Kafé Copacabana

3.8

11 omdömen om Kafé Copacabana

Roza M
Skrev om Kafé Copacabana

Älskar deras té "Copacabana"!!! Godaste téet i mitt liv.. Mysig inredning. Frånvarande personal. Bra öppettider (stängde 21:00 en vardag).

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Christofer L
Skrev om Kafé Copacabana

Mysig lokal i perfekt läge bredvid Bio Rio på Hornstulls strand. Tyvärr är maten överprissatt och personalen ofta skitsur, trött och snäsig. Så pass illa att jag väljer att hänga nån annanstans i fortsättningen.

Paulina M
Skrev om Kafé Copacabana

Mysigt alternativt och HBT-vänligt café nära Hornstulls strand. God frukost och goda mackor. Pressar egen juice. Vackert beläget vid vattnet, intill lika fina Bio Rio. Personalen är varken otrevlig eller trevlig. De gör det de ska och inte mer. De är inte särskilt snabba heller. Räkna med att det kan ta tid att få det du vill ha. På helgerna kan det dessutom vara väldigt fullt och lång kö. Kommer du med barnvagn - fråga om det är okej att ni sitter i foajén till Bio Rio där det finns mer utrymme och är lugnare. Oftast går det bra.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Bea
Skrev om Kafé Copacabana

Trivsamt ställe med fin inredning och goda mackor!

-öÖ -
Skrev om Kafé Copacabana

Skön och kreativ stämning. Bättre på fikabröd än mat.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Niclas B
Skrev om Kafé Copacabana

Ett riktigt skönt ställe att arbeta på. Bra (.. och billigt!) kaffe, helt ok mackor. Ofta fullproppat.

Minna N
Skrev om Kafé Copacabana

Sååå trevlig och mysig stämning. Deras egenblandade té "Copacabana" är ett av Söders (Stockholms?) bästa!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
stina a
Skrev om Kafé Copacabana

God soyalatte, och nu finns det dessutom trådlöst internet också! Mysigt ställe, I like.

Catherine
Skrev om Kafé Copacabana

Mysigt orginellt fik, med utsikt mot vattnet som bonus! Smarriga mackor (chevrén eller kräftstjärtar= mmm), hembakt och väldigt trevlig personal ökar betyget. Fulla dagar då man inte får plats är minus.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Frida T
Skrev om Kafé Copacabana

Ett välkomnande café med aningen bohemisk interiör. Personalen är trevlig, läget är bra (vid Street) och deras laxmacka är grym! (Tips, be om att få laxmackan grillad!) I övrigt kan jag även rekommendera deras soppa.

Annika T
Skrev om Kafé Copacabana

Super mysigt ställe att äta en frukost på. Speciellt när solen tittar fram och man kan sitta utomhus och titta på sköna söder människor och man ser även vattnet.. Minuset är att få en plats, FÖRST TILL KVARN!!

Nenne D och 2 andra gillar detta
Nybrogatan 38