feedback company

Mer funktioner

Vad tycker du om Kameraexperten i Sverige AB

Läs vad Recos användare tycker om Kameraexperten i Sverige AB

skrev om Kameraexperten i Sverige AB:
    Katastrofföretag!!! Handla absolut inte här. Pengarna dragna, ingen respons på mail, ingen leverans och bara ett fånigt meddelande om man ringer att telefonkön är full. Nu går jag till Polisen och gör en Polisanmälan.
    Samma visa. Varan betald, kunden (jag) blåst på båda pengar och TV
    skrev om Kameraexperten i Sverige AB:
    Tar pengar från konto första dagen, leverar inte någonting, ingen information,rena stölden.15 dagar ingen info ingenting.
    skrev om Kameraexperten i Sverige AB:
    Ingen leverance selvom pengene er trukket fra konto. Ingen service. Telefon optaget eller lukket
  • Status: 6
    skrev om Kameraexperten i Sverige AB:
    2008-11-30 Hade bästa priset på nätet på kameran jag letade efter Canon EOS-450D plus även för mkt snabb leverans (24 h)...minus dock för hur det lev, två varv med bubbelplast runt en fin & dyr kamera känns inte alltför säkert, kunde kosta på sig paketet i en kartong.

Edit 2009-02 Det verkade som om jag var den siste som fick någon leverans från dessa skojare....

0 bilder från Kameraexperten i Sverige AB

Taggar för Kameraexperten i Sverige AB