feedback company

Ring företaget
Jula AB, Jula Butik

Bolandsgatan 17 753 23 UPPSALA

www.jula.se

Jula AB, Jula Butik finns på Bolandsgatan 17 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Byggvaruhus och VVS-handel

Mer funktioner

Vad tycker du om Jula AB, Jula Butik

Läs vad Recos användare tycker om Jula AB, Jula Butik

• Status: 28
    skrev om Jula AB, Jula Butik:
    Mycket kundvänlig butik. Personalen är serviceminded. Aldrig några problem med att få byta ut felaktig vara. Köpte värmepump som inte var komplett när det gäller tillbehör. Var i i butiken och dagen efter tog Julas huvudkontor kontakt och ordnade saken. Det kallar jag kundservice. Rekommenderar alla att gå med i Jula Club, det ger både rabatter och bonus.

Företag nära Jula AB, Jula Butik

Lustgruvan

Bolandsgatan 15 G, UPPSALA

Läs mer om Lustgruvan

Morbid R

Morbid R tycker:

"Kommer aldrig att handla av dom här nötterna igen.. har väntat på min order i 2 månader nu. Har ringt och skickat mail massor av gånger och dom vägr ... "

Elgiganten

Verkstadsgatan 12, UPPSALA

Läs mer om Elgiganten

Nils T

Nils T tycker:

"Ganska stort sortiment och bra priser på vitvaror. Jag köpte ett kylskåp där och fick då låna en släpkärra för att frakta hem den själv, vilket är ett ... "

Max i Boländerna AB

Bolandsgatan 22, UPPSALA

Läs mer om Max i Boländerna AB

Fredrik L

Fredrik L tycker:

"Hamburgare från Max är alltid bra, så även här. Men organisationen är usel. Det verkar för det mesta vara kaos bakom disken. Väntetiderna är skrattret ... "

Biltema Uppsala AB

Bolandsgatan 17, UPPSALA

Läs mer om Biltema Uppsala AB

Fredrik L

Fredrik L tycker:

"Man vet vad man får. Samma lika som alla andra Biltemabutiker i landet. "

Mekonomen Uppsala

Fyrislundsgatan 79, UPPSALA

Läs mer om Mekonomen Uppsala

1 reco

Andreas X

Andreas X tycker:

"Bra priser. Snabba. Kunniga. Fixade även min Honda Accord Turbo Diesel utan problem. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Jula AB, Jula Butik