Johans Köksinredning

Johans Köksinredning

Ring 021-30 60 00 www.creoform.nu

Johans Köksinredning har kvalitet, service, design och respekt för dig som mina riktmärken. Hos mig, med 33 års erfarenhet i branschen, kan du känna dig trygg i ditt köp av kök.

11 omdömen om Johans Köksinredning

Leif S
Skrev om Johans Köksinredning

Beställde kök och vill rekommendera Johans Köksinredning till alla. Kan bara säga gott om allt från beställning till leverans

Lillemor K
Skrev om Johans Köksinredning

Johan höll vad han lovade. Lätt att få tag på om något krånglade. Så summa sumarum, är vi jätte nöjda med vårt kök. Om vi skulle anlita Johan igen ? Absolut ! Glöm inte bort snickaren Jimmy som gjorde ett jätte bra jobb.

Roine T
Skrev om Johans Köksinredning

Vi har köpt komplett kök. Bemötandet var mycket bra trots lite strul med felleveranser under arbetets gång. Johan körde många extra mil för att tillfredsställa våra krav. Johan var mycket trelig, omtänksam och tillmötesgående. Köket är till full belåtenhet.

Åsa Ö
Skrev om Johans Köksinredning

Nöjd kund! Efter ett antal jämförelser mellan olika kökstillverkare valde vi Johan Thors Köksinredningar i Västerås som leverantör av vårt nya kök. Alla som bytt eller renoverat ett kök vet att hur noga man än försöker vara dyker det alltid upp saker som måste lösas efter arbetets gång. Johan har gjort ett bra arbete tillsammans med tillverkaren Creoform Kök. Han var alltid lätt att få tag på när vi ringde och hade ett positivt och kunnigt bemötande vilket vi satte stort värde på. Vi är nöja med hela processen från offererande...

Jessica F
Skrev om Johans Köksinredning

2012-06-11 Bra produkter och service Vi byggde om köket själva och behövde inte lämna huset för att Johan kom hem till oss. Vi skissade tillsammans ett par vändor innan vi blev nöjda, lugnt och sansat. Sedan beställdes köket och vi fick det lev. vid utsatt tid. Under byggnationen hade vi kontakt med Johan hela tiden, telefon alt. hembesök för att stämma av läget. Idag är köket klart och vi är jättenöjda med resultatet och all hjälp och kunskap som Johan gett oss. Kan varmt rekommendera Johans köksinredning till...

Tomas P
Skrev om Johans Köksinredning

Vi valde att köpa kök från Johan därför att priset var helt rätt, och att kvalitén var enligt vår bedömning helt jämförbar med andra leverantörer samt att vi ville ha personlig service och goda råd på utformningen. Vi rev ut rubbet och köpte stommar, luckor, diskbänk och bänkskivor i ek. Ny är detta klart sen 5 år tillbaka och vi är väldigt nöjda med resultatet. Vi tog hel blanka vita luckor och de är fortfarande som nya. Kan varmt rekommendera produkterna och det där lilla extra med bra bemötande och personlig service. Tomas och Maria

Roland O
Skrev om Johans Köksinredning

Den här killen har verkligen förstått vad bra service och hur viktigt det är med nöjda kunder. I kombination med mycket hög kvalitet och bra priser kommer jag garanterat att anlita Johans Köksinredning igen och rekommenderar andra att göra detsamma.

Jimmy J
Skrev om Johans Köksinredning

Jag rekomenderar Johans köksinredning varmt. Alltid lika bra och snyggt. Vi har köpt av Johan 2 ggr, förra gången var 20 år sedan, köksluckorna var fortfarande fina men nu var vi trötta på färgen och det var dags att förnya. Priset är riktigt bra med tanke på den höga kvalité luckorna har. Johan håller vad han lovar och skulle det vara något fel är han snabbt där och justerar. Nu har vi ett nytt fint kök i 20 år till.:)

Håkan H
Skrev om Johans Köksinredning

Jag tycker Johans köksinredning kan rekommenderas till alla som vill göra förändringar i sitt kök. Johan är lätt att ha att göra med och han fixar det mesta med ett leende på läpparna. Bra service. Trevligt bemötande.

Kerstin C

Gun T
Skrev om Johans Köksinredning

Kan varmt rekommendera Johans köksinredning. Snabb leverans, bra service. Trevligt bemötande.