
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Mycket trevliga och lätt att ha och göra med! Duktig och kunnig takläggare, kommer att anlita de igen!

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Claes C
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

JF Tak lade om mitt tegeltak med byte av papp och läkt, samt skrapade och målade om min takfot. Vidare monterade de nya stuprör, hängrännor och fönsterbleck. Deras arbete höll tidplan. Leveransen motsvarade mer än väl mina förväntningar. Personalen var trevlig och lätt att prata med. De visade stor hänsyn mot mig, mitt privatliv och mitt hus under entrepenaden. När arbetet var slutfört var tomten städad från spår av deras arbete och de hade källsorterat och forslat bort byggavfallet. Under offertfasen kom de med...

peter u
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Proffsiga och effektiva. Kommer att använda mig av dom till ett annat jobb också.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Kjell Ö
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Allt utfört enligt offert, lätta att ha att göra med, mycket bra! Kan varmt rekommenderas

Sven H
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Bra och serviceinriktade killar. Höll tiden och offerten OK och städade upp efter sig.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

lars.andermo@swipnet.se A
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Företaget gav ett gott intryck redan vid besöket inför offerten. Några klargöranden behövdes av denna och sedan beställde jag byte av takpannor, inklusive läkt och underlagsspapp samt hängrännor och stuprör. Arbetet genomfördes som planerat och små avvikelser från förutsättningarna enligt beställningen löstes enkelt på plats. Stämningen i arbetslaget var väldigt god och resultatet av arbetet blev bra. Positivt var också att chefen för JF Tak också var närvarande vid slutbesiktningen.

Ann O
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Snabbt och professionellt utfört uppdrag -rekommenderas!

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Magnus
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Bra ha att göra med. Duktiga på jobbet. Tydliga med det som ingår och hittar inte på som många andra gör! //Magnus

Erik
Skrev om JF Tak & Fastighetsservice AB

Mycket duktig personal och väl utförda arbeten. Vi är väldigt nöjda med JF Tak.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen