feedback company

Checkins
Ring företaget
JYSK

H?gdalsg?ngen 19 124 54 BANDHAGEN

JYSK finns på H?gdalsg?ngen 19 i BANDHAGEN och är sökbara på bl.a. Kuddar och Tyg

Mer funktioner

Vad tycker du om JYSK

Läs vad Recos användare tycker om JYSK

• Status: 1
    skrev om JYSK:
    Näe! Jag var in på Jysk i Högdalen för att hitta en present. När klockan var 15 minuter innan de skulle stänga så stängde dom av rulltrappan, så inga fler kunde komma upp. Dom släckte ner hela butiken medan jag ännu var där inne o kollade runt. När jag gick genom kassan och ut genom utgången så gick en av personalen bakom mig med nycklarna i handen. Jag var ute från butiken 18.47 dom skulle stänga 19.00. Skit dåligt tycker jag!

Företag nära JYSK

Högdalen Bibliotek

Högdalsplan 8, BANDHAGEN

Läs mer om Högdalen Bibliotek

1 reco

Anna M

Anna M tycker:

"Nyrenoverat i högdalen! Kul o se att dom satsar på biblioteket och utbudet! "

Vantörs Barnmorskemottagning

Önskehemsgatan 43, BANDHAGEN

Läs mer om Vantörs Barnmorskemottagning

1 reco

Maria

Maria tycker:

"Hittills har jag bara bra erfarenheter från Vantörs BVC. Vi har en trevlig barnmorska och allt har gått bra. "

Synoptik

Högdalsgången 30, BANDHAGEN

Läs mer om Synoptik

Coop Konsum

Högdalsgången 19, BANDHAGEN

Läs mer om Coop Konsum

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som JYSK