feedback company

Checkins
Ring företaget
Jysk

Högdalsgången 19 124 54 BANDHAGEN

Jysk finns på Högdalsgången 19 i BANDHAGEN och är sökbara på bl.a. Kuddar och Tyg

Mer funktioner

Vad tycker du om Jysk

Läs vad Recos användare tycker om Jysk

• Status: 1
    skrev om Jysk:
    Näe! Jag var in på Jysk i Högdalen för att hitta en present. När klockan var 15 minuter innan de skulle stänga så stängde dom av rulltrappan, så inga fler kunde komma upp. Dom släckte ner hela butiken medan jag ännu var där inne o kollade runt. När jag gick genom kassan och ut genom utgången så gick en av personalen bakom mig med nycklarna i handen. Jag var ute från butiken 18.47 dom skulle stänga 19.00. Skit dåligt tycker jag!

Företag nära Jysk

Speedy Bilservice Högdalen

Rågsvedsvägen 6, BANDHAGEN

Läs mer om Speedy Bilservice Högdalen

NAIMI E

NAIMI E tycker:

"Jag har anlitat Speedy Högdalen ett antal ggr och blivit helt nöjd, därför tänker jag göra det nästa gång jag behöver också. "

Lifetime Clinic

Harpsundsvägen 76, Stockholm

Läs mer om Lifetime Clinic

Min L

Min L tycker:

"Varje gång man kommer är det en ny person som ska behandla dig, inget uppföjlande från föregående besök så att man kan utvärdera resultatet. Jag har s ... "

MatDax Högdalen

Högdalsgången 2, BANDHAGEN

Läs mer om MatDax Högdalen

görel s

görel s tycker:

"Underbar hyllan med polska produkter, billiga grönsaker och ofta extra priser....rekomenderas "

Brunetten & Blondinen

Rangstaplan 5, BANDHAGEN

Läs mer om Brunetten & Blondinen

linda m

linda m tycker:

"Jag har gått till Jessica på brunetten blondinen i 6år nu och jag kommer aldrig att sluta gå till henne! hon gör mig alltid så fin, är grym på färgnin ... "

Sennen AB, Ica Supermarket

Högdalsgången 6, BANDHAGEN

Läs mer om Sennen AB, Ica Supermarket

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Jysk